Hoe zetten jullie films op een tablet?

14-12-2014 20:50 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een paar films op onze tablet zetten voor tijdens onze vliegreis eind volgende week. Maar ik heb geen idee hoe.



Ik heb een paar Dvd's die ik met het programma Handbrake heb geprobeerd op mijn computer te zetten, zodat ze daarna op een SD-kaartje in de tablet kunnen. Maar ik krijg alleen maar korte stukjes gekopieerd van de Dvd's, geen hele films. Het duurt ook heel lang, met een stukje film van 10 minuten is mijn splinternieuwe snelle laptop 3 uur bezig geweest. Ik doe vast iets niet goed.



Nu dacht ik dat ik misschien wel gewoon ergens legaal films kan downloaden, tegen betaling. Maar ik weet niet waar. Ik zoek dan bijv. Ice Age of Cars of zo, voor de kinderen.



Hoe doen andere mensen dat die films op hun tablet meenemen?
..
Ik zet ze op een usbstick en kijk vanaf de usbstick.
Alle reacties Link kopieren
iPad of anders?
Alle reacties Link kopieren
Zo



Zo kan ook.
Alle reacties Link kopieren
Hoe krijg je ze op je usb stick dan? Want dan moet je ze nog van je DVD kopieren naar de USB stick, maar ik krijg ze al niet eens van de DVD af.
..
Alle reacties Link kopieren
Je downloadt ze illegaal en zet ze op een sd-kaart. Dat is in ieder geval het makkelijkst.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Alle reacties Link kopieren
Maar ik wil ze niet illegaal downloaden. Zat net al uit te zoeken hoe dat met van die torrents gaat, maar dat is toch illegaal. Dat wil ik niet. Legaal kan alleen maar volgens mij als je ze huurt, maar dan kan ik ze nog niet offline kijken, volgens mij.
..
Ik laat het mijn kinderen doen! Die kijken geen Cars meer, maar liever Lord of the Rings!



Zij zijn handiger dan ik daarmee, en ze kunnen verdomd slecht uitleggen dus ik kan het nog steeds niet!
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik ben ook echt zo'n digitale nitwit. Met behulp van het VF ben ik gelukkig al vaker uit de digiproblemen gekomen, dus wie weet. Ik zit nu te kijken naar zo'n nieuwsgroep, dat schijnt dan weer niet illegaal te zijn (hoewel ik dat niet snap, want volgens mij is het nog steeds gratis downloaden en dat kán toch niet legaal zijn?).
..
Alle reacties Link kopieren
Met een cd kan het via de mrdiaplayer door te rippen ( functie in mediaplayer). Wellicht kan dat ook voor een dvd
Je bent zelf een theepot
Zoek op "DVD rippen", dan vind je vrij makkelijk HOE. Wil je ook een antwoord op WAT, zoek dan op "legaal rippen", bijvoorbeeld van gekochte muziek-cd's of film-DVD's.
Alle reacties Link kopieren
Je wilt misschien niet illegaal downloaden maar houd je er ook rekening mee dat je de dvd moet decrypten? verkleinen en op moet slaan in het goede formaat? android speelt niet alles af Als je 'm in een te groot bestand op je tablet zet loopt het vaak niet lekker.

Ik zou zeggen doe het wel illegaal en stort het bespaarde geld naar een goed doel als het je zo dwars zit.

Als je besluit om toch maar te downloaden let dan op of het de goede extensie heeft en hoe groot het is.
Alle reacties Link kopieren
Als je een lange vlucht hebt, dan heb je veel van de nieuwste films aan boord, hoor, op je eigen scherm.

En voor elk wat wils.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik snap heel goed hoor dat je niet illegaal wil downloaden, maar legaal is nogal een omweg. Misschien kan je de films legaal kopen voor je gemoedsrust en vervolgens illegaal downloaden voor het gemak.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Als je dan toch echt niet torrents wil downloaden dan kan je met een divx converter aan de slag om van een DVD een divx te maken. Indien je morele bezwaren hebt om torrents te downloaden dan zou je toch gewoon kunnen denken dat je alleen een kopie hebt in divx formaat van een DVD die je gewoon zelf hebt voor privegebruik.....
quote:perzika schreef op 15 december 2014 @ 13:33:

Ik snap heel goed hoor dat je niet illegaal wil downloaden, maar legaal is nogal een omweg. Misschien kan je de films legaal kopen voor je gemoedsrust en vervolgens illegaal downloaden voor het gemak.Nooit illegaal iets downloaden vind ik echt knap. Ik voel me dan net een kleuter die niet aan de koekjestrommel mag zitten die open op tafel staat.
Alle reacties Link kopieren
Maar is het niet zo dat het downloaden an sich niet iilegaal is, maar wel het uploaden/aanbieden van titels?



Ik heb tot op heden nog maar 1 e-book gedownload (Het Puttertje als papieren boek meenemen op fietsvakantie is niet praktisch zogezegd ) maar heb wel cd's van anderen gekopieerd met een stuk of 12000? boektitels. Idem voor de nintendo van zoon. Toch voelde dat boek het meest illegaal
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Freestudio.com





met dit programma kun je een dvd omzetten naar een avi-bestand. Dat is veel kleiner en kun je zo op de tablet zetten en afspelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven