Handige apps

04-01-2015 17:36 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke app gebruik jij dagelijks/regelmatig of vindt jij gewoon heel handig?



Behalve whatsapp en facebook die ik dagelijks gebruik, gebruik ik de weerapp en de Ziggo verbruik app regelmatig. Vooral de laatste vind ik erg handig zodat ik precies kan zien hoeveel data ik al gebruikt heb en het alarm voor het limiet op een simpele manier kan worden ingesteld.

Daarnaast gebruik ik ook vaak een app voor mobiel bankieren, even snel mijn saldo checken is altijd wel handig. De reclamefolder app gebruik ik ook vaak, bij gebrek aan reclame op papier.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik voornamelijk veel:



Facebook

Whatsapp

RTL Gemist app (hier kijk ik vaak GTST op terug als ik in bed lig)

Indeed app (voor vacatures)
Internetbankieren idd, nu.nl, viva, farmaceutisch kompas en township
Alle reacties Link kopieren
Niet per se handig, maar wel erg leuk: FML (fuck my life).

Verder gebruik ik eigenlijk alleen whatsapp.
Ik gebruik alleen business calender 2 dagelijks.
Ik kan echt niet meer zonder myShopi Een app waarin je boodschappenlijstjes maakt en prijzen van de producten invoert. Er zullen best handiger apps zijn, maar in die van mij staan inmiddels zó veel prijzen van zó veel producten... Lijstje maken = weten hoeveel geld ik kwijt zal zijn in de supermarkt. En ik val niet meer zomaar voor "aanbiedingen" die helemaal niet zo goedkoop blijken te zijn omdat ik altijd de prijzen van m'n vaste adresjes bij me heb.
Alle reacties Link kopieren
Ns en 9292
Urenregistratie-app (voor werk), Calender (vind ik de beste agenda) de Bibliotheek app, en Snapseed om gelijk m'n foto's te bewerken. O ja, niet per se handig maar kijk ook wekelijks op Pinterest. En man & ik spelen Fairway wel een paar keer per week. Handig om je hoofd even leeg te maken ;)
Alle reacties Link kopieren
Todoist



Voor handige to do lijstjes, die je per dag kan afstrepen.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Whatsapp

Viber

Wordfeud

(de apps die ik het meest gebruik).
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Verder ns app, 9292, weer app, Facebook, mobiel bankieren
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Bibliotheek app om ebooks te lenen en te lezen.

Ns en 9292 voor onderweg.

Marktplaats app, advertenties plaatsen gaat veel makkelijker via de app dan via de site.

Nederland fm om radio te luisteren.
-Luisterbieb app: voor gratis luisterboeken downloaden

-Color Note: voor o.a. to do lijstjes. En aantekeningen. Overzichtelijke app. Ik noteer er van alles in. Ook boodschappenlijstjes, die ik dan in de winkel ter plekke kan afvinken.

-Calm. Voor ademhalingsoefeningen/meditatie. Engelstalig, maar prettige stem (vind ik).



Verder Marktplaats, Pinterest, Random Mahjong (voor spelletje Mahjong als ik bijv. ergens sta te wachten, even tussendoor).
Alle reacties Link kopieren
Whatsapp, Facebook, het weer, Family guy (spel) en Aviary (leuke app om foto's op te vrolijke voor achtergrond van mn mobiel. )
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
als je instagram heb is flipagram handig voor foto's samenstellen tot een dia voorstelling met muziek.

Itube om muziek af te spelen en niet weggaat als je niet op de app bent. Verder EHBO-app, Wallpapers-app

Trusper is een app met tips over van alles en nog wat, viber-app, Nos- app, songpop-app liedjes raden, sktchy-app voor de creatievelingen onder ons
Drink meer multi
Alle reacties Link kopieren
Whatsapp, Facebook, Outlook, Instagram, Nu.nl, de weerapp & Google Play Music.

Als ik nog even de reistijden wil checken de NS Reisplanner & 9292.
FML

Whatsapp

Facebook

Landleven

Twitter



Forummen doe ik via mijn dolphin browser.
Alle reacties Link kopieren
HelpDiabetes

TVGids

Evernnote

ANWB-parkeerApp
Niet geschoten is altijd mis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven