Hardloopapp

02-02-2014 11:12 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben (voor mijn IPhone) op zoek naar een app die mij tijdens het lopen begeleid langs een vooraf ingevoerde route maar waarbij ik tevens tussen de routeaanwijzingen door gewoon mijn muziek kan draaien.



Ik ben nog niet zo heel erg bekend met alle apps, maar volgens mij bestaat zoiets niet. Of wel?



Het zou bijv. ook mooi zijn als ik gewoon een afstand/tijd en startpunt zou kunnen invoeren en dat de app. dan een route voor me berekend.



Hebben jullie suggesties?



Alvast bedankt! :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je een aantal dingen moet combineren, als je dit wil.



Je moet eerst een route met je navigatie vaststellen. Die navigatie laat je draaien terwijl je ook naar je muziek luistert.



[quote]Het zou bijv. ook mooi zijn als ik gewoon een afstand/tijd en startpunt zou kunnen invoeren en dat de app. dan een route voor me berekend.[/img]



Dit zou inderdaad heel handig zijn!
Ben je boos? Pak een doos. En geef hem een schop, of verscheur hem. Dat lucht op.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg de Evy app!

Hardlopen met Evy Gruyon..



En Runkeeper is ook een goeie!

Succes
Alle reacties Link kopieren
C25k!
Alle reacties Link kopieren
Runkeeper. Je kan je eigen mp3's luisteren (dus eventueel in combinatie met 'Evy Start To Run'. Hij houdt je afstand, snelheid per km, route en verbranding bij. Ook via je pc kun je je routes en gegevens dan bekijken (synchroniseert automatisch).



Ook mogelijk een borstband aan te laten koppelen zodat je ook op hartslag kan hardlopen. Gebruik het al 6 jaar met veel plezier en heb al m'n resultaten er nog in staan.
Niet verder zoeken: runkeeper!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt! :-) ik ga even kijken naar jullie tips.
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je route aanwijzingen a la TomTom (na 400 meter linksaf)? Dat doet Runkeeper niet, voor zover ik weet. Er is wel een mogelijkheid om zelf routes in te voeren, maar dat is meer bedoeld om te vergelijken of je die route de ene keer dneller loopt dan de andere keer. Je kunt ook routes opzoeken die andere lopers hebben ingevoerd (handig als je wilt gaan lopen in een gebied waar je niet goed bekend bent). Maar ik geloof niet dat Runkeeper je dan o derweg de weg wijst. Als je zoiets zoekt heb je welkicht meer aan TomTom?
Alle reacties Link kopieren
Mag ik even inhaken?



Hoe werkt het dan met je telefoon wanneer je app als endomondo of runkeeper gebruikt?



Ik heb namelijk een Samsung S2. Sinds kort heb ik nu 500 mb per maand in m'n abonnement. Moet ik dan m'n 3G aanzetten tijdens de hele looprit? En hoeveel mb gaat er per uur af?



Ik heb trouwens m'n 3G altijd uitstaan, ik gebruik alleen WiFi. Pas als ik het echt nodig heb, zet ik het aan.
Alle reacties Link kopieren
3g kan uit. Het kan ook prima zonder internet, het werkt namelijk via gps.
Alle reacties Link kopieren
Welke telefoon heb je livine?

Mijn S2 heeft een crappy gps...Vaak maakt hij pas verbinding als ik mijn internet aanzet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven