Grote Steam sale voor de gamers

28-11-2015 15:20 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen idee of er hier een demografie voor is, maar als je van games houd of je partner houd van games, op de Steamsite is er nu tot 1 december een sale op een heleboel games. Veel games gaan voor meer dan 80% korting weg! Dus als dit je interesse trekt, check het uit!



store.steampowered.com
Alle reacties Link kopieren
SPAM
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Dank je voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
Jup witcher 3 gekocht.. in december is de holiday sale.
Ik ga meteen kijken
Alle reacties Link kopieren
Demografie?
Iemand ook een tip voor welke spellen goedkoop & leuk zijn? Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Dit vind ik geen spam, als iemand zegt dat de inlegkruisjes in de aanbieding zijn bij de Kruidvat dan is dat ook geen spam.



Cities Skylines met 50% korting. . Helaas heb ik hem al.
Alle reacties Link kopieren
Leuk mijn man koopt ook altijd via die site spelletjes
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 28 november 2015 @ 15:24:

SPAMWaar?
Alle reacties Link kopieren
quote:Stokstaartjenl schreef op 28 november 2015 @ 15:39:

Iemand ook een tip voor welke spellen goedkoop & leuk zijn? Ik zie door de bomen het bos niet meer.Ligt eraan, wat is je favoriete genre?
Stomme Finitos, daar gaat mijn geld



Hoe moet ik weerstand bieden aan meer dan 8000 afgeprijsde spellen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelaure schreef op 28 november 2015 @ 15:46:

Stomme Finitos, daar gaat mijn geld



Hoe moet ik weerstand bieden aan meer dan 8000 afgeprijsde spellen?Ik heb het makkelijk, PC moet ik nog upgraden dus de meeste nieuwe games kan ik toch niet spelen. Ik heb een budget van 50 euro en ik kan alle oudere games kopen die nu 2/3 euro zijn. Geweldig!
quote:Finitos schreef op 28 november 2015 @ 15:44:

[...]





Ligt eraan, wat is je favoriete genre?



Ik ben erg fan van 'simulatie' spellen. Dus simcity e.d. Ga in ieder geval rollercoaster tycoon kopen.

Verder ook puzzel games en daarnaast age of empire achtige spellen, als ze niet te ingewikkeld zijn.
Oh crap...
Alle reacties Link kopieren
quote:Stokstaartjenl schreef op 28 november 2015 @ 15:53:

[...]





Ik ben erg fan van 'simulatie' spellen. Dus simcity e.d. Ga in ieder geval rollercoaster tycoon kopen.

Verder ook puzzel games en daarnaast age of empire achtige spellen, als ze niet te ingewikkeld zijn.



Simcity is meer een buildergame. Als je van simcity houd is Cities skylines inderdaad een geweldige uitkomst (50% 13,99). Let wel goed op recommended requirements!



Ook de Age of empires HD versie met forgotten empires heeft 80% korting.

Age of empires 3 complete collection: -80% nu 7,39



Banished -75% nu 4,74



Ik kijk nog ff verder



Puzzel games zijn niet mijn forté dus daar kan ik je niet helpen.
Als je van Simcity houdt dan is er maar 1 tip relevant: Cities Skylines. Het volle pond waard dus zeker met 50 %
Wat is de url van deze site? Dan ga ik ook ff kijken
Alle reacties Link kopieren
quote:maiskip schreef op 28 november 2015 @ 16:06:

Wat is de url van deze site? Dan ga ik ook ff kijken



store.steampowered.com



Het is wel zo dat je geen fysieke kopie krijgt! Maar je maakt een account aan, download steam en van daaruit kun je een game kopen. Wanneer je het gekocht hebt is het altijd te downloaden van je account!
Ben niet zo'n gamer maar ben gek op spelletjes als d Sims, Simcity etc. Maar heb je bij die site wel een volledig officieel en legaal spel? Ik ken het concept helemaal niet. Zag dat Sim City maar 2,50 kost en dat vind ik wel erg weinig ook al is het best een wat ouder spel.
Is volledig legaal
Alle reacties Link kopieren
Het is compleet legaal. Steam is ongeveer hetzelfde als netflix. Steam is van Valve, welke weer de ontwikkelaars zijn van Half-life 2.
Heb je dat steamplayer ding ook echt nodig en moet je via steam spelen? En als het hetzelfde is als Netflix, wat zijn dan de extra kosten? Of is het gratis, behalve die spelletjes zelf dan.
Steam zelf is gratis, je moet wel via steam spelen maar dat is dus echt gratis.
Alle reacties Link kopieren
Steam is compleet gratis, je betaalt voor de games en niks meer of minder. Steam haalt namelijk de winsten uit de verkoop van alle games. Het netflix voorbeeld was verkeerd! sorry!.



Je download inderdaad steam en je speelt het vanuit steam. Echter je hebt geen connectie nodig om het spel te spelen, je kan het dus ook offline spelen. Steam is wel nodig om het te downloaden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven