Hoe zie je dat je verwijdert bent op whatsapp?

05-02-2016 14:10 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is een persoon die mij heeft verwijderd op whatsapp rond 11 uur 's avonds en de volgende dag keek ik op onze chat en ik zag bij haar laatst gezien dezelfde tijd als zij me heeft verwijderd. Ik dacht dus dat dat kwam omdat ze me heeft verwijderd want ze was de hele dag nog niet online geweest en normaal is dat wel gewoon. Toen in de avond zag ik ineens dat ze online weer is gekomen. Betekent dit dat ze me weer heeft toegevoegd of was ze daarvoor gewoon toevallig niet online?



In het kort: kan je de laatst gezien status van iemand nog steeds zien als jij verwijderd bent of zie je alleen de laatst keer dat je contact hebt gehad?
Alle reacties Link kopieren
Bel haar/hem even op en vraag het.



Volgens mij ben je verwijderd als er maar 1 vinkje blijft staan. Geen idee trouwens, ik ben nog nooit verwijderd
Bel haar.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je dat willen weten?
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je overigens niet geblokkeerd? Alleen een contact verwijderen uit je lijst heeft toch geen gevolgen voor de ander?
https://www.whatsapp.com/faq/nl/general/21092978
Alle reacties Link kopieren
Als je bent verwijderd en diegene heeft de instellingen zo staan dat alleen contacten de foto of status kunnen zien, en jij ziet het niet, dan ben je verwijderd. Als die dat niet heeft, zie je het nergens aan.



Als iemand je geblokkeerd heeft blijft er voor altijd 1 vinkje staan.
Alle reacties Link kopieren
quote:KyloRen schreef op 05 februari 2016 @ 14:24:

[...]





Klopt. Je ziet het alleen als iemand jou blokkeert, dan zie je geen foto, geen status en niet meer ''laatst gezien om...''.Thnx voor deze uitleg! Ik dacht dat dit aan mijn telefoon lag. Ben dus gewoon geblokt
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
quote:KyloRen schreef op 05 februari 2016 @ 14:24:

[...]





Klopt. Je ziet het alleen als iemand jou blokkeert, dan zie je geen foto, geen status en niet meer ''laatst gezien om...''.



Je kan tegenwoordig je profielfoto en status uitzetten, er zijn 3 opties: iedereen kan je profiel foto zien dus ook geen contacten, of alleen contacten die jij in je lijst hebt. Of helemaal niemand



Maar als to laatst gezien kan zien ben je niet geblokkeerd
Alle reacties Link kopieren
Als je haar online status kan zien heeft ze je niet meer geblokkeerd in ieder geval
Alle reacties Link kopieren
Je weet het nooit.



Als je blauwe vinkjes en online status ziet weet je dat je niet geblokkeerd bent.



Maar als je dingen niet ziet, dan weet je het nooit. Mensen kunnen hun privacyinstellingen anders hebben staan, sommige instellingen zijn zelfs anders op andere telefoons (microsoft is anders dan apple en android).



En hoe telefoons reageren als ze offline of uit zijn is ook anders. Sommigen geven altijd een 2e vinkje en update van online-status, sommigen alleen als de telefoon van standby gaat, sommigen alleen als je whatsapp daadwerkelijk opent.



Kortom: als je niks ziet, dan kan iemand gewoon een dag zijn telefoon niet gebruikt hebben. Of je geblokkeerd hebben. Of scherpere privacy-instellingen hebben. Als je maanden niks hoort en geen reactie krijgt dan willen ze je vermoedelijk niet meer spreken. Na 1 dag zou ik met die conclusie een beetje voorzichtig zijn.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven