Hoe Netflix abonnement delen?

15-03-2015 07:42 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo.



Sinds kort hebben wij netflix. Nu zouden we ons abonnement graag willen delen met vrienden, ik begreep dat dit mogelijk is. Alleen geen idee hoe dat dan werkt? Welke acties moeten we daarvoor doen?
Wachtwoord delen met elkaar en dan twee kijkprofielen maken.
Hoe bedoel je delen? Dat jullie thuis kunnen kijken en jullie vrienden ook? Op 1 account?
Alle reacties Link kopieren
Je moet dan niet het goedkoopste abonnement hebben, maar 1 duurder. Dan op dat 2e toestel Netflix installeren zoals je dat op het 1e toestel hebt gedaan, dan inloggen met dezelfde naam en wachtwoord als bij het eerste toestel.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hima: Maar gaat dat niet alleen met hetzelfde ip-nummer? Zodat je in 1 huis op 4 schermen kan kijken?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon onloggen met het wachtwoord van een ander. Extra profiel maken.
Alle reacties Link kopieren
Ja gewoon inloggen met email en wachtwoord. Dan een eigen profiel aanmaken. En nee daar heb je niet de duurdere versie voor nodig. Bij de goedkopere kun je op 2 plekken tegelijk kijken en met de duurdere op 4 geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik deel hem ook met m'n zus, maar je kan gewoon inloggen bij jullie vrienden met dezelfde gegevens. Hetzelfde ip adres hoeft niet. Alleen kregen wij een keer een melding dat 1 van de 2 niet kon kijken omdat we tegelijkertijd wilde kijken.
Alle reacties Link kopieren
Wat anderen al zeggen: gewoon je inloggegevens delen. Je kunt daarmee inloggen op andere apparaten op andere plekken. Ieder een eigen 'kijk'account is wel Zo praktisch. Als je met te veel tegelijk kijkt, merk je het vanzelf. Je zou dan je abonnement kunnen upgraden naar 11,99 per maand. Dan kunnen er vier mensen tegelijk kijken.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk mee op de netflix van de buren. Zij betalen 9 euro p.m. dat is dan de duurdere geloof ik. Ik log in met zijn mailadres en wachtwoord. En we kunnen tegelijkertijd kijken.
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Alle reacties Link kopieren
Is het nou echt zo dat die 8 of 9 euro niet zelf op te hoesten zijn voor je vrienden? Want dit kan toch officieel niet de bedoeling zijn?
Waarom een duurdere? Los van dat ik het enorm sneu vindt om dat zo te regelen, kun je gewoon met je gegevens inloggen op elk apparaat en kijken. Hier thuis op i pad, tv en mobiel. Je kunt alleen niet tegelijk kijken, dus wil je iets zien dan eerst even bellen of de buren ook niet een tv avondje hebben.
quote:Donewithit schreef op 15 maart 2015 @ 08:40:

Is het nou echt zo dat die 8 of 9 euro niet zelf op te hoesten zijn voor je vrienden? Want dit kan toch officieel niet de bedoeling zijn?Dat was ook mijn gedachte. Dan kan je dus voor 12 euro met 4 gezinnen kijken. Ik zou er logischerwijs een ip-adres aanhangen, als ik Netflix was.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even naar de gebruiksvoorwaarden gekeken, je weet wel waar je mee akkoord bent gegaan toen je lid werd? Je mag je wachtwoord niet delen. Ik vind dat je de boel belazerd en nog wel voor een zielige 8 euro.
Alle reacties Link kopieren
quote:estrellas2 schreef op 15 maart 2015 @ 08:39:

Ik kijk mee op de netflix van de buren. Zij betalen 9 euro p.m. dat is dan de duurdere geloof ik. Ik log in met zijn mailadres en wachtwoord. En we kunnen tegelijkertijd kijken.En dan betaal je niet de helft van de kosten?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Donewithit schreef op 15 maart 2015 @ 08:46:

Ik heb even naar de gebruiksvoorwaarden gekeken, je weet wel waar je mee akkoord bent gegaan toen je lid werd? Je mag je wachtwoord niet delen. Ik vind dat je de boel belazerd en nog wel voor een zielige 8 euro.En zo is dat. Zielig gedoe dit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 15 maart 2015 @ 08:43:

[...]



Dat was ook mijn gedachte. Dan kan je dus voor 12 euro met 4 gezinnen kijken. Ik zou er logischerwijs een ip-adres aanhangen, als ik Netflix was.



Ja, maar dan zou ik geen abonnement meer nemen. De ene keer wel in namelijk via mijn laptop en de andere keer als ik bij vrienden ben op hun laptop inloggen. Zelfs al geef ik hen mijn gegevens niet.





Ik vind het ook een beetje schraal hoor, om het zo te doen. Maar betrof bestaat al zo lang in andere landen, ze houden er in hun verdien middel vast rekening mee.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Ja ja ze houden er vast rekening mee in hun verdienmodel ...en zo sus je jezelf in slaap.
Alle reacties Link kopieren
quote:Donewithit schreef op 15 maart 2015 @ 09:01:

Ja ja ze houden er vast rekening mee in hun verdienmodel ...en zo sus je jezelf in slaap.Haha, nou met het bedrijf Netflix heb ik geen medelijden hoor. Heb als tiener vaak genoeg cd's gekopieerd en weet heus dat dat van Buma Stemra niet mocht. En daarvoor kopieerde ook het op cassettebandjes. Mijn Netflix deel ik overigens niet.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Wat zou trouwens het verschil zijn als ik samen woon en Netflix komt van mijn rekening en mijn partner logt in met mijn naam, of we wonen niet samen en hij logt in met mijn account bij hem thuis. Of mag hij dan alleen bij hem thuis als ik degene ben die inlogt?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Als tiener zaten je hersens nog niet op het niveau van nu, dat is heel iets anders. Nu ben je volwassen, ken je woorden als verdienmodel en weet je hoe de wereld echt in elkaar steekt. Ik vind dat altijd zo'n dooddoener dat je met grote bedrijven geen medelijden hoeft te hebben? Het is en blijft fraude of het nu om 8 of 8oo euro gaat.En ja ik heb gelezen dat je je Netflix niet deelt, heb gewoon moeite met je denkwijze.
Alle reacties Link kopieren
quote:Donewithit schreef op 15 maart 2015 @ 09:13:

Als tiener zaten je hersens nog niet op het niveau van nu, dat is heel iets anders. Nu ben je volwassen, ken je woorden als verdienmodel en weet je hoe de wereld echt in elkaar steekt. Ik vind dat altijd zo'n dooddoener dat je met grote bedrijven geen medelijden hoeft te hebben? Het is en blijft fraude of het nu om 8 of 8oo euro gaat.En ja ik heb gelezen dat je je Netflix niet deelt, heb gewoon moeite met je denkwijze.Ik weet inderdaad dat het zo in mekaar steekt dat als Netflix echt dacht inkomsten mis te lopen, ze het hele inloggen wel anders zouden hebben ontworpen. Ik wet dat ze enorm veel programmeurs in dienst hebben alleen al voor de logaritmes voor de aanbevelingen die je krijgt. Dan zouden ze ook best iets kunnen ontwerpen dat delen veel moeilijker maakt. Maar nu vangen ze 12 euro als 4 gezinnen het delen, tegenover 5/6 (weet het bedrag voor nl niet, woon in buitenland met andere prijzen ) als maar 1 gezin het neemt en de anderen er vanaf zien.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 15 maart 2015 @ 08:47:

[...]





En dan betaal je niet de helft van de kosten?



Ik heb aangeboden om te delen in de kosten. Dat vonden ze niet nodig.

Zelf heb ik HBO on demand en Videoland. Netflix kijk ik op de tablet.
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 15 maart 2015 @ 08:43:

[...]



Dat was ook mijn gedachte. Dan kan je dus voor 12 euro met 4 gezinnen kijken. Ik zou er logischerwijs een ip-adres aanhangen, als ik Netflix was.



Het idee van Netflix is juist dat je overal kan kijken, op alle apparaten. Dus ook op je gsm of tablet op de trein oid.



Verder hangt het aantal toestellen dat tegelijk kan connecteren inderdaad af van het type abonnement je hebt, en gaat het dus niet met het goedkoopste.
quote:nephthys schreef op 15 maart 2015 @ 09:46:

[...]





Het idee van Netflix is juist dat je overal kan kijken, op alle apparaten. Dus ook op je gsm of tablet op de trein oid.



Verder hangt het aantal toestellen dat tegelijk kan connecteren inderdaad af van het type abonnement je hebt, en gaat het dus niet met het goedkoopste.

Dat snap ik. Maar een ander soort beveiliging dan om zulke praktijken te voorkomen.

Ach ja, ik vind het gewoon triest...Netflix oplichten voor 9 euro per maand. Het kost al geen drol en dan ga je nog zo moeilijk zitten doen. Maar goed, ik ben ook tegen downloaden enz. Betaal gewoon voor wat je gebruikt. Je werkt zelf tenslotte ook niet voor nop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven