Log nu in om te reageren
  1. "LEES HET HELE BERICHT VOOR JE MEE DOET!!
    Ik loot deze keer op een andere manier!
    Ik heb een getal op geschreven onder de 2000
    Wie het raad krijgt van mij een mooie ketting, 40cm lang verstelbaar in 3cm geen echt goud (laten checken bij juwelier)
    Let op dat je geen dubbele nummers invoert!!!!
    Einde loting zondag 9 april!!
    Winnaar dient zich binnen 24uur te melden anders loot ik een nieuwe winnaar!!"

De lotingen mevrouw is weer terug van weggeweest. Er doen nu al 53 mensen mee, dus wie wil moet eerst alle berichten door om te kijken welke al gekozen zijn en dat doet niet iedereen. Mevrouw heeft het nu dus druk met bekijken of mensen geen dubbele nummers opgeven. Nou je moet iets doen he. Een iemand noemde een dubbel nummer en vervolgens 2047.. Ik vraag me af waarom ze pas de negende gaat loten?

Difficulty is inevitable, drama is a choice.
  2. Wat een gedoe voor zo'n lilluk ding ;-)
  3. quote:
    Noisepollution schreef op 30 maart 2017 @ 13:33:
    Oproep om afgekloven vis op te halen :facepalm:

"Gratis,een spekbokking(gerookte haring.Net gekocht bij de visboer.Toch niets voor mij.Ik heb zo snel geen foto.Graag zo snel mogelijk op halen in de Hasseler es."
    Misschien niet aan gegeten maar bedacht dat ze het toch niks vond?
  4. quote:
    minnimouse schreef op 31 maart 2017 @ 17:21:
    Wat een gedoe voor zo'n lilluk ding ;-)

Ik zou expres 25 reacties plaatsen met dubbele nummers of nummers boven 2000 :-$

Of als je dan geloot bent onmiddellijk overenthousiast reageren dan 25 afspraken maken die je niet nakomt X-D
  5. En dan wil je zeker ook geen recensie voor haar schrijven? :-| (zelfde persoon die een tijd terug om recensies vroeg)

Na vier uur 95 reacties waarvan een derde van plaatser die er constant bovenop zit om mensen te melden dat ze een dubbel nummer hebben of twee nummers neergezet hebben.

6. :hihi: Humor in de regio.

7. :rofl: Hoeveel mensen hebben gereageerd?

I'm a cute kitty! Come close and meet my claws though X-D
  8. Dubbel genieten: 20x VIVA + Rituals-set

En twintig keer VIVA op je deurmat en een uitgebreid Rituals-pakket om jezelf lekker mee te verwennen: klinkt goed, toch? Met deze VIVA-deal kost het je EUR 89,95 i.p.v. EUR 164!

Lees verder

9. "LEES DE REGELS VAN DEZE LOTING ANDERS DOE JE NIET MEE!!!!
    Deze keer maak ik 2 winnaars bekend die voor 20€ een tegoed bon of kaart mogen uitzoeken naar eigen keuze, H&M/Intertoys/VVV bon enz
    (Geen contant geld)
    Wat moet je doen??
    Tagg jezelf of een ander en geef aan wat je graag wil hebben!
    Je mag 1x iemand taggen als t nu jezelf is of een ander dat maakt niet uit!!
    Krijg je een like dan doe je mee en zit je in de emmer!!
    Einde loting zondag 30 april 19uur
    Winnaar dient zich binnen 24uur te melden anders gaat t naar de volgende!!"

Zelfde loting mevrouw. Mijn hemel wat een aandachtsh**r zeg. :facepalm: Hoewel ook treurig dat je zo weinig te doen hebt en zo eenzaam bent dat je op deze manier contact en waardering moet kopen natuurlijk.

10. "Aangeboden; choco cornflakes van lidl, doos heb ik niet meer" "Bij meerdere gegadigden kies ik zelf iemand uit"
    Met daaronder een foto van iets bruins in een doorzichtige plastic (pedaalemmer)zak :facepalm:
  11. quote:
    granny71 schreef op 06 april 2017 @ 16:23:
    "Aangeboden; choco cornflakes van lidl, doos heb ik niet meer" "Bij meerdere gegadigden kies ik zelf iemand uit"
    Met daaronder een foto van iets bruins in een doorzichtige plastic (pedaalemmer)zak :facepalm:

Geweldig ook die zin 'bij meerdere gegadigden kies ik zelf iemand uit' :rofl:

Alsof ze iets vreselijk unieks hebben waar mensen om gaan vechten!
  12. quote:
    minnimouse schreef op 06 april 2017 @ 17:05:
    [...]

Geweldig ook die zin 'bij meerdere gegadigden kies ik zelf iemand uit' :rofl:

Alsof ze iets vreselijk unieks hebben waar mensen om gaan vechten!

Erg hè.
    Ik heb het ook niet ruim maar ik sla liever een ontbijt over dan dat ik ga bedelen om iets wat waarschijnlijk nog geen euro kost.
  13. Heb iemand blij gemaakt met een bureau. Moeder kwam het met haar kind ophalen en was helemaal gelukkig.

Had ook nog een zak prullen waar ik vanaf wilde. Iemand zou die op komen halen maar moeilijk moeilijk. Ik zei dat het gisterenavond wel kon, maar dat ik ook nog ergens boodschappen moest doen dus dat ze van tevoren een tijd aan moest geven. Uiteindelijk liep de hele avond wat anders en wilde mevrouw dat ik eerder thuis kwam van een etentje want anders kon ze pas volgende week.

The eyes are useless when the mind is blind.
  14. quote:
    intothewild schreef op 06 april 2017 @ 17:36:
    Uiteindelijk liep de hele avond wat anders en wilde mevrouw dat ik eerder thuis kwam van een etentje want anders kon ze pas volgende week.

:rofl:
    Waar is het fout gegaan in de opvoeding
  15. Deze kom ik nu tegen

Gezocht: schoonmaaktster voor bij mij thuis in xxxxxxxx Ca 2 a 3 uur per week of iets meer uren en dan per 2 weken. Ik zoek kwaliteit. Ruil tegen iets wat ik heb of kan, komen we wel uit

@-(
  16. Tsssss ik denk dat daar geen reactie op komt.De meeste schoonmaaksters werken om een centje te verdienen niet om elke 2 weken een dingetje uit te zoeken. :facepalm:

Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
  17. quote:
    single1985 schreef op 06 april 2017 @ 18:52:
    Deze kom ik nu tegen

Gezocht: schoonmaaktster voor bij mij thuis in xxxxxxxx Ca 2 a 3 uur per week of iets meer uren en dan per 2 weken. Ik zoek kwaliteit. Ruil tegen iets wat ik heb of kan, komen we wel uit

@-(
    :rofl:
  18. Nou voor een auto, computer of wasmachine wil ik best 2 uurtjes komen soppen.
    Die heeft ze vast wel staan.
  19. quote:
    single1985 schreef op 06 april 2017 @ 18:52:
    Deze kom ik nu tegen

@-(
    Als ze bij mij kan komen poetsen dan wil ik er wel over nadenken X-D
  20. Advertentie is inmiddels verwijderd zie ik :rofl: Er staat geen plaatje bij en dan is het tegen de regels.

Het was trouwens een HIJ
    single1985 wijzigde dit bericht op 06-04-2017 19:28 met 11%
  21. Er MOET een plaatje bij?
    Wtf :facepalm:
  22. Ja MOET is een regel :facepalm: en MOET binnen 21 dagen zelf de advertie verwijderen anders word je uit de groep gegooid.
  23. Pfff vermoeiend zeg.
  24. Och haal er leuke dingen vandaan voor een appel en een ei. Pas nog een heel kleding pakket bij iemand opgehaald voor 3 pakken extra pure hagelslag. Alles past en is nog netjes.
  25. Snap ik hoor. Haal er ook wel eens wat leuks vandaan.
    Zoon (bijna 18) kijkt wel eens over mijn schouder mee omdat hij zijn eerste inboedel zo bij elkaar wil sprokkelen.
  26. edit
    Bestaardigopzich wijzigde dit bericht op 06-04-2017 23:36 met 99%: is al opgelost