Hoeveel tablets hebben jullie?

06-04-2015 10:44 145 berichten
Decadente vraag.

Wij hebben er eentje maar man wil er graag een bij voor werk/vergaderingen enzovoorts. Maar dat voelt wel heel decadent.



Hoeveel tablets hebben jullie?
Alle reacties Link kopieren
1 iPad (eerste generatie dus dat ding kan ik bijna niks meer mee,alleen wordfeud en gek genoeg werkt het forum er heel goed op ).

+1 iPad mini maar die is van mijn man's werk en we hebben een Samsung tablet.
Alle reacties Link kopieren
2 ipads ,hebben dochters zelf voor gespaard.

Man en ik ieders een i phone.Verder nog 2 laptops van lenovo.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben



3 iPhones (4s, 5 en 6) 2 Android smartphones

1 iPad 3

Samsung galaxy 7 tab

4 Windows laptops

1 MacBook

Geen iPods
Alle reacties Link kopieren
3 Ipads. Voor ieder een. Dochter heeft mijn iPad 2 gekregen toen ik een nieuwe kocht.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
1 ipad (van mij) kinderen een ander merk tablet. Maar de ipad is favoriet.

En dan natuurlijk allemaal een eigen laptop, smartphone etc.
Dan leef ik waarschijnlijk onder een steen .

Enkel een laptop en een smartphone.

En daar zit ik al te veel op vind ik zelf dus heb er weinig problemen mee dat ik zwaar achter loop.. .
Alle reacties Link kopieren
2 ipads

1 tablet (gekregen bij een abonnement)

2 iphones 4s en 5s

1 android telefoon (voor studie)

1 iMac

1 apple laptop
Alle reacties Link kopieren
Dit topic gaat mensen aantrekken die er veel hebben.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Augustus vorig jaar: 56% van de huishoudens.

http://www.telecompaper.c ... hikt-over-tablet--1033167
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
0.



Ik geef mijn geld liever uit aan andere dingen en ik weet ook echt niet wat ik met een tablet zou moeten doen. Ik vind één of twee keer per dag mijn mail checken wel voldoende en voor werk en vergaderingen gebruik ik gewoon een pen, papier en een agenda. Lekker ouderwets he :P Maar ik heb niet de behoefte om de hele dag naar beeldschermen te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Tablets zijn nutteloos en verre van decadent. Iedereen kan die rotzooi betalen met achterlijke abbo's of via werk.



Geen in bezit, pure geldverspilling.
1 ipad van man zijn werk

1 ipad van mij prive

1 samsung tablet van mijn werk ( gebruikt jongste vaak)

1 ipod touch voor oudste

Twee iphones

1 samsung smartphone

Twee laptops
Alle reacties Link kopieren
Ohja en voor mij ook een reden om er geen aan te schaffen: http://www.bbc.com/future ... -the-worst-place-on-earth

Ik heb wel een smartphone, maar tweedehands gekocht.
Alle reacties Link kopieren
quote:JeMappelle schreef op 06 april 2015 @ 11:08:

Wat heb je trouwens aan een tablet bij een vergadering? Ik vind het een ramp om op die dingen te typen, dus notulen maken zou me al niet lukken tenzij je er een toetsenbordje bij koopt. Ik gebruik mijn laptop altijd voor dat soort dingen en anders doe ik het nog liever op mijn telefoon. Ik vind een tablet zonde van mijn geld, het voegt niks toe voor mij.



En of het decadent is of niet, waarom maak je je daar druk om? Als je het kunt betalen.. Boeiend wat anderen er van vinden.Ik heb zo'n toetsenbord waar je de iPad gewoon in een sleuf kunt klikken. Dan heb je een lichtgewicht versie van een notebook maar met veel meer opties. Ik vond de iPad echt een verlichting, vroeger sjouwde ik ieder lesuur zo'n laptop mee in een tas en daarnaast ook nog mijn gewone werktas met proefwerken en andere zooi.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
0
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Mijn man is gek op gadgets dus vrij veel computerachtige dingen hier aanwezig (en ik ben een digibeet )

2 iPads, 1 iPad mini, 1 Nvidia tablet, 1 Apple laptop grootste maat, 1 Apple laptop kleinste maat, 1 Lenova Thinkpad laptop, 1 grote Origin pc, Kano pc (die is wel schattig trouwens!), 2 oude andere pc's, 1 andere oude laptop en 3 iPhones. En de volgende pc en laptop alweer op de verlanglijst geloof ik



Ik geef er niks om (alhoewel ik een iPad erg handig vind) maar zoals je overduidelijk ziet een electronica fan in huis
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben 1 iPad en 1 iPhone 6+ (ipv een tweede iPad).
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
1 samsung tablet voor mezelf

1 samsung tablet voor kind

1 laptop

1 gsm samsung
Alle reacties Link kopieren
quote:JeMappelle schreef op 06 april 2015 @ 11:08:

Wat heb je trouwens aan een tablet bij een vergadering? Ik vind het een ramp om op die dingen te typen, dus notulen maken zou me al niet lukken tenzij je er een toetsenbordje bij koopt. Ik gebruik mijn laptop altijd voor dat soort dingen en anders doe ik het nog liever op mijn telefoon. Ik vind een tablet zonde van mijn geld, het voegt niks toe voor mij.



En of het decadent is of niet, waarom maak je je daar druk om? Als je het kunt betalen.. Boeiend wat anderen er van vinden.Ik hoef geen stukken meer uit te printen. En dat zijn altijd minimaal 50 pagina's
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Ieder zijn eigen tablet decadent?

Oeps.

Hier met 3 personen 4 telefoons, 4 tablets en 2 laptops.

Moet wel zeggen dat 2 tablets en 1 laptop en de 2 telefoons van zoon zijn. Die is zo zuinig op zijn spullen dat zelfs de laptop van 8 jaar oud het nog prima doet. (soms wel handig dat xp nog ergens op staat )



edit. Voor ons is de laptop of tablet geen vervanging voor de gewone computer, die staan ook overal en voor iedereen minstens 1.
Alle reacties Link kopieren
quote:JeMappelle schreef op 06 april 2015 @ 11:08:

Wat heb je trouwens aan een tablet bij een vergadering? Ik vind het een ramp om op die dingen te typen, dus notulen maken zou me al niet lukken tenzij je er een toetsenbordje bij koopt. Ik gebruik mijn laptop altijd voor dat soort dingen en anders doe ik het nog liever op mijn telefoon. Ik vind een tablet zonde van mijn geld, het voegt niks toe voor mij.



En of het decadent is of niet, waarom maak je je daar druk om? Als je het kunt betalen.. Boeiend wat anderen er van vinden.De tablet is niet om de notulen te maken maar om ze te ontvangen. Veel mensen hebben een tablet voor hun werk.
Alle reacties Link kopieren
0
Enjoy the little things in life
Alle reacties Link kopieren
Nul. Ik heb die tablet-hype nooit begrepen.

Maar als jullie het een goede investering vinden, dan is het toch prima?
twee. 1 voor de kinderen en 1 voor mezelf
Alle reacties Link kopieren
0

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven