Log nu in om te reageren
  1. quote:
    single1985 schreef op 06 april 2017 @ 19:26:
    Advertentie is inmiddels verwijderd zie ik :rofl: Er staat geen plaatje bij en dan is het tegen de regels.

Het was trouwens een HIJ
    Als hij dan een plaatje van zichzelf en betaling in natura had aangeboden, was het misschien nog interessant geworden X-D

Such a beautifull place to be with Friends.
  2. niet echt weggeefhoek, maar kwam deze vandaag op fb tegen

I am only responsible for what I say, not for what you understand
  3. Die stond bij mij ook op een groep, voor 15€ X-D
  4. Man gooide hem vanmiddag ook in de familie-appgroep, voor mijn pyro-zusje :hihi:

I'm a cute kitty! Come close and meet my claws though X-D
  5. Hier verkoopt iemand een conevier :rofl:
  6. nder het motto durf te vragen ...
    vraag ik voor mijn dochter die op zichzelf gaat wonen allerlei huisraad ..
    Zoals :
    wasmachine
    droogrek
    koel / vrieskast
    stofzuiger
    meubels
    stoelen banken
    keukengerei
    handoeken
    behang
    gordijnen
    verf
    tv
    bed
    alles is welkom

Verder heeft ze alles al gelukkig

Such a beautifull place to be with Friends.
  7. Euhm wat heeft ze allemaal wel dan? Een lepel, mes en vork ofzo? 8-P
  8. Dubbel genieten: 20x VIVA + Rituals-set

En twintig keer VIVA op je deurmat en een uitgebreid Rituals-pakket om jezelf lekker mee te verwennen: klinkt goed, toch? Met deze VIVA-deal kost het je EUR 89,95 i.p.v. EUR 164!

Lees verder

9. quote:
    lizenlotte schreef op 13 april 2017 @ 15:31:
    Euhm wat heeft ze allemaal wel dan? Een lepel, mes en vork ofzo? 8-P
    Een dekbedovertrek en posters van One Direction.

Bob didn't have anything interesting to say, so he joined Facebook.......... and told everyone there
  10. quote:
    pangea schreef op 13 april 2017 @ 09:10:
    Hier verkoopt iemand een conevier :rofl:
    Een watte?
  11. quote:
    Het zit in een pot en groeit goed volgens de adverteerder. X-D
  12. quote:
    pangea schreef op 13 april 2017 @ 19:38:
    [...]

Het zit in een pot en groeit goed volgens de adverteerder. X-D
    Ik gok op een goudvis :nijn:
  13. Come on people what the hell? Don't y'all know nothing?
  14. quote:
    Had ik ook al bedacht, maar ik vind een goudvis leuker X-D
  15. Zo apart hier. Niemand heeft waar dan ook geld voor. De hele groep heeft als ik de meeste berichten mag geloven een stadspas, bijstand en loopt bij de voedselbank dus zelfs voor tweedehands spullen van de kringloop of marktplaats is geen geld als ze gaan verhuizen of werpen. Maar nu staat er een Nespresso apparaat op en loopt het storm om dat ding. Van welk geld gaan ze die veel te dure cupjes dan betalen??

Difficulty is inevitable, drama is a choice.
  16. Tupperware vleeswaren/kaasdoos (nieuw)
    € 35

Heerlijk om je vleeswaren in vers te houden, maar ook zeker je franze kazen hoe harder dat ze stinken hoe lekkerder dat ze zijn behalve als je jou koelkast open doet komt er zo'n zweetlucht uit.
    In deze doos zul je daar zeker geen last hebben!

*proest*

Kom eens hier, ik wil je borsten zien.
  17. X-D
    Die uitkeringstrekkers hebben toch zeker ook geen geld voor dure Franse kaasjes?

Come on people what the hell? Don't y'all know nothing?
  18. Je zal een doos met zweetlucht hebben!

19. quote:
    MwTheelepel schreef op 16 april 2017 @ 09:51:
    Zo apart hier. Niemand heeft waar dan ook geld voor. De hele groep heeft als ik de meeste berichten mag geloven een stadspas, bijstand en loopt bij de voedselbank dus zelfs voor tweedehands spullen van de kringloop of marktplaats is geen geld als ze gaan verhuizen of werpen. Maar nu staat er een Nespresso apparaat op en loopt het storm om dat ding. Van welk geld gaan ze die veel te dure cupjes dan betalen??
    :lampje:

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

20. Wie heeft er trek in taart met een foto van de oma van de weggeefster? :rolling:

Difficulty is inevitable, drama is a choice.
  21. quote:
    MwTheelepel schreef op 16 april 2017 @ 21:30:
    [img]https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/17991942_808895365925555_2400863291464009279_n.jpg?oh=b8117bc4b05d88c3beb594c8e934df86&oe=5991ACFB[/img]

Wie heeft er trek in taart met een foto van de oma van de weggeefster? :rolling:
    Daar is heel veel visite niet komen opdagen, of ze hebben te kleine stukken gesneden

Een goed geheugen weet wanneer het moet vergeten
  22. quote:
    MwTheelepel schreef op 16 april 2017 @ 09:51:
    Zo apart hier. Niemand heeft waar dan ook geld voor. De hele groep heeft als ik de meeste berichten mag geloven een stadspas, bijstand en loopt bij de voedselbank dus zelfs voor tweedehands spullen van de kringloop of marktplaats is geen geld als ze gaan verhuizen of werpen. Maar nu staat er een Nespresso apparaat op en loopt het storm om dat ding. Van welk geld gaan ze die veel te dure cupjes dan betalen??
    Gaan ze doorverkopen, kunnen ze weer shag kopen X-D
  23. quote:
    MwTheelepel schreef op 16 april 2017 @ 21:30:
    Wie heeft er trek in taart met een foto van de oma van de weggeefster? :rolling:
    Ze hadden op zijn minst oma's mond even schoon kunnen maken.

24. "hallo, het is waarschijnlijk veel gevraagd maar ik kan het alleen maar proberen.
    ik zoek een afwasmachine.
    wegens mijn spierziekte kan ik zelf niet meer afwassen en de oudste kids zijn in hun tienerjaren dus die willen niet steeds helpen. ik heb ook niet het budget om tweedehands of nieuw te kopen.
    alvast hartelijk bedankt.
    oh liefst regio X en omstreken. ik kan en mag niet meer te ver rijden met de auto."

Dus dat de tienerkids geen zin hebben in afwassen is een probleem dat anderen maar moeten oplossen :sarcastis
  25. Inderdaad Monica.
    En geen budget, maar ze beseft wel dat een vaatwasser ook stroom en water verbruikt?
  26. een vaatwasser is vaak zuiniger in water- en energieverbruik dan een teiltje water.
    Maar inderdaad, die kinderen moeten gewoon hun deel in het huishouden doen. Dat ze het niet willen, daar zijn het pubers voor, maar beetje suf dat het gebrek aan opvoedvaardigheden afgeschoven wordt op de medemens.

Wat is het volgende, een droger want de kinderen willen niet helpen met de was ophangen?
    een taxi met chauffeur want de kinderen hebben geen zin om naar school te fietsen?

Come on people what the hell? Don't y'all know nothing?