hoe scherm ik vrienden af voor elkaar?

25-02-2015 12:56 23 berichten
Hoi!



Goedemiddag.



Kan iemand mij vertellen hoe ik facebook zo instel dat alleen ik zie wie mijn vrienden zijn?



Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ga naar profiel, klik op vrienden en klik daarna op het potloodje naast 'vrienden zoeken'.
Alle reacties Link kopieren
Dank je Bootje, ik liep er laatst ook naar te zoeken!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Gewoon pure nieuwsgierigheid: waarom zou je dat willen dan? Ik snap nooit waarom mensen dat doen.
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik het niet nodig vind dat wildvreemden kunnen zien met wie ik bevriend ben.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Veel dank bootje_op_de_golven!



Leuke naam en profiel afbeelding!
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 25 februari 2015 @ 13:12:

Omdat ik het niet nodig vind dat wildvreemden kunnen zien met wie ik bevriend ben.Wildvreemden? Het gaat om vrienden, toch?
Ik heb het ook gedaan. Het valt mij op dat het vaak mensen zijn met duizend vrienden die er wel mee te koop lopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 25 februari 2015 @ 13:15:

[...]



Wildvreemden? Het gaat om vrienden, toch?



Ja, dat zou ik dus ook denken?



En zo niet, dat interesseert het mij nog geen konthaar. Maar goed, iedereen is anders.
Nee, iedereen die jouw pagina aanklikt kan zien wie en hoeveel.
Alle reacties Link kopieren
Ok. Nooit bedacht dat dat voor een 'wildvreemde' zo spannend kan zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 25 februari 2015 @ 13:15:

[...]



Wildvreemden? Het gaat om vrienden, toch?Ja, van jou. Maar wildvreemden voor elkaar. Ik heb het zo ingesteld dat alleen mijn vrienden kunnen zien met wie ik bevriend ben.
Alle reacties Link kopieren
Als we dan toch bezig zijn vraag ik me af hoe je "zo goed als alles" af kan schermen voor mensen met wie je niet bevriend bent..?



Soms kom ik niet-vrienden tegen waarbij ik werkelijk niks kan zien, maar als ik bij mezelf check staat er toch altijd nog best veel zichtbaar
quote:Aureel schreef op 25 februari 2015 @ 13:12:

Gewoon pure nieuwsgierigheid: waarom zou je dat willen dan? Ik snap nooit waarom mensen dat doen.In het verleden zijn afzonderlijke vrienden nog wel eens gebotst. En privacy.
quote:bam1984 schreef op 25 februari 2015 @ 13:25:

Als we dan toch bezig zijn vraag ik me af hoe je "zo goed als alles" af kan schermen voor mensen met wie je niet bevriend bent..?



Soms kom ik niet-vrienden tegen waarbij ik werkelijk niks kan zien, maar als ik bij mezelf check staat er toch altijd nog best veel zichtbaar Dan kun je je account verwijderen toch? ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Kapitein_Onderdeurtje schreef op 25 februari 2015 @ 13:30:

In het verleden zijn afzonderlijke vrienden nog wel eens gebotst. En privacy.Leuke vrienden heb je, als je je andere vrienden voor ze verborgen moet houden.
Alle reacties Link kopieren
Voor niet-vrienden bedoel ik :p Mn vrienden mogen alles zien.. Je kunt toch bovenin checken hoe je profiel eruit ziet voor niet-vrienden..
Alle reacties Link kopieren
Ik snap sowieso niet waarom iemand zich moet verdedigen.. Als iemand dat toch afgeschermd wil hebben!
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 25 februari 2015 @ 13:19:

Nee, iedereen die jouw pagina aanklikt kan zien wie en hoeveel.Dat dus. Dat mijn vrienden kunnen zien met wie ik bevriend ben, vind ik geen probleem. Maar wildvreemden: ik vind het gewoon niet nodig.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb dat afgeschermd staan, wie mijn vrienden zijn, ook uit privacy-oogpunt voor mijn vrienden. Zodat niet vrienden van mij rondkijken bij andere vrienden van mij waarmee ze zelf niet bevriend zijn.



Bami, dan moet je alle posts op 'alleen voor vrienden' zetten. Ergens bij privacy kun je dat met terugwerkende kracht doen. En dan verder niet teveel sharen en zo, dat is eigenlijk altijd openbaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altijd alles op alleen vrienden staan maar als je al iemand tagged is het openbaar..



Maar als je dus bij andere mensen (vreemden) totaal niks ziet staan kan je er vanuit gaan dat ze weinig tot niks plaatsen?



Nou ja het maakt ook niet zoveel uit, vroeg het me alleen af...
quote:bam1984 schreef op 25 februari 2015 @ 13:55:

Maar als je dus bij andere mensen (vreemden) totaal niks ziet staan kan je er vanuit gaan dat ze weinig tot niks plaatsen?

)Nee hoor, het kan ook dat die mensen (vreemden) een afgeschermd profiel hebben.
Wat ikeaverslaafde zegt, gewoon goed afgeschermd. Iemand die niet met mij bevriend is, ziet ook geen posts en geen vrienden. Alleen een paar tv-programma's die ik leuk vind, en boeken en muziek.

Alles staat op 'alleen vrienden' bij mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven