help! Nikon of Sony systeemcamera.

26-01-2016 19:07 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een hele tijd wil ik heel graag een nieuwe systeem camera kopen. Nou zit ik te twijfelen tussen de Nikon 1j5 (429 euro) of de Sony A5100 (529 euro) beide bij de mediamarkt. Ik vroeg me af of iemand deze camera ook gebruikt en wat jullie er van vinden. Of weet iemand welke beter is. Ik kom er zelf niet helemaal uit!
Alle reacties Link kopieren
http://www.camerashop.nl/ ... -f-3-5-5-6-oss-zwart.html



De Sony dus, 8 x 5 sterren, tegenover 1 x 4 sterren :-)
Alle reacties Link kopieren
Kijk ook eens naar Olympus. Die maken hele mooie en betaalbare lenzen.
Ik heb een Samsung nx3000 en ben daar super tevreden over. Is misschien ook nog een optie.
Alle reacties Link kopieren
Pas op met Samsung: ze stoppen al met enkele camera's op de Europese en VS markt (wegens tegenvallende resultaten). Dan kan gevolgen hebben voor support op termijn. Of je kunt een leuke camera voor weinig uit de restpartijen krijgen natuurlijk....
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben die Sony, heel tevreden over. Over de Nikon geen goede verhalen gehoord, zelfs iemand die hem na een paar maanden alweer heeft verkocht omdat hij zo tegenviel. Nikon richt zich toch vooral op spiegelreflexcamera's.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag de Sony camera gekocht! Heb hem voor 440 euro gekocht met de btw actie van de Mediamarkt. Ben heel erg benieuwd! Bedankt voor jullie reacties. Dat Nikon zich op spiegelreflex camera's richt zei de verkoper in de Mediamarkt inderdaad ook al!
Alle reacties Link kopieren
Goede keus! Ik heb vandaag de Sony A5000 gekocht, die is nu te koop voor 297 eur met die BTW actie. Twijfelde nog wel over de A5100

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven