Hoe kun je zien of je geblokkeerd bent op msn?

26-08-2007 20:47 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had laatst onenigheid met iemand, maar dacht dat het wel zou loslopen, dat het even tijd nodig had. Ik zie haar sinds twee weken niet meer op msn, terwijl ik haar eerder regelmatig tegenkwam. Ik heb nu het vermoeden dat ik geblokkeerd ben :cry:

Dat zou voor mij natuurlijk ook iets zeggen over hoe boos ze op me is. Nou ja, om een lang verhaal korter te maken: ik hoorde ooit over een site waar je kunt kijken of je geblokkeerd bent. Weet iemand hier het adres van die site, en hoe werkt het?



Alvast heel erg bedankt
Alle reacties Link kopieren
zoek es op google, er is vast wel een site die nbaar boven komt als je geblokkeerd msn intikt. issesimple lijkt me, kom je zo achter.
Alle reacties Link kopieren
ja dat wil ik ook weten of die msn blockers werken.. volgens mij niet.



maar ja als zij vaak online is.. en dan zie je haar een tijd niet. tja dan misschien toch een blokkade..



of haar internet werkt niet!! hahaha.. tis gokken.. waarom sms je haar niet..



suc6
Alle reacties Link kopieren
Je kan het wel zien hoor maar ik weet niet of het voor alle versies van MSN werkt. Bij mij kan ik op twee manieren wat zien. Als je het schermpje van MSN voor je hebt zie je boven in "bestand contactpersonen acties extra

help en plus"

Wanneer je op plus klikt moet je de optie 'contactbeheer' nemen. Dan zie je wie jou in zijn lijst heeft staan. De andere mogelijkheid is klikken op 'extra' dan neem je 'opties' . Dan krijg je een schermpje met aan de linkerkant weer allemaal mogelijkheiden. Daar klik je 'privacy' aan. 'Dan zie je halverwege het schermpje 'wie heeft mij toegevoegd als contactpersoon' Daar kan je kijken.



Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is. Succes
Ja, en gebruik nooit MSN blockers! Deze zijn zo fake als wat...die doelen alleen maar op SPAM!
Alle reacties Link kopieren
Silvy wat je zegt klopt op zich wel, maar zegt nog niks over wie je geblokt heeft. Je kan alleen zien wie jou als contactpersoon heeft, maar dan kun je nog wel geblockt zijn.

Block-checkers doen het niet. Dat heeft alles te maken met waarborgen van privacy, het zou ook wel raar zijn, als het zomaar appeltje-eitje te achterhalen zou zijn.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties.

Silvy, de opties die jij noemt, plus enzo, heb ik niet op mijn msn staan. Ik denk dat ik de antieke versie heb.

Een half jaar geleden kreeg ik een mail van iemand die ik eerder had geblokkeerd, omdat het nogal een volhoudert was op liefdesgebied. Terwijl ik had aangegeven wel vrienden te willen zijn maar niet meer. Toen ik zijn avances helemaal zat was heb ik hem geblokkeerd. Daarna kreeg ik een mail van hem waarin hij zei dat hij had gezien dat ik hem had geblokkeerd, en hij vroeg waarom. Nee, ik ga deze meneer niet mailen om te vragen hoe hij het had achterhaald ;-)



Ik ga even googlen. Optie twee is natuurlijk het op de vrouw af vragen.
Alle reacties Link kopieren
Gevonden:

http://msn.blocked.nl/



En ja, ze is offline. Het voelt wat fout. Alsof ik een soort van gesjeesde sherlock holmes met communicatiestoornis ben :-$ want waarom vraag ik het niet gewoon?
Je hebt MSN blocker hopelijk toch niet gebruikt die shit??? Nu weet de persoon in kwestie namelijk dat je haar "gechecked" hebt...niet slim...
Alle reacties Link kopieren
"Alsof ik een soort van gesjeesde sherlock holmes met communicatiestoornis ben"

Grappig uitgedrukt :-)



"want waarom vraag ik het niet gewoon?"

Omdat het soms wel handig is om te weten of je inschatting van de situatie klopt, waardoor je beter weet hoe de situatie aan te pakken..?
Alle reacties Link kopieren
Maar nu effe wat anders; wat heb je haar geflikt Pink? X-D Dan bepalen wij, om je ter wille te zijn, wel effe of het een reden is om je te blokken ja of nee :-]
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Very Cherry schreef op 26 augustus 2007 @ 22:59:

Maar nu effe wat anders; wat heb je haar geflikt Pink? X-D Dan bepalen wij, om je ter wille te zijn, wel effe of het een reden is om je te blokken ja of nee :-]




Altijd leuk die opmerkingen van je

:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Xan hoe komt ze daar dan achter?
Heb jij een e-mailadres in moet vullen??
Alle reacties Link kopieren
Very Cherry, we hadden ongeveer een half jaar contact via iemeel en msn. Ze wilde graag een date maar ik wil het graag nog wat uitstellen. Als ik op haar voorstel inga komt ze er immers achter dat ik niet haar droomman ben. Ik hield haar wat aan het lijntje door te tiepen dat ik gebroken ribben had van die keer dat ik bijna opgepeuzeld werd door een krokodil, en daardoor geen terrasje kon doen met haar. En ook omdat ik het te druk had met kitesurfen tuuk. Ik knalde tijdens het kitesurfen met mijn hoofd tegen een deurpost en was drieëneenhalf jaar buiten bewustzijn. Ze nam het me kwalijk dat ik in die tussentijd niets van me liet horen, en dat begreep ik ook wel. Tussendoor had ze op mijn naam gegoogled en zag ze een stukje over mijn folteringen, en daardoor kon ze alles vergeven. Nu had ik twee weken geleden weer contact met haar gezocht, en hadden we weer afgesproken. Helaas struikelde ik over ehm.. hoe zat het nu ook weer?
Alle reacties Link kopieren
Ja, vertel me niet dat ze wordt ingelicht...
Alle reacties Link kopieren
Je hebt gelijk Omen, dat was de reden. Dan kun je adequater reageren op iemand. Behalve dan als de persoon in kwestie door een checker wordt ingelicht O_o

Fukkeduk, dan moet ik maar heel snel contact opnemen als dat zo is, anders gaat het een eigen leven leiden.

Was ik net gerustgesteld omdat ik vijfendertig keer had gezien dat ze offline was O.o
Alle reacties Link kopieren
Xander, help me even uit de brand en vertel me of ik rustig kan slapen vannacht, of dat ik haar beter even direct kan mailen.
Ik ga je dus wel vertellen dat ze wordt ingelicht.....ik had je gewaarschuwd beste jongen...ik zei al: Gebruik GEEN MSN-blockers....(zie mijn eerder posting)



Alle mensen die jij bijvoorbeeld "checkt" krijgen een e-mailtje met daarin de melding dat jij van een MSN blocker gebruikt hebt gemaakt en dat zij ook een MSN Blocker kunnen gebruiken. De vrouw in kwestie is dus nu op de hoogte....
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geen jongen maar een vrouw, bovenstaand verhaal over krokodillen en kitesurfen was maar fictie ;-)

maar evengoed bedankt voor je info. Nou, dat wordt dus mailen...
Alle reacties Link kopieren
Pink, dat is niet altijd zo (dat je wordt ingelicht). Ik heb ooit een paar block-checkers met een vriendin uitgeprobeerd voordat ik het echt gebruikte (niet zo'n slecht idee, toch? :smile: ). Zou het even op iemand anders proberen voor je je sherlock holmes acties opbiecht ;-)
Dat zeg ik....
Wat je ook kan doen om het zeker te weten: Testen met je eigen e-mailadres! (voordat je haar gaat inlichten o.i.d.)
Websje zegt het al....toch maar even testen...
pink11 schreef op 27 augustus 2007 @ 00:01:

Ik ben geen jongen maar een vrouw, bovenstaand verhaal over krokodillen en kitesurfen was maar fictie ;-)

maar evengoed bedankt voor je info. Nou, dat wordt dus mailen...
Oepszz...sorry vrouw!! :)
Alle reacties Link kopieren
Dubbelpost X-D





(en ik zie dat je de 1000 bent gepasseerd, Xander :cheer2: )
Dat zeg ik....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven