Grote Steam sale voor de gamers

28-11-2015 15:20 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen idee of er hier een demografie voor is, maar als je van games houd of je partner houd van games, op de Steamsite is er nu tot 1 december een sale op een heleboel games. Veel games gaan voor meer dan 80% korting weg! Dus als dit je interesse trekt, check het uit!



store.steampowered.com
Oef, ik was helemaal vergeten dat Rollercoaster Tycoon bestond. Ik ga nu kijken of mijn laptop die games aankan, ik wil achtbanen bouwen.
Het basisspel is zo oud, dat moet wel kunnen. En is ook maar 2,50. Dus dat is de gok wel waard ;).



Mochten mensen nog 'pareltjes' tegenkomen dan hoor ik het graag.
Je hebt gelijk, RCT2 kwam uit in 2002, zou wel heel erg zijn als mijn laptop uit 2011 dat niet aan zou kunnen.
Mmm, net RTC2 proberen te spelen. Maar krijg toch foutmelding, ik mis een driver zegtie. Kunnen jullie het wel gewoon spelen?
Alle reacties Link kopieren
wat is de precieze fout? wat staat er precies?



Welk besturingssysteem heb je voor de pc?
Alle reacties Link kopieren
"RCT2 not loading, access violation"



Dit misschien?
Alle reacties Link kopieren
Gister het spel antichamber gekocht met 90% korting
Ik heb een simulatiespel gekocht waarbij de uitbreidingspakketten dubbel zo duur waren als het spel zelf, alsnog voor minder dan ¤15 alles bij elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat dat antichamber niet beschikbaar is voor mac, leek me wel tof. Had het opgezocht nadat Betoverend hierover schreef.



Maar ik heb Trine 2 gekocht en dat bevalt goed zit er nog over te denken om Roller Coaster Tycoon ook aan te schaffen, speelde ik lang geleden vaak.
Ik heb net Sim City 4 deluxe gekocht en ga het nu expres nog maar niet spelen want dan lig ik om 3 uur 's nachts nog niet in bed ben ik bang Wil eigenlijk nog wel meer spelletjes maar ik heb besloten om het bij eentje te laten voor nu, bij de volgende sale koop ik wellicht weer een ander spel.



Krijg nu ook zin om RCT te spelen maar ik dacht dat ik die al ooit gekocht had. Moet mijn mac spelletjes maar weer eens bij elkaar gaan zoeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:closednote schreef op 30 november 2015 @ 22:27:

Ik heb net Sim City 4 deluxe gekocht en ga het nu expres nog maar niet spelen want dan lig ik om 3 uur 's nachts nog niet in bed ben ik bang Wil eigenlijk nog wel meer spelletjes maar ik heb besloten om het bij eentje te laten voor nu, bij de volgende sale koop ik wellicht weer een ander spel.



Krijg nu ook zin om RCT te spelen maar ik dacht dat ik die al ooit gekocht had. Moet mijn mac spelletjes maar weer eens bij elkaar gaan zoeken.Steam is je toch bevallen?
Ik dacht ik probeer het gewoon, is het niks dan pech...
Alle reacties Link kopieren
Vanavond om 19.00 uur begint de wintersale op Steam
Alle reacties Link kopieren
Jep zit al klaar
Ik ook
Alle reacties Link kopieren
De sale blijft toch wel een paar dagen bezig dus daar hoef ik nu nog niet voor klaar te staan.
Alle reacties Link kopieren
Zoon zit hier ook al klaar voor de wintersale
Alle reacties Link kopieren
leuk ik ook! even wat leuke spellen scoren voor mijn zoon
Alle reacties Link kopieren
quote:Finitos schreef op 22 december 2015 @ 15:34:

De sale blijft toch wel een paar dagen bezig dus daar hoef ik nu nog niet voor klaar te staan.Daar gaat het ook niet om.
Alle reacties Link kopieren
lekker ligt steam eruit voor mij...
Alle reacties Link kopieren
Zo weer wat koopjes gedaan!
steam ligt er steeds uit...grr
Alle reacties Link kopieren


Het gaat mis bij steam (nog erger dan op viva); men komt per ongeluk elkaars account en je kan dus de creditcard gegevens van iemand anders zien.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
.
anoniem_636ec96671ca6 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 09:26
0.00% gewijzigd
jeetje overload

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven