Grrrrrrr, anderhalve dag geen internet en vaste telefoon

28-04-2016 16:54 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een paar lelijke woorden zeggen, Eigenlijk wilde ik stoom afblazen maar die smiley ontbreekt.



Het is weer véél te lang goed gegaan met de internet- en telefoonverbinding. Gisteren viel de boel rond 23.00 uit, even na 16.00 kreeg ik van Ziggo een SMS met de mededeling dat de storing was verholpen. Meestal volgen er, na een lange storing nog wat kortere dus ik juich liever niet te vroeg.



Normaal gesproken maak ik me niet bijzonder druk over een storing maar ik verwacht een tamelijk belangrijk bericht, deze storing duurde me bovendien iets te lang.



Zo, dat ei ben ik kwijt.



Topic mag best weer worden verwijderd maar misschien is er nog iemand die boos is op een provider, misschien wel de zelfde. Leef je in dat geval uit.
verba volant, scripta manent.
Als het zo'n belangrijk bericht is dan geef je toch je 06?
lang leve de smartphone
Alle reacties Link kopieren
quote:Dragisa schreef op 28 april 2016 @ 17:35:

Als het zo'n belangrijk bericht is dan geef je toch je 06?



Nee, deze dame krijgt dat nummer niet. Het is de agenda voor een vergadering vanavond, er zaten nog drie andere mensen die hier wonen op te wachten. Degene die die mails verstuurt geef ik dat 06 nummer liever niet omdat ze de gewoonte heeft te bellen over ieder onbenullig wissewasje. Heel lieve dame, dat dan weer wel.



Ik weet het, ik kan hem ter plekke kopiëren van iemand anders maar meestal heb ik wel wat kanttekeningen, ik heb die agenda liever te vroeg dan te laat.



Edit: man meldt zich net als vrijwilliger, joepie.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Hoop voor je dat je snel weer verbinding hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven