Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen!

02-01-2015 19:57 2219 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen is gesloten
Ooit een leuk lopend topic zo rond de feestdagen. Nu kan het niet blijven omdat het nieuwe forum ons niet de kans biedt om leuke ava's te plaatsen. Door mijn enthousiaste forummaatje in Ava's is dit topic ooit tot stand gekomen. Samen hebben we gelachen en genoten van de zooi die we maakten.

Mocht dit topic ooit een doorstart gaan vinden dan open ik een nieuwe maar niet zonder jou te herinneren MV, rust zacht en we missen je:
Mylene_Valerie schreef:
02-01-2015 20:00
LEUK ENN!!!
Voor jou :lips: :

Afbeelding


Archief topic:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
enn wijzigde dit bericht op 23-12-2017 16:51
88.19% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 18 januari 2015 @ 12:41:

[afbeelding]Die is lekker leuk. Alleen hoeft het toastje niet zo vol granen verantwoord te zijn, die komkommer doe je op je ogen als je wallen hebt en zalm is het lekkerste met roomkaas.



Deze amuses van mij zijn lekkerder;



















Als je een zalm amuse als ava wilt kan ik er ook eentje maken voor je als je bovenstaande niets vindt.



Maar wellicht wil je iets heel anders , een mooi plaatje van een zalm is ook leuk.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 18 januari 2015 @ 12:47:

[...]



Niet zo moeilijk doen.

[afbeelding]







Ik vind het oprecht leuk als je zalm als nick hebt en dan een stukje zalm als ava
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik niet.



En ook niet bedankt MV!

Nu ga ik echt,





“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 18 januari 2015 @ 12:46:

[afbeelding]



[afbeelding]



[afbeelding]Deze zijn echt leuk!!!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 18 januari 2015 @ 12:51:

Ik niet.



En ook niet bedankt MV!

Nu ga ik echt,





Nou, zie de crosspost
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:fluim schreef op 17 januari 2015 @ 09:09:

ja je oude ava is dan regelmatig nog terug te vinden en dus ook terug te koppelen aan je naam. soms handig, vaker onprettig.



ik kan wel een proef op de som doen.Als ik google op mijn nicknaam + vivaforum krijg ik plaatjes van Barbie (van hier) te zien, een oud wijf in verleidelijke pose op een bed en nog meer van dat soort raars. Als dat een natuurgetrouwe weergave is van mijn forumgeschiedenis ziet het er niet best voor me uit
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Deze avatar is het geworden



Past wel bij me, ben lid van de partij voor de dieren en vega
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het meedenken
Alle reacties Link kopieren
quote:winterzalm schreef op 18 januari 2015 @ 12:57:

Deze avatar is het geworden



Past wel bij me, ben lid van de partij voor de dieren en vega Had dat nou eerder gezegd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:winterzalm schreef op 18 januari 2015 @ 12:59:

Bedankt voor het meedenken Graag gedaan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 18 januari 2015 @ 12:59:

[...]





Had dat nou eerder gezegd.
Alle reacties Link kopieren
quote:winterzalm schreef op 18 januari 2015 @ 12:59:

Bedankt voor het meedenken Was geen moeite
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Pixiedust schreef op 17 januari 2015 @ 19:00:

[...]





Als je zou willen? Kan zelf nog net met rechtermuisknop optie bij Google Chrome zoeken en dan eventueel met steekwoorden waarvan ik weet dat ze aan mijnieuwe account linken, maar krijg niets omhoog. Niet dat dat ook maar iets zegt. Zoals ik gezocht heb en omhoog gekregen heb op deze avatar, krijg ik zelfs met hele specifieke woorden niets anders dan tig pinterest resultaten etc, maar of ik kundig zoeker ben?? Wil wijzigen naar een bepaalde avatar, maar niet risico dat daarmee een aantal dingen gelinkt kunnen worden vanuit irl als men niet evengoed al hier rond hangt, zeg maar.

ik denk dat ik je niet helemaal begrijp.

is dit je nieuwe account, en ga je over op een nieuwe avatar en ben je dan bang dat je met deze ava nog terug komt bij jouw texten alhier
quote:LoiseauCoureur schreef op 18 januari 2015 @ 12:56:

[...]





Als ik google op mijn nicknaam + vivaforum krijg ik plaatjes van Barbie (van hier) te zien, een oud wijf in verleidelijke pose op een bed en nog meer van dat soort raars. Als dat een natuurgetrouwe weergave is van mijn forumgeschiedenis ziet het er niet best voor me uit ja barbiee heeft zich ook bij mij binnen gedrongen. volgens mij betaalt ze google Of viva
wat moet die muis bij die zalm, is dat een extra hint. dat je eerst pipdemuis was ofzo?
Alle reacties Link kopieren
quote:fluim schreef op 18 januari 2015 @ 15:31:

[...]



ik denk dat ik je niet helemaal begrijp.

is dit je nieuwe account, en ga je over op een nieuwe avatar en ben je dan bang dat je met deze ava nog terug komt bij jouw texten alhierDit is een oud account en verander die ook niet. Overweeg om avatar te wijzigen, naar een afbeelding die men uit irl omgeving aan mij kan linken. Niet erg voor diegenen die hier eventueel toch ook al forummen, maar wil niet dat omgeving die hier onbekend is hier op stuit als men die afbeelding door een Google search haalt. Als afbeelding niet linkt (meer) als ik die vervolgens zelf in profiel wijzig, is mij dat genoeg. Zelf dus eens gezocht op mijn huidige paarse avatar en krijg alleen maar vage resultaten incl veel pinterest maar geen vf. Ook niet met steekwoorden in de zoekopdracht toegevoegd waarvan ik weet dat die kunnen linken naar mijn account, ook dan niets. Dat geeft voorzichtig hoop, maar kan ook zijn omdat ik geen geweldige zoekster ben of omdat huidige avatar veel gebruikt wordt voor van alles en nog wat online?
when you wish upon a star...
Okay, wist niet dat jij hier met twee accounts schreef.

Maar bij jouw ava in google afb search kom ik ook niet uit op viva. Hoewel dat met de meeste wel zo is.

Weet niet of dat met je nieuwe afbeelding ook zo zal zijn. En als het een bekende foto is voor mensen uit jouw omgeving dan weet ik niet of die gaan zoeken naar enige linken.

En waarom zou je dan een andere afbeelding nemen die je juist herkenbaarder zou maken??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven