Guru 2

18-02-2015 21:38 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sanoma heeft de Guru vanavond wel heel erg hard aan het werk gezet.



Hij moest zowel het VIVA-forum uit de lucht houden als NU.nl uit de lucht houden.



Komen geloof ik steeds meer stagiaires bij daar bij de TD.
Niet geschoten is altijd mis
Ik zie de guru al een hele tijd niet meer.
Guru heb ik ook al even niet meer gezien, net als de avatars, een goed werkend forum of een snelle verbinding bij Viva. Heeeel gek.
Ik ook niet. En op het moment werkt het forum als een tierelier.
quote:Steinbeck2 schreef op 18 februari 2015 @ 21:45:

Ik ook niet. En op het moment werkt het forum als een tierelier.Stil nou, dat is vragen om de volgende onderhoudsmelding.
Alle reacties Link kopieren
De hele avond storingsmedlingen, tot nu net, net is het supersnel. Is vast van korte duur...
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Nacht geleden lag bij mij het forum eruit wegens overstelpende drukte. Om 2.50
quote:Pelikaan schreef op 18 februari 2015 @ 21:49:

Nacht geleden lag bij mij het forum eruit wegens overstelpende drukte. Om 2.50 Heel normaal hoor, ik zet mijn wekker iedere nacht om 02.45 uur om te forummen
Alle reacties Link kopieren
quote:SilverShadow schreef op 18 februari 2015 @ 21:51:

[...]





Heel normaal hoor, ik zet mijn wekker iedere nacht om 02.45 uur om te forummenEn met jou dus vele anderen! Ik heb overigens een goed excuus: hongerige baby :-)
Geen last van guru's, al een paar dagen niet meer, al had ik vanavond wel een paar keer de gele helm.
quote:SilverShadow schreef op 18 februari 2015 @ 21:51:

[...]





Heel normaal hoor, ik zet mijn wekker iedere nacht om 02.45 uur om te forummen



Hier ook, maar ik altijd van 03.08.

02.45 is mij gewoon te vroeg.



De guru zie ik trouwens nooit meer. Het is altijd de gele helm, overgrote belangstelling, of gewoon onbereikbaar probeer het nog eens.



De grap van de Sanoma-mededeling is wel die kreet erachter: get the world. (Not)
quote:Pelikaan schreef op 18 februari 2015 @ 21:54:

[...]



En met jou dus vele anderen! Ik heb overigens een goed excuus: hongerige baby :-)Ik zit in de ww, da's ook best een goede toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pelikaan schreef op 18 februari 2015 @ 21:49:

Nacht geleden lag bij mij het forum eruit wegens overstelpende drukte. Om 2.50 Ja mijn schuld, ik forum veel in de nacht
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wat ik me dan afvraag, zouden de mods en juuns nou ook zoveel last hebben dat ze uitgelogd worden, er niet op kunnen etc? Want dan kunnen zij hun werk ook niet fatsoenlijk doen.
quote:Steinbeck2 schreef op 18 februari 2015 @ 22:04:

Wat ik me dan afvraag, zouden de mods en juuns nou ook zoveel last hebben dat ze uitgelogd worden, er niet op kunnen etc? Want dan kunnen zij hun werk ook niet fatsoenlijk doen.Wat voor werk moet er gebeuren dan
quote:Steinbeck2 schreef op 18 februari 2015 @ 22:04:

Wat ik me dan afvraag, zouden de mods en juuns nou ook zoveel last hebben dat ze uitgelogd worden, er niet op kunnen etc? Want dan kunnen zij hun werk ook niet fatsoenlijk doen.



Het grootste probleem is dat de TD ook niet op het forum kan komen. En ze blijven het maar proberen hé, achter elkaar, en maar proberen.

Dat zal dan dus die enorme belangstelling zijn. De héle TD die in wil loggen. Allemaal tegelijk.
quote:Istar_ schreef op 18 februari 2015 @ 22:10:

[...]



Wat voor werk moet er gebeuren dan



Sommige mensen moeten regelmatig gewaarschuwd worden, toch?

En bannen uitdelen, spammers en gekken weren.
quote:Aniuk schreef op 18 februari 2015 @ 22:10:

[...]





Het grootste probleem is dat de TD ook niet op het forum kan komen. En ze blijven het maar proberen hé, achter elkaar, en maar proberen.

Dat zal dan dus die enorme belangstelling zijn. De héle TD die in wil loggen. Allemaal tegelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Steinbeck2 schreef op 18 februari 2015 @ 22:13:

[...]





Sommige mensen moeten regelmatig gewaarschuwd worden, toch?

En bannen uitdelen, spammers en gekken weren.Nee joh! Die hebben allemaal een gele helm.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:Steinbeck2 schreef op 18 februari 2015 @ 22:13:

[...]





Sommige mensen moeten regelmatig gewaarschuwd worden, toch?

En bannen uitdelen, spammers en gekken weren.





Ik krijg soms 't idee dat dat juist de enigen zijn die nog wel in kunnen loggen.
Hey heey, ik ben haske normaal
quote:SilverShadow schreef op 18 februari 2015 @ 22:22:

Hey heey, ik ben haske normaalTuurlek!
Alle reacties Link kopieren
Heeft VIVA een algemene mededeling gedaan over wat er precies mis is met het forum?
quote:Sensy12 schreef op 18 februari 2015 @ 22:34:

Heeft VIVA een algemene mededeling gedaan over wat er precies mis is met het forum?Niet dat ik weet. Wel een tijdje geleden iets met achterstallig onderhoud ofzo. Maar ik het recent geen berichten gelezen over wat er nou eigenlijk aan de hand is.
Alle reacties Link kopieren
Jammer, zouden ze wel moeten doen. VIVA jat hier alle onderwerpen voor het tijdschrift en ondertussen mogen ze ook hun stinkende best doen dit forum naar behoren te laten werken of op z'n minst een mededeling doen. Dat gelul over overweldigende belangstelling....please!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven