hotmail

21-10-2016 14:51 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Outlook/hotmail is geupdate, vreseeeeelijk!



Ineens staat er 300 ongelezen emails terwijl ik het altijd bij houd en het er 0 waren, ineens krijg ik mails niet altijd geopend en loopt het vast, en als ik naar beneden scrol staat ook niets meer op volgorde en krijg ik mails te zien van 2012....



Ik wil de oude hotmail terug. Is dit uberhaupt wel mogelijk?
Je kan het proberen met een systeemherstel.
Nee
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook erg wennen

En krijg soms ook mails niet weg



Ben bang dat het zo blijft
Alle reacties Link kopieren
Geen idee of dat dat kan. Ik zet 5 euro in op van niet. :P

Maar ik deel je frustratie.



Tip: koop voor een tientje per jaar een eigen website met mailadres. Staat nog fancy ook. Voornaam@achternaam.com :P

Deze inboxen zijn vaak wat meer basic en overzichtelijker.

Hou dat hotmail account aan voor zaken waar je een e-mailadres nodig moet hebben en je vermoed er spammail door te krijgen :P
Bros before hoes
Alle reacties Link kopieren
quote:SweetDevil1 schreef op 21 oktober 2016 @ 14:53:

Je kan het proberen met een systeemherstel.Onzin, niet doen!
Alle reacties Link kopieren
Shit balen echt vervelend alle mappen staan nu vol met ongelezen mails, terwijl dit niet kan. Zie ik een mailtje binnenkomen wil ik hem openen lukt niet er gebeurt gewoon niets. Terwijl ik wel zie dat het een belangrijk mailtje is... Ik scrol klein stukje naar beneden kom ik in 2012 te zitten.... Zo vervelend. Denk heel mijn inbox maar leeg ga gooien. Is nog van mijn studietijd, dus staat vol... Nieuw mailadres vind ik zo lastig moet je het overal weer op gaan aanpassen en doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook kut! Als ik klik op een mail krijg ik hem heel vaak niet te zien en komt er een melding van 'klik op de mail die u wil lezen' of zoiets. Ja duh, dat deed ik! Word er echt woedend van.
't Is al met al een heel gedoe
Wie heeft er anno 2016 nog hotmail?
Alle reacties Link kopieren
Tja, waarom niet? Het is nu onderdeel van Outlook.
't Is al met al een heel gedoe
quote:Kraplapje schreef op 21 oktober 2016 @ 15:03:

Wie heeft er anno 2016 nog hotmail?TO?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pingu schreef op 21 oktober 2016 @ 15:01:

Ik vind het ook kut! Als ik klik op een mail krijg ik hem heel vaak niet te zien en komt er een melding van 'klik op de mail die u wil lezen' of zoiets. Ja duh, dat deed ik! Word er echt woedend van.ja he vreselijk....het werkt echt voor geen fluit nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Kraplapje schreef op 21 oktober 2016 @ 15:03:

Wie heeft er anno 2016 nog hotmail?

?
quote:Kraplapje schreef op 21 oktober 2016 @ 15:03:

Wie heeft er anno 2016 nog hotmail?Ik.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet ik toch maar veranderen. Met wie mail ik eigenlijk nog? Alleen met wat familieleden en mensen uit mijn cursusgroepje. Dus zoveel mensen hoeven geen nieuw adres van mij te krijgen. Verder heb ik mijn werkmail. Kraplapje, opper eens iets hips waarmee ik wel voor de dag kan komen?
't Is al met al een heel gedoe
Als je die melding krijgt Pingu moet je vaak nog wat seconden langer wachten en dan laad hij wel. Tenminste bij mij wel.



Vind het ook een onoverzichtelijk zooitje geworden!
Ik gebruik hotmail voor aanmelden bij de viva, verder niets
Alle reacties Link kopieren
Hotmail, het standaard go-to e-mail adres voor alle online registraties die websites en fora vragen. Ze hebben namelijk een hele goede Spam filter en Virus/ellende detectie. Dus terwijl mijn e-mail adres massaal wordt doorverkocht aan het slijm in het riool van het world wide web, komt de drek die ze dan naar mijn e-mail sturen nooit bij mij binnen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pingu schreef op 21 oktober 2016 @ 15:01:

Ik vind het ook kut! Als ik klik op een mail krijg ik hem heel vaak niet te zien en komt er een melding van 'klik op de mail die u wil lezen' of zoiets. Ja duh, dat deed ik! Word er echt woedend van.Vreselijk zeg. Wat een zooitje.
quote:Pingu schreef op 21 oktober 2016 @ 15:01:

Ik vind het ook kut! Als ik klik op een mail krijg ik hem heel vaak niet te zien en komt er een melding van 'klik op de mail die u wil lezen' of zoiets. Ja duh, dat deed ik! Word er echt woedend van.Blijven wachten, duurt een seconde of 30 en dan opent de mail. Ik ben er ook niet blij mee.
Download eM client, daar kun je 2 hotmail/outlook/live accounts koppelen. Ben je van het hele gezeur af.



Uitleg over eM client
Alle reacties Link kopieren
quote:Zinook schreef op 22 oktober 2016 @ 10:03:

Download eM client, daar kun je 2 hotmail/outlook/live accounts koppelen. Ben je van het hele gezeur af.



Uitleg over eM clientIk zal eens kijken. Want na 5 minuten is het emailtje nog niet geopend.
-
anoniem_300341 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 12:17
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet eens een foto door sturen.

Of ik snap het niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven