Heeft Primark een forum?

30-07-2016 00:34 142 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, heeft Primark naast Primania ook een officieel forum?



Ik kan alleen deze vinden -



En als ik naar primarkforum.nl ga dan wordt ik na die Primark club doorverwezen..



Als jullie wat meer weten dan hoor ik het graag natuurlijk, alvast bedankt!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-07-2016 09:51
Reden: verwijderd ivm reclame
% gewijzigd
oh dear... dacht eerder aan iets rood met zwart en 3 kruizen iets heel toeristsch dit lijkt me meer Rotjeknor
Alle reacties Link kopieren
quote:AnnekeAmsterdam schreef op 30 juli 2016 @ 01:29:

[...]





Ben ik trots op ja, ben jij niet trots op waar je woont? Zou mooi dom zijn



Mijn vriendinnen en ik heb zelfs rokjes van Amsterdam, 020
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
quote:stripverhaal schreef op 30 juli 2016 @ 01:33:

[...]





Dus als je een mediateam achter je hebt dan hoef je zelf geen fatsoenlijke zinnen meer te maken? Want niet alleen de spelling klopt niet, maar er missen ook regelmatig complete woorden in je zinnen.



Als een mediateam de woorden er ook nog bij moet gaan verzinnen als jij een stuk schrijft is het dan niet makkelijker en goedkoper als het mediateam gewoon het hele stuk zelf schrijft zonder jou?



En bij zinnen zoals "hallo we hebben een heel media team hoor" zie ik een stampvoetende zestien jarige voor me met een "ik weet alles beter" attitude.





Nee want dan zijn de verhalen niet echt.



P.S. Ik ben dyslectisch en autistisch maar heel creatief, zo heeft hij of zij een specialiteit
Alle reacties Link kopieren
quote:AnnekeAmsterdam schreef op 30 juli 2016 @ 01:36:

P.S. Ik ben dyslectisch en autistisch maar heel creatief, zo heeft hij of zij een specialiteitJij ook al
Ohnee, niet weer dyslectisch! Sorry, maar die heb ik hier vandaag echt te vaak gehoord. Hoeveel mensen zijn eigenlijk dyslectisch, die zitten allemaal op dit forum.
Alle reacties Link kopieren
quote:AnnekeAmsterdam schreef op 30 juli 2016 @ 01:33:

[...]



Nog niet en we krijgen direct de grootste met 5 verdiepingen!



Hmmm.... Blaft tegen iedereen, maar zodra het P-woord valt krijg je smileys. I'm out of here!



quote:nachtvlinder1977 schreef op 30 juli 2016 @ 01:38:

Ohnee, niet weer dyslectisch! Sorry, maar die heb ik hier vandaag echt te vaak gehoord. Hoeveel mensen zijn eigenlijk dyslectisch, die zitten allemaal op dit forum.ik ben part-time dyslectisch
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook maar eens naar bed. Ik ga toch naar geen enkele Primark, online of in het echt, dus wat doe ik hier eigenlijk.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
quote:nijntje021 schreef op 30 juli 2016 @ 01:39:

[...]





ik ben part-time dyslectischOost-Indisch?
Tjezus, wat vals
Hoeveel mensen/kinderen hebben eigenlijk dyslexie?



Antwoord: Volgens wetenschappers heeft 5 tot 7 procent van de bevolking dyslexie. Makkelijker gezegd 5 op de 100 mensen/kinderen hebben dyslexie.



Dat zijn er eigenlijk best veel, maar toch word het hier wel snel geroepen.
quote:MevrouwJack schreef op 30 juli 2016 @ 01:40:

Ik ga ook maar eens naar bed. Ik ga toch naar geen enkele Primark, online of in het echt, dus wat doe ik hier eigenlijk.Rotterdam aanprijzen?
quote:MevrouwJack schreef op 30 juli 2016 @ 01:40:

[...]



Oost-Indisch?hm nee dat niet, met me gehoor is niks mis
quote:nachtvlinder1977 schreef op 30 juli 2016 @ 01:41:

[...]



Rotterdam aanprijzen?Je was me nét voor...
Alle reacties Link kopieren
quote:nachtvlinder1977 schreef op 30 juli 2016 @ 01:40:

Hoeveel mensen/kinderen hebben eigenlijk dyslexie?



Antwoord: Volgens wetenschappers heeft 5 tot 7 procent van de bevolking dyslexie. Makkelijker gezegd 5 op de 100 mensen/kinderen hebben dyslexie.



Dat zijn er eigenlijk best veel, maar toch word het hier wel snel geroepen.Als ze gaan roepen "ik ben gewoon zo stom als een achter end van een varken" dat is ook zo wat he.
Alle reacties Link kopieren
quote:nachtvlinder1977 schreef op 30 juli 2016 @ 01:41:

[...]



Rotterdam aanprijzen?Nee hoor, van mij mag iedereen lekker buiten Rotterdam blijven, lekker rustig
Tjezus, wat vals
quote:GateKeeper schreef op 30 juli 2016 @ 01:42:

[...]



Als ze gaan roepen "ik ben gewoon zo stom als een achter end van een varken" dat is ook zo wat he.
hup met zijn alle naar Rotjeknor
quote:GateKeeper schreef op 30 juli 2016 @ 01:42:

[...]



Als ze gaan roepen "ik ben gewoon zo stom als een achter end van een varken" dat is ook zo wat he.Dat doe ik altijd gewoon, net in dit topic nog, maar dat wordt direct gezien als een aanval
quote:nachtvlinder1977 schreef op 30 juli 2016 @ 01:40:

Hoeveel mensen/kinderen hebben eigenlijk dyslexie?



Antwoord: Volgens wetenschappers heeft 5 tot 7 procent van de bevolking dyslexie. Makkelijker gezegd 5 op de 100 mensen/kinderen hebben dyslexie.



Dat zijn er eigenlijk best veel, maar toch word het hier wel snel geroepen.Waarschijnlijk ben ik het ook, maar weet wel de spellingscontrole te vinden
Alle reacties Link kopieren
Elisabeth, ik vind jouw avatar altijd zo ondeugend grijnzen. Ik stel me dan ook voor dat jij een heel leuk persoon bent, in het echt. Wie is eigenlijk degene op het plaatje?
quote:LunaLoona schreef op 30 juli 2016 @ 01:44:

Elisabeth, ik vind jouw avatar altijd zo ondeugend grijnzen. Ik stel me dan ook voor dat jij een heel leuk persoon bent, in het echt. Wie is eigenlijk degene op het plaatje?Een meisje uit Toddlers en Tiara's, het gifje is nog mooier

http://giphy.com/gifs/city-bus-doll-B0vFTrb0ZGDf2



Ik ben ook heel leuk in het echt, alleen op het forum niet blijkbaar
quote:Elisabeth1988 schreef op 30 juli 2016 @ 01:48:

[...]





Een meisje uit Toddlers en Tiara's, het gifje is nog mooier

http://giphy.com/gifs/city-bus-doll-B0vFTrb0ZGDf2



Ik ben ook heel leuk in het echt, alleen op het forum niet blijkbaar oh.. lees je al langer maar jouw avi
Alle reacties Link kopieren
quote:Elisabeth1988 schreef op 30 juli 2016 @ 01:48:

[...]

Ik ben ook heel leuk in het echt, alleen op het forum niet blijkbaar Tja, daar moet je even doorheen prikken, hè? Als je dat niet kunt, kun je beter niet op een forum komen, veel te eng allemaal....
Alle reacties Link kopieren
quote:AnnekeAmsterdam schreef op 30 juli 2016 @ 01:36:

[...]





Nee want dan zijn de verhalen niet echt.



P.S. Ik ben dyslectisch en autistisch maar heel creatief, zo heeft hij of zij een specialiteit



Als je echte verhalen schrijft hoef je toch juist niet creatief te zijn?

Juist als je verzonnen verhalen schrijft is het prettig om creatief te zijn.



En "dyslectisch" kan heel vervelend zijn. Alleen komt dyslectie onwaarschijnlijk veel voor op dit forum. Daarnaast ken ik een aantal mensen die dyslectisch zijn en dit zijn geen fouten die iemand met dyslectie maakt, maar fouten van iemand die het niet nodig vindt om fatsoenlijk te schrijven of haar eigen tekst nog even na te lezen voor ze op verzenden drukt.
quote:stripverhaal schreef op 30 juli 2016 @ 01:56:

[...]





Als je echte verhalen schrijft hoef je toch juist niet creatief te zijn?

Juist als je verzonnen verhalen schrijft is het prettig om creatief te zijn.



En "dyslectisch" kan heel vervelend zijn. Alleen komt dyslectie onwaarschijnlijk veel voor op dit forum. Daarnaast ken ik een aantal mensen die dyslectisch zijn en dit zijn geen fouten die iemand met dyslectie maakt, maar fouten van iemand die het niet nodig vindt om fatsoenlijk te schrijven of haar eigen tekst nog even na te lezen voor ze op verzenden drukt.Juist, dat heet lui

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven