Grote Steam sale voor de gamers

28-11-2015 15:20 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen idee of er hier een demografie voor is, maar als je van games houd of je partner houd van games, op de Steamsite is er nu tot 1 december een sale op een heleboel games. Veel games gaan voor meer dan 80% korting weg! Dus als dit je interesse trekt, check het uit!



store.steampowered.com
Bedankt, misschien toch maar eens proberen dan
Alle reacties Link kopieren
Voor degene die niet zo thuis zijn in de wereld van games. Let wel goed op de recommended requirements van een game. Je computer moet minimaal de recommended requirements halen, anders loopt je game niet op zijn best!



Dus let daar aub op voordat je een game koopt!
Gewoon doen! Ik dacht eerst dat het een heel gedoe zou zijn omdat ik normaal een console-gamer ben, maar het is echt heel simpel, het is veilig en het is legaal. En de moeite waard, helemaal tijdens de sale.



Het is maar goed dat ik weinig kan met mijn laptop, anders had ik vandaag vast meer geld uitgegeven dan nodig.



Oh, en wat Finitos zegt, wel zeker weten dat je een spel kan spelen op je laptop/PC. Ik kan dat bijvoorbeeld meestal niet omdat mijn laptop heel oud is, dus ik speel alleen hele oude en/of simpele games via Steam.
Bij Cities Skylines kan je als je steam hebt ook gratis allerlei uitbreidingen downloaden die door andere gebruikers zijn gemaakt.



Je hebt:

- mods, deze veranderen iets aan het spel. Dat kunnen cheats zijn maar ook dingen die het spel realistischer en dus moeilijker maken of je meer informatie geven

- meer en andere gebouwen, deze maken het uiterlijk gevarieerder
Alle reacties Link kopieren
quote:febag schreef op 28 november 2015 @ 16:44:

Bij Cities Skylines kan je als je steam hebt ook gratis allerlei uitbreidingen downloaden die door andere gebruikers zijn gemaakt.



Je hebt:

- mods, deze veranderen iets aan het spel. Dat kunnen cheats zijn maar ook dingen die het spel realistischer en dus moeilijker maken of je meer informatie geven

- meer en andere gebouwen, deze maken het uiterlijk gevarieerderVoor de casual gamer is de base-game denk ik wel meer dan genoeg. Mods kunnen een game ook slechter maken.
Nog een tip voor de mensen die al een oudere computer hebben of graag oude(re) games spelen: GoodOldGames! Hebben nu ook uitverkoop en je kunt er erg veel oude spellen vinden.



Ik sla de sale over dit jaar, heb nog zeker twintig ongespeelde spellen op mijn steam en gog account staan, dus eerst die maar eens spelen.
Alle reacties Link kopieren
Nog een heel belangrijke tip!



Zorg dat je je account goed beveiligd en minimaal koppelt met je mobiele nummer. Als je namelijk je account kwijtraakt ben je wel al je gekochte spul kwijt! Dus zorg dat het goed veilig is en dat je het niet zomaar kan vergeten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Yasha schreef op 28 november 2015 @ 16:49:

Nog een tip voor de mensen die al een oudere computer hebben of graag oude(re) games spelen: GoodOldGames! Hebben nu ook uitverkoop en je kunt er erg veel oude spellen vinden.



Ik sla de sale over dit jaar, heb nog zeker twintig ongespeelde spellen op mijn steam en gog account staan, dus eerst die maar eens spelen.Inderdaad zijn oude spellen (voor het windowsxp tijdperk) beter te halen bij GOG aangezien zij de oude games herbouwen zodat deze beter te spelen zijn op nieuwere besturingssystemen. Bij Steam is dit niet altijd het geval (hoewel het wel vaak is op te lossen).
Alle reacties Link kopieren
quote:Finitos schreef op 28 november 2015 @ 16:53:

[...]





Inderdaad zijn oude spellen (voor het windowsxp tijdperk) beter te halen bij GOG aangezien zij de oude games herbouwen zodat deze beter te spelen zijn op nieuwere besturingssystemen. Bij Steam is dit niet altijd het geval (hoewel het wel vaak is op te lossen).



Ik heb twee games via GOG gekocht. 1 daarvan had ik installatiecd's nog. Alleen hiedl ie ermee op als ik 3e installatiedisc installeerde en steamversie had slechte reviews wegens dat het spel niet te spelen was op een oudere besturingssysteem.



Ik heb gisteren in de steamsale gekocht:

-Elder scroll 3: Morrowwind

-Hexcells infinite (een puzzelgame)

-Wolfstein 3D



Het kostte me minder dan 10 euro.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 28 november 2015 @ 15:24:

SPAM



En waar baseer je dat op?



Mijn zoon is i.i.g. helemaal enthousiast aan het samenstellen van spellen!
Interviewer: And you see an equivalence between the idea of god and the idea of a fairy or a Leprechaun??? Dawkins: The evidence of both is equally poor! :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:IBAOHI schreef op 28 november 2015 @ 19:20:

[...]





En waar baseer je dat op?



Mijn zoon is i.i.g. helemaal enthousiast aan het samenstellen van spellen!Was hij al eerder bekend met steam?
*rent naar computer*

Heel erg bedankt voor de tip! Ik ga eens shoppen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga niet zeggen hoeveel spelletjes ik gekocht heb, maar 40 euro doet het niet eer aan.
Ik heb gekocht Cities;Skylines (op jullie aanraden), RollerCoaster Tycoon 2: Triple Thrill Pack(nostalgie) en Wildlife Camp (geen idee of het wat is, komen we snel genoeg achter).

Ik weet wat ik vanavond en morgen ga doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Finitos schreef op 28 november 2015 @ 19:35:

[...]





Was hij al eerder bekend met steam?JA! Steam is de ideale plaats daarvoor. Hij is er in aanraking mee gekomen door een klasgenoot ergens vorig jaar. En tijdens uitverkopen zoals deze is hij helemaal happy!
Interviewer: And you see an equivalence between the idea of god and the idea of a fairy or a Leprechaun??? Dawkins: The evidence of both is equally poor! :-)
Alle reacties Link kopieren
Fijne tip, ik ga ook even kijken!

Weet iemand nog een goede vervanger van Zoo Tycoon? Vond ik vroeger ook zo leuk om te spelen!
Alle reacties Link kopieren
quote:IBAOHI schreef op 28 november 2015 @ 20:24:

[...]





JA! In tegenstelling tot zijn ouders, die totaal geen problemen hebben met downloaden, wil hij het allemaal legaal. Steam is de ideale plaats daarvoor. Hij is er in aanraking mee gekomen door een klasgenoot ergens vorig jaar. En tijdens uitverkopen zoals deze is hij helemaal happy!Illegaal downloaden is helaas in Nederland niet meer zo een heel goede optie meer.
Alle reacties Link kopieren
Oh, is het weer zo ver? Ik ga gelijk kijken.
Ik ben niet echt een PC gamer, maar ik kreeg gister in een ander topic The Walking Dead telltale game als tip. Heb de eerste 2 delen op steam gekocht voor een tientje en ben er super blij mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dragisa schreef op 28 november 2015 @ 20:50:

Ik ben niet echt een PC gamer, maar ik kreeg gister in een ander topic The Walking Dead telltale game als tip. Heb de eerste 2 delen op steam gekocht voor een tientje en ben er super blij mee.Ik heb zelf half life 2 eindelijk is gekocht. Zijn die walking dead games goed?
quote:Finitos schreef op 28 november 2015 @ 21:04:

[...]





Ik heb zelf half life 2 eindelijk is gekocht. Zijn die walking dead games goed?



Ik heb er nu een paar uurtjes opzitten. Graphics zijn goed, gameplay is naadloos maar vooral het verhaal is ontzettend goed. De kritieken op steam zijn ook uitsluitend lovend en als ik deze moet geloven moet ik aan het eind van het verhaal huilen, dus ik ben benieuwd, haha .

Het is niet het type game wat ik normaal speel, maar ik ben aangenaam verrast.

Het eerste deel kost nu 6 euro.
Alle reacties Link kopieren
Voor degene die om één of andere reden denken dit allemaal te missen, 22 december is kerst sale! Waarschijnlijk met dezelfde deals.
quote:thistle schreef op 28 november 2015 @ 20:25:

Fijne tip, ik ga ook even kijken!

Weet iemand nog een goede vervanger van Zoo Tycoon? Vond ik vroeger ook zo leuk om te spelen!Speelde je 1 of 2? Als je 1 speelde zou ik zeker 2 gaan spelen! Ik was vroeger ook helemaal weg van Zoo Tycoon 2. Ik heb tot op heden nog geen game gevonden dat er aan kon tippen, helaas. Dus ik speel zo en nu en dan ZT2 met alle uitbreidingen.
Heb nu 3 spellen gekocht voor 8 euro. Geweldig
Ik zie echt veel te veel leuks op die site. Heb vroeger bijna alle Tycoon spelletjes wel gespeeld. Heb het nu dus ook maar geïnstalleerd en nu ff een keuze maken welke spelletjes ik ga aanschaffen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven