Hoe verwijder je inlogcookies email?

19-06-2015 15:14 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar hardnekkkige inlogcookies bij mijn email die ik maar niet kan verwijderen.

Zodra ik bij gmail wil intikken zie je die 3 emailadressen dus staan.

CC cleaner helpt ook niet.Ik heb al diverse forums nagekeken maar alles wat ik probeerde hielp niet.

Wie weet hoe het moet of heeft een link naar makkelijke uitleg in het nederlands.



Alvast mijn hartelijke dank
Alle reacties Link kopieren
Ik zou even naar de moderators mailen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet gewoon deleten? Dus in het vakje gaan staan, wachten tot die adressen verschijnen, dan met pijltje naar beneden naar de eerste en dan delete? Of anders met je rechter muisknop?

Dat werkt bij mijn Outlook...



Succes
Mijn Wikipedia-pagina is langer, dus ik ben belangrijker!
Alle reacties Link kopieren
Nee dat wil niet.

Ik heb wel doorgekregen dat als ik bij gmail het adres en @gmail.com intik dat het dan vast opslaat.Doe ik alleen het adres en dus niet gmail.com erachter dan slaat het niet op. Want die staan er dus niet bij als ik weer mijn laptop start en ga inloggen bij gmail.
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je dat je via je internetbrowser bij gmail wilt inloggen en dan automatisch 3 gebruikers te zien krijgt? Hoe je dat kan verwijderen verschilt per internetbrowser. Dus gebruik je Google Chrome, Mozilla Firefox of Internet Explorer?
"You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant."
Alle reacties Link kopieren
Afhankelijk van het inlogscherm misschien:

Als je ziet staan 'Log in om door te gaan met gmail', daaronder het emailadres invult waarmee je wil inloggen, volgende klikken, niet wachtwoord invoeren maar onderaan 'inloggen met een ander account' klikken, 'verwijderen' klikken, en de adressen die je wil verwijderen wegklikken. Zoiets?
Alle reacties Link kopieren
plumplum> Mozilla Firefox

jojo> helaas zo makkelijk verdwijnen ze niet
heb je je browser history al verwijderd en cache?
Alle reacties Link kopieren
Ja,maar dat helpt niet bij die 3 zeer hardnekkige email cookies.
ik ondervind hetzelfde probleem

Ik heb Internet Explorer.
Alle reacties Link kopieren
Als je nu toch al alles gewist hebt zou ik de browser opnieuw installeren.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net vorige maand mijn laptop weggebracht ivm een virus.Dus alles is pas opnieuw erop gezet.
heb je dat via firefox menu gedaan (opties en privacy)

of via verkenner?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet nu wel hoe het komt dus het gebeurt me niet weer

Maar hoe krijg ik die 3 er nu af??????????????????????????????
Alle reacties Link kopieren
chincilla we komen er vast wel een keer achter hoe we die weg moeten krijgen.Maar de vraag is wanneer
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik zelf Google Chrome, dus met Firefox kan ik je niet zo goed helpen. Ik neem trouwens aan dat je via "Options window - Privacy Panel" al de "recent history" en alle "cookies" hebt verwijderd?



https://support.mozilla.org/nl/kb/inste ... iet-volgen
"You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant."
Ik kan bij de inlogpagina gewoon rechts onderin op "Verwijderen" klikken. Dan komen er kruisjes naast te staan en kun je de adressen die je er niet meer tussen wil hebben verwijderen. Of begrijp ik je ECHT verkeerd? :s



Blijkbaar wel, je bedoelt zeker het moment dat je zelf je email-adres wilt gaan typen? Dan komt er een dropdown waar alle eerder ingevoerde gmail adressen in staan. Sorry Ik ga even zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Zijn de gebruikersnamen misschien opgeslagen incl. wachtwoorden? Dit kun je wijzigen in het "Security panel" onder "saved passwords".



https://support.mozilla.org/nl/kb/inste ... chtwoorden
"You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant."
Ja, dat is de oplossing plumplum. Selecteer in die lijst het mailaccount en verwijder het.
Alle reacties Link kopieren
@pimpampum



Jouw oplossing werkt bij mij ook. Ik heb Firefox tijden niet meer gebruikt en ik kon drie verschillende accounts selecteren. Op verwijderen geklikt, daarna op het kruisje en daarna op gereed. Eén van de accounts was daarna weg. Ook na opnieuw opstarten van de browser.
"You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant."
Ja maar mijn oplossing verwijdert dan niet het adres uit de dropdown met voorstellen die je krijgt als je het adres begint te typen. En volgens mij is dat wat TO bedoelt (vanwege het woord "intikken")
Alle reacties Link kopieren
@ ElleMichelle



Je bedoelt toch dit?



http://danielsetzermann.com/wp-content/ ... ogle-2.png



Ik bedenk me net dat ik in eerste instantie de knop "verwijderen" niet zag. Ik zag alleen "account toevoegen". Zoiets als dit:



http://cdn.teknobites.com/wp-content/up ... counts.jpg



Toen heb ik ingelogd, uitgelogd en zag ik op hetzelfde scherm de knop "verwijderen" opeens wel.
"You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant."
Alle reacties Link kopieren
In firefox kan je ook opties -> privacy -> zoek- en formuliergeschiedenis onthouden 'ontvinken'.

Of bij opties -> privacy -> zoek- en formuliergeschiedenis onthouden -> 'instellingen', 'formulier en zoekgeschiedenis wissen' aanvinken (dus bij 'wissen wanneer je firefox afsluit'-instellingen).
Alle reacties Link kopieren
@jojo Als ze alle navigatiegeschiedenis heeft verwijderd, zouden ook alle opgeslagen formuliergegevens gewist moeten zijn, want die vallen daaronder. Dan had het probleem al opgelost moeten zijn.



Maar het is inderdaad wel slim om "custom settings" te gebruiken als je niet wil dat alles opgeslagen wordt (wat volgens mij de standaard setting is).
"You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant."
Alle reacties Link kopieren
Als ElleMichelle een Mac gebruikt zou je ook nog moeten kijken in KeyChain/Sleutelhanger. Daarin worden -mits ingeschakeld- je wachtwoorden en inlognamen systeembreed bewaard, los van welke browser je gebruikt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven