Hoe neem ik contact op met Lightinthebox?

10-08-2016 11:35 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb een telefoon gekocht (ca. zes maanden geleden) bij Lightinthebox die niet naar behoren functioneert. Ik weet dat de garantie drie maanden is. Weet iemand hoe ik Lightinthebox kan contacteren om mijn vraag te stellen / klacht in te dienen?
Alle reacties Link kopieren
Mailen
Een telefoon heeft een beoogde langere levensduur en dus gaat die 3 maanden garantie sowieso niet op.

Je kan ze niet mailen? Contactformulier op de site?
Je kan ze niet mailen?

Je kan je klacht op klacht.nl zetten, dan wordt er nog wel eens op gereageerd.



http://www.klacht.nl/light-in-the-box/





Je weet dat garantie nu is vervallen, wellicht niet meer een gadget kopen die zo slecht is dat ze geen langere garantie dan drie maanden erop willen zetten...
Alle reacties Link kopieren
Bij een bestelling krijg je als het goed is een "casenummer". Als je inlogt en naar jouw eigen gegevens gaat, kun je op dat casenummer klikken en een vraag stellen of klacht indienen.
Alle reacties Link kopieren
Op de accu wordt maar drie maanden garantie gegeven (en het kreng is niet meer zelf te verwisselen).



Afgelopen maand geleerd toen ik mijn nieuwe telefoon kocht. Geldt voor bijna alle telefoons. (Volgens zowel vodafone als phonehouse, waar ik hem uiteindelijk kocht).
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik heb even op de site gekeken en onderaan de pagina staat Contact.



Veel succes !
Niet zeuren, gewoon poetsen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit inderdaad in het menu Mijn Bestelling. Maar daar kan ik alleen een review schrijven of een vraag stellen over de douanerechten. Ik vind nergens op de site een mailadres.
Alle reacties Link kopieren
Weet je wel dat het een Chinees bedrijf is die het niet zo nauw neemt met hun algemene voorwaarden? Als je geluk hebt reageren ze vlot, zo niet kun je maanden wachten en nog wordt er geen oplossing geboden.
oost west thuis best.
Uit ervaring weet ik dat dat een gebed zonder einde is...

Succes!
De winkel geeft de garantie. Niet de fabriek
Alle reacties Link kopieren
Als ik op de contact-link klik onderaan word ik weer verwezen naar Mijn Bestellingen :s. Het gaat niet om de accu van de telefoon, de telefoon schakelt steeds zelf de 3g of 4g uit waardoor ik onderweg zelden of nooit internet of gps heb.
Alle reacties Link kopieren
Tja ik denk dat het een dure les is geweest en je gewoon pech hebt aangezien je een maand geleden ook al problemen ermee had.
Dan lijkt het mij dat er gewoon iets fout zit in je instellingen. Kan je er niet gewoon even mee naar een telecomwinkel, je provider of laat er een wizkid uit de straat naar laten kijken?

Ze gaan je voor zoiets echt geen nieuwe telefoon geven.
Alle reacties Link kopieren
Lightinthebox.com levert losse toestellen, ze zijn niet providergebonden. de Vodafdone-winkel kon me er niet mee helpen en van mijn eigen provider (Tele2) zit de dichtstbijzijnde winkel in Den Bosch (ik woon in Zuid-Limburg). Daarbij hoort deze mobiel ook niet bij mijn abonnement. Ik heb de vraag over het verliezen van de dataverbinding ook al op 2 fora gesteld...Advies was toen om te checken op software-updates - die er dus niet zijn - of contact op te nemen met Lightinthebox,
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk is in dit geval goedkoop duurkoop. Je telefoon terugsturen en laten onderzoeken kost veel en je bent hem een tijd kwijt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Snoopy80 schreef op 10 augustus 2016 @ 11:56:

Als ik op de contact-link klik onderaan word ik weer verwezen naar Mijn Bestellingen :s. Het gaat niet om de accu van de telefoon, de telefoon schakelt steeds zelf de 3g of 4g uit waardoor ik onderweg zelden of nooit internet of gps heb.Gps staat los van internet
Om wat voor telefoon gaat het?
Alle reacties Link kopieren
Drie maanden garantie, je bent nu 6 maanden verder. Je garantie is dus verlopen en teruggaan naar de winkel heeft geen zin.
quote:Promethium schreef op 10 augustus 2016 @ 12:40:

Drie maanden garantie, je bent nu 6 maanden verder. Je garantie is dus verlopen en teruggaan naar de winkel heeft geen zin.Voor 1970 zou je gelijk hebben
Alle reacties Link kopieren
3 maanden garantie voor een mobiele telefoon dat zegt toch al genoeg

ze weten dat ze rommel verkopen en zordra de garantietermijn is verstreken heb je geen poot om op te staan
Je had dit probleem dus niet in de eerste drie maanden, apart.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bugs_Bunny schreef op 10 augustus 2016 @ 12:50:

[...]



Voor 1970 zou je gelijk hebbenLight-in-the-box zit volgens mij in China, dus of je daar veel hebt aan Nederlands recht vraag ik me af.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 10 augustus 2016 @ 11:37:

Een telefoon heeft een beoogde langere levensduur en dus gaat die 3 maanden garantie sowieso niet op.

Je kan ze niet mailen? Contactformulier op de site?Het is geen bedrijf in de EU.... En in de rest van de wereld gelden over het algemeen veel slechtere regels om consumenten te beschermen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 10 augustus 2016 @ 11:37:

Een telefoon heeft een beoogde langere levensduur en dus gaat die 3 maanden garantie sowieso niet op.

Je kan ze niet mailen? Contactformulier op de site?Het is geen bedrijf in de EU.... En in de rest van de wereld gelden over het algemeen veel slechtere regels om consumenten te beschermen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven