Heeft Primark een forum?

30-07-2016 00:34 142 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, heeft Primark naast Primania ook een officieel forum?



Ik kan alleen deze vinden -



En als ik naar primarkforum.nl ga dan wordt ik na die Primark club doorverwezen..



Als jullie wat meer weten dan hoor ik het graag natuurlijk, alvast bedankt!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-07-2016 09:51
Reden: verwijderd ivm reclame
% gewijzigd
quote:LunaLoona schreef op 30 juli 2016 @ 01:12:

[...]



Nachtvlinder, hier is jouw persoonlijke mediateam: zet je nog even een t ipv een d aan het eind van "vereerd"? En denk aan je attitude, hè, JIJ bent de ster van ons nieuwe blog, dan moet je wel een beetje pittig uit de hoek komen.Shit, een spelfout Nee, die ga ik expres laten staan, gewoon ter irritatie.
quote:nachtvlinder1977 schreef op 30 juli 2016 @ 01:11:

[...]



Het bedankt-topic vandaag niet gelezen. Was hilarisch! Meisje/Vrouw/Trol was op haar pik teentjes getrapt omdat er geen goede reacties kwamen in haar topic waarin ze haar vriend ten huwelijk wilde vragen. Toen opende ze een topic om iedereen te 'bedanken' en dat liep compleet uit de hand. Uiteindelijk heeft ze de politie gebeld en worden we volgend jaar allemaal opgesloten. [img]http://smileys.smilchat.net/smiley/argu ... nocent.gif[/img]Meh, waren daar maar screenshots van gemaakt!
Alle reacties Link kopieren
Niet normaal? Ze zijn nog aardig!



Webshop zal er trouwens niet komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:AnnekeAmsterdam schreef op 30 juli 2016 @ 01:11:

[...]





Kijk naar die eerste reactie hoe die vrouw/meid reageert, dat zal een mooie tante zijn zeg.



Die snapt er niks van en dan ook nog typen wat ik zou denken. Haha de wereld draait letterlijk door.

Letterlijk?

Jongens, snoer je allemaal vast aan een boom of zo, we worden zo meteen van de aarde af geslingerd!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:AnnekeAmsterdam schreef op 30 juli 2016 @ 01:14:

[...]





Dat klopt, zal het even editen. Maar heb je dan ook gelezen wat ze typten?Lees maar terug, een iemand reageerde normaal. De rest tegen mij, leek wel oorlog en toen floepte dat er uit en is ook niet netjes en zo ben ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:AnnekeAmsterdam schreef op 30 juli 2016 @ 01:14:

[...]





Dat klopt, zal het even editen. Maar heb je dan ook gelezen wat ze typten?Ja dat heb ik geleden ja, zit geen aanval in. En ik heb je al gestaft. Als je om zoiets zo uit je stekker gaat, wordt het moeilijk forummen voor je.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
quote:vivapimpelmees schreef op 30 juli 2016 @ 01:16:

Niet normaal? Ze zijn nog aardig!



Webshop zal er trouwens niet komen.Aardig? Verre dan dat, gaat het op dit forum nog wel harder aan toe dan?
quote:AnnekeAmsterdam schreef op 30 juli 2016 @ 01:16:

[...]





Lees maar terug, een iemand reageerde normaal. De rest tegen mij, leek wel oorlog en toen floepte dat er uit en is ook niet netjes en zo ben ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivapimpelmees schreef op 30 juli 2016 @ 01:16:

Niet normaal? Ze zijn nog aardig!



Webshop zal er trouwens niet komen.



Waarom zou er geen webshop komen dan?



Ze hebben in 2014 al een keer getest met ASOS.com
Alle reacties Link kopieren
quote:nachtvlinder1977 schreef op 30 juli 2016 @ 01:18:

[...]



[afbeelding]
Tjezus, wat vals
quote:AnnekeAmsterdam schreef op 30 juli 2016 @ 01:17:

[...]





Aardig? Verre dan dat, gaat het op dit forum nog wel harder aan toe dan?



Zoals ik al zei in mijn bericht waar je niet op reageert, ik ben nog een van de liefste hier

Zo heb ik je nog niet eens gestaft, en andere forummers wel
quote:AnnekeAmsterdam schreef op 30 juli 2016 @ 01:03:

[...]





Nee dat kan niet, vorige week nog op Damrak geweest en is bijna af. Stond laatst ook artikel over op telegraaf "Primark Amsterdam binnenkort dan echt open" of iets in die trend.alles kan... Topshop zou in lente van 2014 geopend worden, werd toen november 2014 uiteindelijk werd het lente 2015 dat zegt niks kan nog altijd volgend jaar worden of december van dit jaar met geluk.
Alle reacties Link kopieren
quote:AnnekeAmsterdam schreef op 30 juli 2016 @ 01:02:

[...]

Ik stel slechts een vraag, kijk dan hoe mensen reageren! Ik kom uit Amsterdam en ben wel wat gewend maar dit slaat alles.



Doei. wat een kutleven heb je én nog geen Primark, geen forum waar je kan kirren over de opening en je komt nog uit Amsterdam ook. Het zit je niet mee.
quote:MevrouwJack schreef op 30 juli 2016 @ 01:19:

[...]



Niet lachen! Het leek wel oorlog! Weet je wel niet hoe gemeen die zure wijven hier zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 30 juli 2016 @ 01:19:

[...]



wat een kutleven heb je én nog geen Primark, geen forum waar je kan kirren over de opening en je komt nog uit Amsterdam ook. Het zit je niet mee.
Tjezus, wat vals
quote:nachtvlinder1977 schreef op 30 juli 2016 @ 01:05:

Wat is er met dat "ik kom uit Amsterdam"gedoe. Wat boeit mij dat nou waar je vandaan komt. Het blijft nog steeds een dom topic.dat vraag ik me ook af?...
Alle reacties Link kopieren
quote:AnnekeAmsterdam schreef op 30 juli 2016 @ 01:17:

[...]





Aardig? Verre dan dat, gaat het op dit forum nog wel harder aan toe dan?



Veel harder. Maar TO's vragen daarom.

Maar ook lief en hartverwarmend voor mensen die dat nodig hebben.

Ik VIVA forum.
Alle reacties Link kopieren
quote:nachtvlinder1977 schreef op 30 juli 2016 @ 01:20:

[...]



Niet lachen! Het leek wel oorlog! Weet je wel niet hoe gemeen die zure wijven hier zijn?Nee joh, ik ben zo gehard door het forumleven, dat ik zelfs als Rotterdammer niet onder de indruk ben.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
quote:AnnekeAmsterdam schreef op 30 juli 2016 @ 01:19:

[...]





Waarom zou er geen webshop komen dan?



Ze hebben in 2014 al een keer getest met ASOS.comOmdat ze de overhead kosten laag willen houden en daardoor hun kleding voor een spotprijs kunnen aanbieden.
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 30 juli 2016 @ 01:19:

[...]



wat een kutleven heb je én nog geen Primark, geen forum waar je kan kirren over de opening en je komt nog uit Amsterdam ook. Het zit je niet mee.Nou, inderdaad. In het Durp waar ik woon hebben we al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang een Primark. Best wel zielig dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwJack schreef op 30 juli 2016 @ 00:56:

[...]



Als je toch zelf het antwoord al weet, waarom open je dan een topic? Lijkt me geen rare vraag.Ben jij ook al niet zo snugger, ik zoek een officieel forum!! Niet zo namaak eentje, moe wordt je van sommige mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivapimpelmees schreef op 30 juli 2016 @ 01:21:

[...]





Veel harder. Maar TO's vragen daarom.

Maar ook lief en hartverwarmend voor mensen die dat nodig hebben.

Ik VIVA forum.
quote:MevrouwJack schreef op 30 juli 2016 @ 01:21:

[...]



Nee joh, ik ben zo gehard door het forumleven, dat ik zelfs als Rotterdammer niet onder de indruk ben.Dat moet je dan wel steeds noemen in je antwoorden. Bladieblablabla en ohja, ik kom uit Rotterdam.
Alle reacties Link kopieren
quote:nijntje021 schreef op 30 juli 2016 @ 01:21:

[...]

dat vraag ik me ook af?...Amsterdammers zijn huilies daarom moet iedereen liev forummen. Tegenspraak kunnen ze niet aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:AnnekeAmsterdam schreef op 30 juli 2016 @ 01:23:

[...]





Ben jij ook al niet zo snugger, ik zoek een officieel forum!! Niet zo namaak eentje, moe wordt je van sommige mensen.Vind je het nou echt raar dat mensen je niet zo sympathiek over vinden komen?
Tjezus, wat vals

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven