Help! Whatsapp heeft mij geblokkeerd!

29-08-2013 09:40 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren geprobeerd om met mijn net gekochte iPhone met nieuw nummer al mijn contactpersonen een whatsapp te sturen dat ik een nieuw nummer heb.



Omdat het iets van 120 contacten zijn dacht ik slim te zijn en groepen aan te maken. Dat waren er 3 want er gaan maar 50 contacten in een groep. De eerste 2 berichten gingen goed maar nu bij de derde ben ik geblokkeerd door Whatsapp.



Als ik nu Whatsapp open krijg ik het scherm waar je je landcode en telefoonnummer moet invoeren en als ik dat doe krijg ik de melding dat mijn telefoonnummer niet langer gebruik mag maken van Whatsapp.



Ik denk dat ze dachten dat ik aan het spammen was. Ik heb ze daarna gelijk een mail gestuurd maar helaas nog geen reactie.



Ik baal echt van mijn actie want ik denk dat niet iedereen het op prijs stelt. Bij die groepen kan iedereen elkaars nummer zien namelijk. Maar ik kan dus nu ook niet de reacties zien en daarop reageren.



Stom stom stom. Ik zat nog zo te twijfelen en nu heb ik spijt.

Wat kan ik nog meer doen om mijn account gedeblokkeerd te krijgen?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Misschien eens opnieuw installeren? Soms werkt dat.
Alle reacties Link kopieren
Maar ben ik dan niet helemaal mijn berichten kwijt en moet ik het dan opnieuw kopen?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou die mail afwachten. Denk niet dat je veel meer kan doen...
Alle reacties Link kopieren
Hoezo zou je het dan opnieuw moeten kopen?

Whats app is toch gewoon gratis?

Voor android wel iig.

Lijkt me raar dat dat voor ios niet zo is.



Heeft whats app niet ergens een klantenservice waar je heen kunt bellen?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij was de app niet gratis, het gebruik wel.



Nee helaas geen nummer alleen emailadres maar gisterochtend al gemaild en nog geen reactie helaas. Net weer een mail gestuurd.



Ik kan de app wel verwijderen en dan opnieuw installeren en zou ik hem dan opnieuw moeten aanschaffen vind ik niet zo erg, maar ik ben bang dat ik alle nog niet ontvangen berichten dan niet meer krijg.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Nee, die krijg je idd niet meer. Maar vaak wilt dat wel helpen.
Alle reacties Link kopieren
Maar het overzetten van je contactpersonen is dus gelukt?
Alle reacties Link kopieren
Ja via een omweg.

Heb eerst mijn contacten gekopieerd van mijn zakelijke outlook naar een prive outlook en ze daarna geimporteerd.



Ging niet zo makkelijk als ik dacht.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Even die mail afwachten. Vriend van me ook eens geblokkeerd geweest en via mail afgehandeld.
lijkt me raar dat je geblokkeerd bent. verder heb ik al vaker whats app gedeinstalleerd en dan pakt ie opnieuw je contacten als je dit synchroniseerd. Whats app zit in amerika dus kan me voorstellen qua tijdsverschil dat je niet dezelfde dag antwoord krijgt.



Zo ver ik weet hoef je voor de app nog geen geld te betalen. Dit staat overigens wel bij de info als je de app op je telefoon hebt.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij ook heel vreemd dat je door een groepsapp te sturen geblokkeerd bent. Mensen kunnen je persoonlijk blokkeren maar verder toch niet
Alle reacties Link kopieren
Hij doet ut weer!
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
@ Boannan



Hey ik heb hetzelfde probleem met whatsapp. Hoe heb jij het probleem verholpen.



Groetjes.
Alle reacties Link kopieren
@ Boannan



Hey ik heb hetzelfde probleem met whatsapp. Hoe heb jij het probleem verholpen.



Groetjes.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het nou opgelost dan? Ik zit inmiddels al 2 weken zonder whatsapp:(:( laat aub even weten hoe het bij jou gegaan is.



Greetz Jeroen...
Alle reacties Link kopieren
Volgende keer geen groep aanmaken maar een zendlijst, kan je in 1x al je contactpersonen selecteren en hetzelfde bericht sturen zonder dat iedereen elkaars nummer ziet
Alle reacties Link kopieren
Ik ben iemand anders dan degen die het topic heeft aangemaakt. Ik ben geblokkeerd om een rede die ik niwt weet. Ik kreeg van whatsapp support een mail : there is a lange volume of complains about your account. Snap er niks van. En wordt ik ooit weer geactiveerd of hoe zit het?



Greetz Jeroen. ..
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dat aan Whatsapp vragen Jeroen. Wij weten dat niet.
Ja ja, nu weet ik het wel!
Alle reacties Link kopieren
Vraag het ze via twitter! Vaak snellere reactie.
Alle reacties Link kopieren
Heb ik al gemaild enzo. Twitter heb ik niet. Degene die dit topic heeft aangemaakt weet wel hoe het zit want die geeft toch aan dat zijn whatsapp weer gewoon werkt. Wil graag weten wat het probleem was. Van whatsapp support krijg je vage mails erover als je al antwoord krijgt. Hele slechte service. Wordt er een beetje moe van al 2 weken zonder whatsapp. Ik gebruik het Veel voor m'n werk namelijk.



Greetz jeroen...
Alle reacties Link kopieren
Dus boanann laat aub even weten wat jouw probleem heeft opgelost. Dan kan het bij mij misschien ook verholpen worden.
Alle reacties Link kopieren
Beste Jeroen de Klerk en boanann,



Sinds afgelopen weekend is mijn account van whatsapp geblokkeerd. Aangezien jullie dit enige tijd geleden ook overkomen is vroeg ik me af of jullie inmiddels weer kunnen whatsappen? Zo ja, hoe hebben jullie ervoor gezorgd dat jullie account weer geactiveerd werd? Hoe hebben jullie dit probleem opgelost?



Hoor het graag even, als andere mensen het ook overkomen is.......hebben jullie tips? Bedankt.



Groeten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven