Hoeveel tablets hebben jullie?

06-04-2015 10:44 145 berichten
Decadente vraag.

Wij hebben er eentje maar man wil er graag een bij voor werk/vergaderingen enzovoorts. Maar dat voelt wel heel decadent.



Hoeveel tablets hebben jullie?
Alle reacties Link kopieren
quote:HelgaV schreef op 06 april 2015 @ 20:54:

[...]





Een tablet is voor mij totaal niet-nuttig. Wel leuk, maar ik zou er ook prima zonder kunnen.

Ik vind het zo handig, had ik nooit van tevoren gedacht.

Scheelt hier stapels oude kranten, folders, tig tijdschriften per maand en boeken in de overvolle kast. Het leven is een stuk simpeler en het huis een stuk opgeruimder.
Alle reacties Link kopieren
1 I pad (2 geloof ik)

3 I pad mini's

2 Arnova tablets (1 met barst in scherm)

Binnenkort 1 Samsung tablet



We zijn met zijn 5-en thuis, best erg dus. Gezien we ook allemaal nog een smartphone hebben.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben thuis (3 personen) allemaal een iPad. Ik gebruik 'm heel af en toe en voornamelijk op vakantie, pak namelijk liever mijn laptop erbij.
My bags under my eyes are couture
Alle reacties Link kopieren
quote:bootje_op_de_golven schreef op 06 april 2015 @ 22:15:

[...]



Ik vind het zo handig, had ik nooit van tevoren gedacht.

Scheelt hier stapels oude kranten, folders, tig tijdschriften per maand en boeken in de overvolle kast. Het leven is een stuk simpeler en het huis een stuk opgeruimder.Dat is voor mij ook een reden om steeds laptops te kopen i.p.v. desktopcomputers.
World of Warcraft: Legion
0 i-pads

0 tablets

0 smartphones



2 laptops (voor 2 personen)



Ik vind al die "rommel" behalve een laptop en een simpele gsm (bellen, sms'en en wekker) nergens voor nodig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mietrot schreef op 07 april 2015 @ 00:28:

0 i-pads

0 tablets

0 smartphones



2 laptops (voor 2 personen)



Ik vind al die "rommel" behalve een laptop en een simpele gsm (bellen, sms'en en wekker) nergens voor nodig.





Dat vond ik ook altijd en was tevreden met mijn simpele telefoon en laptop. Mijn man denkt daar anders over, hij houdt heel erg van technische dingen en electronica en koopt dat soort dingen heel snel (we hebben dus ook dingen als speel robots van i- Sobot, een Nvidia tablet om pc spellen op te kunnen spelen en daarmee ook via de tv te kunnen spelen en een Oculus Rift virtual Reality bril).



Meestal heb ik daar niks op in te brengen en als ik het dan eenmaal gebruik blijken sommige dingen toch wel erg handig en leuk te zijn (al snap ik dan weer niet dat we het jaar daarna weer de nieuwere versie van iets wat we al hebben moeten kopen).
quote:Beleza schreef op 07 april 2015 @ 01:52:

[...]





Dat vond ik ook altijd en was tevreden met mijn simpele telefoon en laptop. Mijn man denkt daar anders over, hij houdt heel erg van technische dingen en electronica en koopt dat soort dingen heel snel (we hebben dus ook dingen als speel robots van i- Sobot, een Nvidia tablet om pc spellen op te kunnen spelen en daarmee ook via de tv te kunnen spelen en een Oculus Rift virtual Reality bril).



Meestal heb ik daar niks op in te brengen en als ik het dan eenmaal gebruik blijken sommige dingen toch wel erg handig en leuk te zijn (al snap ik dan weer niet dat we het jaar daarna weer de nieuwere versie van iets wat we al hebben moeten kopen).



Oooooohhhh.

Klinkt als een hele leuke man! Hoewel ik ook nooit begrijp dat mensen iedere keer weer de nieuwe versie willen.



Om te gamen zou ik best een tablet willen, maar ik spaar liever door voor een PS4.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kunai schreef op 07 april 2015 @ 02:15:

[...]





Oooooohhhh.

Klinkt als een hele leuke man! Hoewel ik ook nooit begrijp dat mensen iedere keer weer de nieuwe versie willen.



Om te gamen zou ik best een tablet willen, maar ik spaar liever door voor een PS4.



Dank je, het is ook een hele leuke man Alleen jammer dat de dingen waar hij van houdt zo duur zijn



We hebben inderdaad ook erg (te!) veel game consoles, hij werkte vroeger bij een spelbedrijf dus deels hobby en deels werk. En die spelletjes zijn helaas ook altijd zo duur.....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een iPad mini, een iPhone 5 en een iPhone 5s als werktelefoon.

Vriend is anti Apple en heeft een Blackberry met touchscreen, een gewone Blackberry voor werk en een Blackberry tablet.



Ik heb ook nog een laptop thuis en een op werk, maar die thuis gebruik ik eigenlijk nooit meer sinds ik m'n iPad mini heb.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Man en ik hebben ieder een iPad en een iPhone en oudste heeft een mini iPad (zelf gespaard).
Alle reacties Link kopieren
Kinderen hebben er beide 1, mijn man en ik hebben ieder een 10, 7 en 5.5 inch plus ieder een laptop.
3

Ipad air voor man

Ipad 3 voor mij

Ipad 2 voor dochter



En dan nog iphone 5 voor mij, iphone 5s voor man, macbook pro en een gewone windows laptop. En dan nog 3 ds'en, een wii en een playstation 2.
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 07 april 2015 @ 09:50:

3

Ipad air voor man

Ipad 3 voor mij

Ipad 2 voor dochter



En dan nog iphone 5 voor mij, iphone 5s voor man, macbook pro en een gewone windows laptop. En dan nog 3 ds'en, een wii en een playstation 2.





DS'en zijn helemaal erg hier, daar hebben we er een stuk of 12/13 van En geen eentje is dus van mij, mijn man wil elke nieuwe versie van de DS (en sommige ook voor de kinderen).

Allemaal niet echt nodig vind ik maar ik gun hem zijn hobby
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dan wel aan mijn man voorstellen dat hij de voorgaande versies van de DS op Marktplaats zet.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ik heb de allereerste ds nog die grote bak haha! Dochter heeft de ds lite en man de 3ds.
Wij hebben twee steps, en zeven fietsen. Waarvan twee Giants, met alles er op en er aan. We hebben ook acht dekbedden, zes dekens en heel wat lakens, slopen en kussens.





Vroeg TO niet naar, maar aangezien dit toch een topic is geworden om je inventaris te presenteren, doe ik ook maar mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:Susan schreef op 07 april 2015 @ 11:14:

Ik zou dan wel aan mijn man voorstellen dat hij de voorgaande versies van de DS op Marktplaats zet.



Dat wil hij helaas niet (en mag hij uiteraard zelf beslissen), iets met nostalgie enzo

Hij heeft wel een tijdje geleden een paar oude consoles weggedaan want we hadden er zelfs nog een paar uit de jaren 80 geloof ik.....

Maar goed een Nintendo DS neemt natuurlijk niet zoveel ruimte in dus niet zo erg.
Alle reacties Link kopieren
quote:TheHorseWithNoName schreef op 07 april 2015 @ 11:16:

Wij hebben twee steps, en zeven fietsen. Waarvan twee Giants, met alles er op en er aan. We hebben ook acht dekbedden, zes dekens en heel wat lakens, slopen en kussens.





Vroeg TO niet naar, maar aangezien dit toch een topic is geworden om je inventaris te presenteren, doe ik ook maar mee.
Alle reacties Link kopieren
Bij ons ben ik juist diegene die de gadgets wil.

Man heeft nog een bakeliete mobiel.



Maar inmiddels hebben onze kinderen ook voor hun eigen device gespaard.

Dus 1 8 inch, 1 7 inch en 1 fisher price ;)

En mijn man en ik hebben samen een 10 inch maar ik heb ook nog zo'n hele grote smartphone (een phablet)

En laptop/pc maar dat is bijna standaard.

Ben alweer aan het kijken naar een nieuwe mobiel. het grote scherm vind ik echt ideaal.

Maar niks van apple. Android en verder niets
Alle reacties Link kopieren
quote:potsiedikkie schreef op 07 april 2015 @ 11:23:

Bij ons ben ik juist diegene die de gadgets wil.

Man heeft nog een bakeliete mobiel.



Maar inmiddels hebben onze kinderen ook voor hun eigen device gespaard.

Dus 1 8 inch, 1 7 inch en 1 fisher price ;)

En mijn man en ik hebben samen een 10 inch maar ik heb ook nog zo'n hele grote smartphone (een phablet)

En laptop/pc maar dat is bijna standaard.

Ben alweer aan het kijken naar een nieuwe mobiel. het grote scherm vind ik echt ideaal.

Maar niks van apple. Android en verder niets



Potsie

Toevallig ken ik jouw man en ik vind het al heel wat dat hij een mobiel heeft
Alle reacties Link kopieren
Goed he! Hij loopt wel wat achter maar inmiddels leven we weer in dezelfde eeuw ;)
Alle reacties Link kopieren
We hebben een tablet van Samsung. Gebruik ik nooit, is niet prettig in gebruik.

Sinds kort een tablet van Apple. Een heerlijk ding, zo fijn dat ik de laptop niet meer gebruik.

Papieren krant opgezegd, lees het nu dagelijks digitaal. Bij het koken ligt het vaak op het aanrecht voor recepten. Spelletjes doen gaan een stuk fijner dan de Samsung omdat het aanraakscherm van Apple echt een heel stuk beter is.

Ondertussen staat de vaste pc te verstoffen.
Alle reacties Link kopieren
quote:TheHorseWithNoName schreef op 07 april 2015 @ 11:16:

Wij hebben twee steps, en zeven fietsen. Waarvan twee Giants, met alles er op en er aan. We hebben ook acht dekbedden, zes dekens en heel wat lakens, slopen en kussens.





Vroeg TO niet naar, maar aangezien dit toch een topic is geworden om je inventaris te presenteren, doe ik ook maar mee.



heerlijk.



Hier geen tablet. Voel me erg ouderwets voor mijn leeftijd maar heb nog steeds de behoefte niet. Ik heb een smartphone en een laptop (laptop deel ik met man) en dat is genoeg. Een tablet zit daar een beetje tussenin dus vind ik het niet echt nodig. Laptop gebruik ik vooral voor het maken van fotoboeken en uitzending gemist/Netflix kijken, daar vind ik een tablet-scherm sowieso te klein voor.

In de trein heb ik mijn mp3-speler en mensen om me heen
.
quote:TheHorseWithNoName schreef op 07 april 2015 @ 11:16:

Wij hebben twee steps, en zeven fietsen. Waarvan twee Giants, met alles er op en er aan. We hebben ook acht dekbedden, zes dekens en heel wat lakens, slopen en kussens.





Vroeg TO niet naar, maar aangezien dit toch een topic is geworden om je inventaris te presenteren, doe ik ook maar mee.
Alle reacties Link kopieren
2, 1 privé en 1 van het werk. Die van het werk inderdaad voor vergaderingen. En dan niet voor het notuleren, maar we vergaderen mbv een soort dropboxsysteem waarin de stukken staan, als .pdf. Stuk 0_ is de agenda en de bijlagen bij het agendapunt worden vooraf gegaan door volgnummer van de agenda en evt een a/b/c. Ideaal en scheelt heel wat bomen op jaarbasis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven