Hotmail account niet synchroniseren in Outlook?

27-11-2012 17:22 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

weet iemand hoe ik het volgende kan verhelpen:

In MS Outlook heb ik mijn hotmail account toegevoegd. Ik lees dus mijn mail via Outlook.

In Outlook zit een automatische twee-weg-synchronisatie. Met andere woorden: alles wat online bij mijn hotmail account gebeurd, gebeurt ook in mijn Outlook.

Prima, maar dat betekent ook dat de map verwijderde items geregeld leeg wordt gemaakt in Outlook. En dat wil ik niet.. Ik wil nl al mijn mails bewaren in de map verwijderde items.



Ik vind het juist zo handig dat ik een gelezen mail uit de postvak in verwijder en dat die dan nog wel blijft staan in de map verwijderde items. Om alle mails te verplaatsen naar een andere map vind ik niet handig (met als risico dat ik dat vergeet).



Kan ik dit instellen dat de map verwijderde items niet synchroniseert met Hotmail?? Ik kan dit zelf nog niet vinden, hopelijk kan dit en weet iemand hoe dat moet.
Dat kan niet, als er gesynchroniseerd wordt dan ook alles, dus ook de map verwijderde items.

Maar ik snap niet zo goed wat het probleem is met verplaatsen naar een andere map. Of je nou een mail verwijdert of verplaatst naar een zelf-aangemaakte map 'gelezen'. Ik zie het verschil niet zo.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je antwoord. Ik was er al bang voor dat het niet kan.

Wat betreft je vraag, nu is het zo dat ik een gelezen email gewoon wegklik met delete, dus lekker makkelijk. Dan gaat die mail gelijk naar de map verwijderde items. Als ik ze in een andere map wil hebben na het lezen, moet ik ze handmatig verplaatsen. En dat vind ik dan niet zo handig.. puur gemakzucht hoor. ;)
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad wat de andere gebruiker ook al zei. Gewoon in een andere eigen aangemaakte map zetten. Verplaatsen naar de prullenbak of naar 'gelezen' maakt idd vrij weinig verschil.



Wat je eens zou kunnen proberen anders is EVO Collaborator for Outlook voor je Outlook. Hiermee kun je ook je files opslaan in bestanden of syncen met andere services. Je kunt ook kiezen wat je deelt en wat niet.



http://marceljanssen2015. ... contacten-en-agendas.html

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven