Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen!

02-01-2015 19:57 2219 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen is gesloten
Ooit een leuk lopend topic zo rond de feestdagen. Nu kan het niet blijven omdat het nieuwe forum ons niet de kans biedt om leuke ava's te plaatsen. Door mijn enthousiaste forummaatje in Ava's is dit topic ooit tot stand gekomen. Samen hebben we gelachen en genoten van de zooi die we maakten.

Mocht dit topic ooit een doorstart gaan vinden dan open ik een nieuwe maar niet zonder jou te herinneren MV, rust zacht en we missen je:
Mylene_Valerie schreef:
02-01-2015 20:00
LEUK ENN!!!
Voor jou :lips: :

Afbeelding


Archief topic:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
enn wijzigde dit bericht op 23-12-2017 16:51
88.19% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Even een algemene vraag. Voor mijn andere nick heb ik een ava geupload. Een portret van een vrouw. Helaas hakt het forum systeem een deel van haar hoofd bovenaan eraf. Ook als er bij het originele plaatje wel ruim voldoende ruimte boven haar hoofd is. Kan ik hier iets aan doen? Want ik wil liever haar hele hoofd erop.
Alle reacties Link kopieren
Nee joh, heb maar 1 account. Twee zou ik binnen een dag toch door elkaar halen.



Kan/wil openbaar niet uitleggen hoe en wat precies met die eventuele nieuwe avatar, maar je bevestigd mijn vermoeden hoe ik uit kan zoeken of men die wel of niet kan linken. Merci! Oh en check je pm even.
when you wish upon a star...
Alle reacties Link kopieren
quote:Steinbeck2 schreef op 18 januari 2015 @ 18:50:

Even een algemene vraag. Voor mijn andere nick heb ik een ava geupload. Een portret van een vrouw. Helaas hakt het forum systeem een deel van haar hoofd bovenaan eraf. Ook als er bij het originele plaatje wel ruim voldoende ruimte boven haar hoofd is. Kan ik hier iets aan doen? Want ik wil liever haar hele hoofd erop.Ja Fluim kan dit voor je doen. Geen idee hoe ze het doet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Maar dan moet je de bewuste ava hier wel even plakken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Dank je Enn, ik zal het haar even vragen.



Als ik aan Enn denk, dan denk ik voor altijd aan deze mooie ava.
Fluim, volgens Enn kun jij me helpen.



Voor mijn andere (oude/nieuwe) nick heb ik een ava geupload. Een portret van een vrouw. Helaas hakt het forum systeem een deel van haar hoofd bovenaan eraf. Ook als er bij het originele plaatje wel ruim voldoende ruimte boven haar hoofd is. Kun jij dit fixen? Want ik wil liever haar hele hoofd erop.





Alle reacties Link kopieren
Kijk eens naar mijn ava nu Steinbeck... dit is dus niet de bedoeling?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Haar hoofd is eraf nu? Ik zie denk ik niet wat jij bedoelt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zo ziet hij er toch goed uit?
Enn, ik ga even uitloggen en onder die nick inloggen, want volgens mij zag ik dan iets anders. Tot zo.
Alle reacties Link kopieren
Ja lijkt me ook.... ik upload het even.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Even proberen.
Alle reacties Link kopieren
JA!!!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nou, dat ziet er inderdaad prima uit! Toen ik gisteren een ava had geupload had ik hem eerst bijgesneden, maar toen was haar hoofd een stuk lager afgesneden. Daarna heb ik gewoon de originele afmetingen geupload, maar dat leek me ook niet goed. Misschien dat die nog niet doorgekomen waren toen ik de ava voor het laatst bekeek.

Zo is hij wel goed!
Haha, ook weer opgelost.

Ik ga weer, want ik ben wel een beetje illegaal bezig zo.



Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga je staffen!

*Zo leuk om ook eens te typen*
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
ik staf met je mee!
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf met die kat van MV bezig....



“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
feeks, wat moet er met die zijranden gebeuren??



die is zo schattig,die van mv
quote:fluim schreef op 18 januari 2015 @ 20:52:

feeks, wat moet er met die zijranden gebeuren??



[img]http://s6.postimg.org/eqmfmj5i9/fiks.jpg[/img]



Ow wauwww vind hem nu al top!

Ehm wegsnijden of zo laten?
bij wegsnijden valt ook oor weg. ik heb de oren al hoger gezet, zodat kopke weer wat groter bleef

kan die donkere zijranden wel wit maken of misschien heb je een ander idee als achtergrond?
Ow wit is denk ik wel goed, probeer eens?
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 18 januari 2015 @ 20:28:

Ik blijf met die kat van MV bezig....



[afbeelding]



Oh , hij is schattig, deze achtergrond nóg leuker dan de laatste



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven