Heeft Primark een forum?

30-07-2016 00:34 142 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, heeft Primark naast Primania ook een officieel forum?



Ik kan alleen deze vinden -



En als ik naar primarkforum.nl ga dan wordt ik na die Primark club doorverwezen..



Als jullie wat meer weten dan hoor ik het graag natuurlijk, alvast bedankt!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-07-2016 09:51
Reden: verwijderd ivm reclame
% gewijzigd
TO, denk dat je niet door hebt hoe stervensveel berichten hier verschijnen met spam en linkjes waarop geklikt zou moeten worden. Met name snachts door nieuwe accounts



Verder speel ik niet op de man, maar noem jij mij nu een agressief kreng

vervelend dat je zo gevoelig bent, dan raad ik je aan ver weg te blijven van dit forum want eerlijk, ik ben over het algemeen nog een van de liefste



laat je even weten of je mijn nick ook in je blog gaat gebruiken?
Alle reacties Link kopieren
quote:Elisabeth1988 schreef op 30 juli 2016 @ 01:01:

[...]



Ja en ze dacht dat ik dacht dat ze mij dom vond en dat dacht ik helemaal niet dus!







Ik weet dat jij weet dat ik snap dat jij snapt dat we allemaal begrijpen dat jij helemaal niet zo in elkaar zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:LunaLoona schreef op 30 juli 2016 @ 01:02:

[...]



Wel ff op je spelling letten, hè? Staat zo slordig, allemaal taalfouten op je blog. In vier simpele zinnetjes (openingstopic) al twee fouten, tsssss.



Spelling doet er niet toe, mensen redigeren dat voor mij, hallo we hebben een heel media team hoor.



Wacht nou maar af, als ik hier een naam type dan verklap alles.
Wat is er met dat "ik kom uit Amsterdam"gedoe. Wat boeit mij dat nou waar je vandaan komt. Het blijft nog steeds een dom topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:AnnekeAmsterdam schreef op 30 juli 2016 @ 01:05:

[...]





Spelling doet er niet toe, mensen redigeren dat voor mij, hallo we hebben een heel media team hoor.



Wacht nou maar af, als ik hier een naam type dan verklap ik alles.
Alle reacties Link kopieren
quote:AnnekeAmsterdam schreef op 30 juli 2016 @ 01:02:

[...]



Ik stel slechts een vraag, kijk dan hoe mensen reageren! Ik kom uit Amsterdam en ben wel wat gewend maar dit slaat alles.



Doei. bye bye!
Alle reacties Link kopieren
quote:LunaLoona schreef op 30 juli 2016 @ 01:04:

[...]









Ik weet dat jij weet dat ik snap dat jij snapt dat we allemaal begrijpen dat jij helemaal niet zo in elkaar zit. Ik heb teveel gedronken blijkt nu
Tjezus, wat vals
quote:nachtvlinder1977 schreef op 30 juli 2016 @ 01:03:

[...]



Nou, het gaat lekker vandaag. We werden al aangegeven bij de politie en nu komt er ook nog een blog. Dit word de beste forumdag ooit uit mijn zinloze leven. Wat! dit heb ik gemist
quote:AnnekeAmsterdam schreef op 30 juli 2016 @ 01:05:

[...]





Spelling doet er niet toe, mensen redigeren dat voor mij, hallo we hebben een heel media team hoor.



Wacht nou maar af, als ik hier een naam type dan verklap alles.Viola H. ben jij het? Wat leuk dat je ons vereerd met je aanwezigheid
Alle reacties Link kopieren
quote:nachtvlinder1977 schreef op 30 juli 2016 @ 01:05:

Wat is er met dat "ik kom uit Amsterdam"gedoe. Wat boeit mij dat nou waar je vandaan komt. Het blijft nog steeds een dom topic.Amsterdam it's 020! Je heb vast wel een leuke foto met je vriend in Amsterdam ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:AnnekeAmsterdam schreef op 30 juli 2016 @ 01:05:

[...]





Spelling doet er niet toe, mensen redigeren dat voor mij, hallo we hebben een heel media team hoor.



Snap dat dan mens. Ze heeft een heel me-d-i-a-team. Ze komt uit Amsterdam immers.

Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
quote:nachtvlinder1977 schreef op 30 juli 2016 @ 01:07:

[...]



Viola H. ben jij het? Wat leuk dat je ons vereerd met je aanwezigheid Viola H? Wat een rare vrouwen hier, ben ik blij dat ik niet hele dag op dit forum zit, gek worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwJack schreef op 30 juli 2016 @ 01:06:

[...]



Ik heb teveel gedronken blijkt nuOf niet genoeg....
Alle reacties Link kopieren
quote:AnnekeAmsterdam schreef op 30 juli 2016 @ 01:08:

[...]





Viola H? Wat een rare vrouwen hier, ben ik blij dat ik niet hele dag op dit forum zit, gek worden.Je was toch weg? Of vind je het toch wel gezellig?
Tjezus, wat vals
quote:AnnekeAmsterdam schreef op 30 juli 2016 @ 01:02:

[...]





Ik stel slechts een vraag, kijk dan hoe mensen reageren! Ik kom uit Amsterdam en ben wel wat gewend maar dit slaat alles.



Doei.Hey, je stelde een leuke vraag. Laat dat je niet weerhouden eens terug te komen, dat zou jammer zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:LunaLoona schreef op 30 juli 2016 @ 01:08:

[...]



Of niet genoeg.... Dat zal het eerder zijn.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
quote:wiesekee schreef op 30 juli 2016 @ 01:09:

[...]





Hey, je stelde een leuke vraag. Laat dat je niet weerhouden eens terug te komen, dat zou jammer zijn.Ja maar dan volgende keer niet ook het antwoord geven, zo'n spoiler steeds
Tjezus, wat vals
quote:Elisabeth1988 schreef op 30 juli 2016 @ 01:07:

[...]





Wat! dit heb ik gemistHet bedankt-topic vandaag niet gelezen. Was hilarisch! Meisje/Vrouw/Trol was op haar pik teentjes getrapt omdat er geen goede reacties kwamen in haar topic waarin ze haar vriend ten huwelijk wilde vragen. Toen opende ze een topic om iedereen te 'bedanken' en dat liep compleet uit de hand. Uiteindelijk heeft ze de politie gebeld en worden we volgend jaar allemaal opgesloten.
Alle reacties Link kopieren
quote:wiesekee schreef op 30 juli 2016 @ 01:09:

[...]





Hey, je stelde een leuke vraag. Laat dat je niet weerhouden eens terug te komen, dat zou jammer zijn.



Kijk naar die eerste reactie hoe die vrouw/meid reageert, dat zal een mooie tante zijn zeg.



Die snapt er niks van en dan ook nog typen wat ik zou denken. Haha de wereld draait letterlijk door.
quote:AnnekeAmsterdam schreef op 30 juli 2016 @ 01:07:

[...]





Amsterdam it's 020! Je heb vast wel een leuke foto met je vriend in Amsterdam ;)Hé, ik woon wel in een dorp, maar ik ben niet debiel ofzo. Vaak genoeg in Amsterdam geweest en niet als toerist. Mijn halve familie woont er.
Alle reacties Link kopieren
quote:nachtvlinder1977 schreef op 30 juli 2016 @ 01:07:

[...]



Viola H. ben jij het? Wat leuk dat je ons vereerd met je aanwezigheid Nachtvlinder, hier is jouw persoonlijke mediateam: zet je nog even een t ipv een d aan het eind van "vereerd"? En denk aan je attitude, hè, JIJ bent de ster van ons nieuwe blog, dan moet je wel een beetje pittig uit de hoek komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:AnnekeAmsterdam schreef op 30 juli 2016 @ 01:11:

[...]





Kijk naar die eerste reactie hoe die vrouw/meid reageert, dat zal een mooie tante zijn zeg.



Die snapt er niks van en dan ook nog typen wat ik zou denken. Haha de wereld draait letterlijk door.Lees de rest ook even. Dit forum wordt af en toe volgespamd met links van nieuwe forummers. Zeker midden in de nacht als er minder gemodereerd wordt. Jij begint vervolgen ogenblikkelijk mensen voor 'kreng' uit te maken. Je had ook kunnen zeggen "nee hoor, dit is geen spam".
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwJack schreef op 30 juli 2016 @ 01:09:

[...]



Je was toch weg? Of vind je het toch wel gezellig?



Ik ben altijd gezellig, er was een meisje/vrouw die deed normaal en begon over een webshop, die andere twee vielen mij gewoon aan en daar hen ik screenshots van.



Echt niet normaal hoor.
quote:AnnekeAmsterdam schreef op 30 juli 2016 @ 01:11:

[...]





Kijk naar die eerste reactie hoe die vrouw/meid reageert, dat zal een mooie tante zijn zeg.



Die snapt er niks van en dan ook nog typen wat ik zou denken. Haha de wereld draait letterlijk door.Zit allemaal voornamelijk in je hoofd dit.
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwJack schreef op 30 juli 2016 @ 01:13:

[...]



Lees de rest ook even. Dit forum wordt af en toe volgespamd met links van nieuwe forummers. Zeker midden in de nacht als er minder gemodereerd wordt. Jij begint vervolgen ogenblikkelijk mensen voor 'kreng' uit te maken. Je had ook kunnen zeggen "nee hoor, dit is geen spam".Dat klopt, zal het even editen. Maar heb je dan ook gelezen wat ze typten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven