hoe maak ik een avatar?

15-12-2014 21:17 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben net lid geworden van het forum, maar zie nergens mijn profiel, en hoe ik een plaatje kan plaatsen.

Iemand ??
Geloof niet alles wat je denkt.
Alle reacties Link kopieren
rechts bovenaan op het witte poppetje klikken

Mijn gegevens aan klikken

Dan op de button bladeren klikken en dan geeft het systeem wel aan wat ze willen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Je profiel kun je zien als je op het witte poppetje boven in de zwarte balk klikt.

Bij "mijn gegevens" kun je de ava uploaden.



Je moet dan eerst een plaatje op je computer opslaan, het mag niet groter zijn dan 150x150 pixels.



Plaatjes plakken in een reactie kan pas wanneer je 200 reacties hebt gegeven. Je kunt het dan aanvragen in het modtopic.
Alle reacties Link kopieren
90 bij 90 is beter.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Mmmmm okay, tot nu toe lukt het niet.

Bedankt iig.
Geloof niet alles wat je denkt.
Alle reacties Link kopieren
Okay, gelukt!!



Dank iedereen.
Geloof niet alles wat je denkt.
Is dat nou Rihanna?
Alle reacties Link kopieren
quote:Steinbeck schreef op 15 december 2014 @ 21:22:



Plaatjes plakken in een reactie kan pas wanneer je 200 reacties hebt gegeven. Je kunt het dan aanvragen in het modtopic.De plaatjesplakrechten kan je per email aanvragen op forum@viva.nl. Zie ook de OP; http://forum.viva.nl/foru ... -aan/list_messages/193600



mvg,



Junior.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven