Hoe filmpje maken van tuin

09-05-2016 13:26 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Il wil mij tuin via een filmpje presenteren op youtube , weet iemand een makkelijk , doch goed programma om dat te doen , eigen muziek eronder teksten erin enz ?
Alle reacties Link kopieren
Uhm windows movie maker is goed voor een beginner denk ik.



Maar misschien een lullige vraag hoor. Maar wie zit er te wachten op z'n filmpje, want heel proffie zal het toch niet worden aangezien je zelf al geen kennis hebt hoe je het moet doen...
Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marover2801 schreef op 09 mei 2016 @ 13:29:

Uhm windows movie maker is goed voor een beginner denk ik.



Maar misschien een lullige vraag hoor. Maar wie zit er te wachten op z'n filmpje, want heel proffie zal het toch niet worden aangezien je zelf al geen kennis hebt hoe je het moet doen...Ik ben dol op tuinblogs en -vlogs, en met mij nog wel meer mensen hoor.
Alle reacties Link kopieren
Pinnacle studio vind ik erg fijn om mee te werken. Maar inderdaad windows movie maker is ook een goed programma! Dat zit volgens mij ook standaard op windows, toch?
Alle reacties Link kopieren
heb hier Macs , geen pc met windows
Alle reacties Link kopieren
quote:ibbeltje12 schreef op 09 mei 2016 @ 13:38:

[...]



Ik ben dol op tuinblogs en -vlogs, en met mij nog wel meer mensen hoor.Ahhh oke, op z'n manier. Ik dacht gewoon rondje om zn as en dat was dat, van die filmpjes welke je soms ziet op funda
Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
Alle reacties Link kopieren
quote:KyloRen schreef op 09 mei 2016 @ 14:29:

Staat er geen iMovie op je computer dan?Idd , ben ook zo domme koe ! hihihhih

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven