Het grote kleine problemen topic van de nerds onder ons!

Let op de laatste reactie is ouder dan 14 dagen.
Snel reageren is daarom uitgeschakeld.
  1. Ik wil op mijn iPhone en webkoppeling op mijn bureaublad maken. Volgens de handleiding van de site moet ik in mijn browser delen kiezen en dan 'zet op beginscherm', maar dat laatste heb ik niet.

Heel erg help.
  2. In Safari?
    Als het goed is, staat er een heel rijtje (Bericht, mail etc.) en daaronder heb je "Zet in favorieten", "Bladwijzer", "Zet in leeslijst" en dan als laatste "Zet in beginscherm".

Oh dear, how sad, never mind.
  3. Nee, Chrome.
    Safari er even opzetten?
  4. Safari staat toch standaard op een iPhone?

5. Gelukt! Dank je Hayek :kiss:
  6. quote:
    Hayek schreef op 30 januari 2017 @ 15:47:
    Safari staat toch standaard op een iPhone?
    Geen idee, ik gebruik het nooit.
  7. quote:
    Phaedra__ schreef op 30 januari 2017 @ 15:51:
    [...]

Geen idee, ik gebruik het nooit.
    Ik ook niet, maar dat is omdat de iPhone van de baas is en ik gewoon m'n privételefoon gebruik voor internetten (overigens eigen keus, de telefoon van de baas mag ik ook privé gebruiken). Alleen als ik aan het bakken ben, gebruik ik de iPhone om het recept te kunnen lezen, terwijl ik op m'n eigen telefoon een filmpje kijk. :-d

8. Dubbel genieten: 20x VIVA + Rituals-set

En twintig keer VIVA op je deurmat en een uitgebreid Rituals-pakket om jezelf lekker mee te verwennen: klinkt goed, toch? Met deze VIVA-deal kost het je EUR 89,95 i.p.v. EUR 164!

Lees verder

9. Ik heb hier een specificatie van een acculader. Met 12 Volt aansluiting
    6;0 Watt / 17;5 Volt
    343 mA
    Hoe lang duurt het dan voordat een apparaat met een accu (batterij) van { vraag is hoeveel } mA is opgeladen?
    Vergeleken met
    2;4 Watt / 17;5 Volt
    138 mA
    Weet iemand hoe ik dat kan lezen? Verder heb ik ook geen informatie. Ik ben me aan het oriënteren op aankoop van een handig apparaat. I.v.m. spam die niet mag laat ik alle details weg.

In café hoef ik ook niet met iedereen te praten. Goede voornemen = elk uur. Ga even aan zelfreflexment doen. Soort van APK. :)
  10. Volgens mij duurt het met de tweede gewoon 2,5 keer zo lang als met de eerste, Pumps.

11. Ja, dat idee had ik ook. Maar hoeveel laadt je een batterij of accu daarmee op?
    Als zo'n lader aan een accu hangt. Hoeveel capaciteit krijg je dan?
    Het is een accessoire voor een auto waarmee je ook andere apparaten kan opladen. Ik twijfel aan de toegevoegde waarde. Maar als het zou doen wat het belooft dan kan ik dat goed gebruiken.

In café hoef ik ook niet met iedereen te praten. Goede voornemen = elk uur. Ga even aan zelfreflexment doen. Soort van APK. :)