Help, ik zoek een FB filmpje!!!

18-08-2016 21:12 23 berichten
Gisteravond kwam er op mijn facebookstartpagina een grappig filmpje voorbij van vier of vijf Pomeriaanhondjes met brood om hun hoofdjes en een hondje deed een rap, ik denk zelfs een gangsta rap.

Zo'oooooooooooooooooooon grappig filmpje maar ik heb niet geliked en ik wil het zo graag weer terug zien maar waar kan ik dit filmpje terug vinden?

Misschien dat er een Vivaforumster weet hoe het filmpje heet?



Alle reacties Link kopieren
Vaak kun je met een paar steekwoorden heel ver komen op You tube.
De steekwoorden heb ik geprobeerd maar daarmee kwam ik niet zover, alleen maar een plaatje gevonden van Inbread dogs.
In je tijdlijn, of hoe dat ook heet op Facebook. Gewoon ff een stuk terugscrollen....
https://www.youtube.com/watch?v=w54YU-SLhYY
quote:sandra1905 schreef op 18 augustus 2016 @ 21:31:

https://www.youtube.com/watch?v=w54YU-SLhYYJa, ja, ja, dat is 'm bijna, dit filmpje maar dan met de gangsta rap.
kan niet vinden... maar deze wilde ik jullie wel ff laten zien

Precies Henk
Wow... dan heb je echt een hele knappe echtgenoot. Ik ben jaloers.
Had. Ik heb hem ontslagen.





Ontopic, waar is dat filmpje, mijn zoektocht begint neurotische vormen aan te nemen!!
Alle reacties Link kopieren
Je kan op ergens op fb (moet je even zoeken) precies zien welke filmpjes je allemaal gekeken hebt
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem ook gezien, een paar maanden geleden al. En volgens mij meer dan één keer. Rustig afwachten nog een optie??
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
quote:couscous-junkie schreef op 18 augustus 2016 @ 21:55:

Je kan op ergens op fb (moet je even zoeken) precies zien welke filmpjes je allemaal gekeken hebt Als filmpjes geliked worden kun je het terug zien in het logboek.
quote:Ceylon schreef op 18 augustus 2016 @ 21:57:

Ik heb hem ook gezien, een paar maanden geleden al. En volgens mij meer dan één keer. Rustig afwachten nog een optie??Jouw post geeft me weer hoop. Weet jij welke rap het was?
Alle reacties Link kopieren
activiteitenlogboek -> bekeken video's
Alle reacties Link kopieren
O jee Roelie, dit gaat helemaal fout!



Ga eerst even plassen ofzo.
.
anoniem_156987 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 21:54
99.56% gewijzigd
.
anoniem_156987 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 21:54
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Staat op de fb-pagina van 'Liam Underwood'
quote:jewelprincess schreef op 18 augustus 2016 @ 23:05:

Staat op de fb-pagina van 'Liam Underwood'



Ja, deze is het!



Geweldig, dank je wel
Alle reacties Link kopieren
Geen dank
quote:Henk-en-Roelie schreef op 18 augustus 2016 @ 21:49:

Ontopic, waar is dat filmpje, mijn zoektocht begint neurotische vormen aan te nemen!!



Dus even rustig naar beneden scrollen was geen optie?!



Als je hem 'm gister (gister) hebt gezien moet hij gewoon in je tijdlijn staan, wel wat naar onderen. Maar scrollen is natuurlijk zoooveel werk...
Alle reacties Link kopieren
quote:Woldertje schreef op 19 augustus 2016 @ 10:18:

[...]





Dus even rustig naar beneden scrollen was geen optie?!



Als je hem 'm gister (gister) hebt gezien moet hij gewoon in je tijdlijn staan, wel wat naar onderen. Maar scrollen is natuurlijk zoooveel werk... Niet waar. Je tijdslijn is altijd ingekort, je kunt niet alles terugvinden als je terugscrollt. Als je reageert of liket blijven ze langer staan, maar sommige berichten die ik gisteren zag zijn nu al weg.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven