Het nieuwe forum: wat vinden we er van?

29-10-2014 12:57 1048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het mooi! Het is nog wel superlangzaam, maar dat zal hopelijk te maken hebben met opstarten? Een beetje een dieselforumpje?

Fijn dat er een actieve topics overzicht terug is. Ook fijn dat je op de voorpagina kan zien wie als laatste in een topic gereageerd heeft! Ook het ontwerp vind ik mooi; wit, rustig, clean, volwassen. Geen roze Ik zie wel blokjes met zigzaglijntjes waar je niet al te lang naar moet kijken maar goed.



Wat vinden jullie?
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel mooi. Ik heb het wit vervangen door één van mijn lievelingskleuren, mijn instellingen zo staan dat ik naar de laatste pagina staan en om het helemaal goed te vieren een nieuwe nick genomen!



Kan ook weer quoten en smileys plaatsen en ik vind het erg fijn dat voor een topic te zien is van welke pijler dat topic is. Nog wat kleine storingen weg en ik vind het goed. Of zit ik hier te veel dat ik al zo gewend ben?
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu al helemaal gewend. Vind het zelfs fijner dat het oude forum nu, wel met addblocker.
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
Qya lay out veel mooier, maar ik vind het jammer dat ik niet meer de topics per hoofdonderwerp gewoon op een rijtje onder elkaar kan zien, zoals eerst wel kon.
Alle reacties Link kopieren
quote:nwdesie schreef op 07 november 2014 @ 22:16:

Ik ben nu al helemaal gewend. Vind het zelfs fijner dat het oude forum nu, wel met addblocker.Ik ook.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nathalie2008 schreef op 07 november 2014 @ 22:18:

Qya lay out veel mooier, maar ik vind het jammer dat ik niet meer de topics per hoofdonderwerp gewoon op een rijtje onder elkaar kan zien, zoals eerst wel kon.Hoe bedoel je?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Voor alle mensen die klagen over wit:

Download een programma waarmee je je achtergrond een kleurtje kunt geven. Google even en het is zo gepiept.



Voor alle mensen die klagen over reclame:

Download addblocker



Et voila!
Alle reacties Link kopieren
Wat een drama dit. Echt weer geen vorm volgt functie. Veel te veel ruimte tussen de reacties. Uren bezig nu om ook maar een paar reacties te lezen. Zonde.
Ik zou graag een kleurtje willen, waar moet ik dan op googelen? Kom niet echt verder.
quote:sjampa schreef op 07 november 2014 @ 23:14:

Ik zou graag een kleurtje willen, waar moet ik dan op googelen? Kom niet echt verder.Backgroundskin, color my site, dat soort dingen. Welke browser gebruik je?
quote:budapest schreef op 07 november 2014 @ 23:20:

[...]



Backgroundskin, color my site, dat soort dingen. Welke browser gebruik je?Google chrome
Even googlen op backgroundskin en dat downloaden. In 1 minuutje ben je klaar. Kan je kiezen uit 12 kleuren.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gewoon naar mijn instellingen van internet gegaan. daar koos ik internet-opties, dan tabblad algemeen, daar onderaan vormgeving. Een van de keuzes is kleuren, die heb ik aangepast. En dan is alleen de Vivasite gekleurd. Als een pagina laadt zie ik ook een paar sec die kleur. Niets hoeven downloaden, gewoon lekker forummen.
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~
Komt het nog terug dat je eerst je bericht kunt nalezen voor je het plaatst???
Ik kan niet quoten

En ik vind het irritant dat er een zwarte balk onderaan verschijnt als je je bericht wijzigt.

Verder wel prettig zoveel wit.
Ohhh yeah ik kan quoten!!!



Het begint te wennen. Maar als ik de avond nog even in bed op mijn tel op het forum zit heb ik echt het idee dat ik licht geef met al dat wit.

Vriend begon er al over te mopperen.
Jaaahhhhh, inmiddels kan ik quoten!!!!!
quote:budapest schreef op 07 november 2014 @ 23:24:

Even googlen op backgroundskin en dat downloaden. In 1 minuutje ben je klaar. Kan je kiezen uit 12 kleuren.Geweldige tip van je, ik forum nu met een muisgrijze achtergrond
quote:sjampa schreef op 07 november 2014 @ 23:14:

Ik zou graag een kleurtje willen, waar moet ik dan op googelen? Kom niet echt verder.Ik heb Opera, maar nog niets kunnen ontdekken. Alleen voor heel oude versies. Iemand?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook mooi, niet traag hier en bijna alles werkt.

Alleen bij het plaatsen van een link gaat er iets niet goed, ik moest zelf een beetje knutselen aan de url om het goed te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het nieuwe forum mooier. Heb zelfs maar weer een account aangemaakt
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het in 1 woord vreselijk!

De nieuwe versie weerhoud mij echt om ff lekker met m'n telefoon t forum op te gaan.. Jammer, ik ga de app van m'n telefoon halen denk ik..
Ik moest even wennen, maar kan steeds meer alles weer vinden, en vind het nu prettiger dan eerst. Inderdaad fijn dat er bij de nieuwe/populaire topics staat op welke pijlers ze staan, en dat per pijler de eerste paar topics te zien zijn.
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels de app geïnstalleerd: drama!
Alle reacties Link kopieren
quote:The_Fox schreef op 08 november 2014 @ 15:39:

Ik vind het nieuwe forum mooier. Heb zelfs maar weer een account aangemaakt He je bent er weer! Wat leuk. Nu maar hopen dat ik de goeie voor mij heb
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Nick, avator en zijn onnodig groot en de plaatsingsdatum is onnodig ver. Die grote witruimtes zijn erg hinderlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven