Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen!

02-01-2015 19:57 2219 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen is gesloten
Ooit een leuk lopend topic zo rond de feestdagen. Nu kan het niet blijven omdat het nieuwe forum ons niet de kans biedt om leuke ava's te plaatsen. Door mijn enthousiaste forummaatje in Ava's is dit topic ooit tot stand gekomen. Samen hebben we gelachen en genoten van de zooi die we maakten.

Mocht dit topic ooit een doorstart gaan vinden dan open ik een nieuwe maar niet zonder jou te herinneren MV, rust zacht en we missen je:
Mylene_Valerie schreef:
02-01-2015 20:00
LEUK ENN!!!
Voor jou :lips: :

Afbeelding


Archief topic:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
enn wijzigde dit bericht op 23-12-2017 16:51
88.19% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:fluim schreef op 18 januari 2015 @ 21:09:

bij wegsnijden valt ook oor weg. ik heb de oren al hoger gezet, zodat kopke weer wat groter bleef

kan die donkere zijranden wel wit maken of misschien heb je een ander idee als achtergrond?Of die andere kant donker maken. Even kijken waar de kat het mooiste uitkomt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
in donker zag er niet uit dus die heb ik weg gedaan

quote:fluim schreef op 18 januari 2015 @ 21:57:

in donker zag er niet uit dus die heb ik weg gedaan

[img]http://s6.postimg.org/4ztpaawf5/fiks.jpg[/img]Dank u!
hahah :D
Alle reacties Link kopieren
quote:fluim schreef op 18 januari 2015 @ 21:57:

in donker zag er niet uit dus die heb ik weg gedaan

[afbeelding]Hij is leuk zo idd.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Mooie Enn, lieve Fluim,



Ik voel me nog niet helemaal lekker in mijn nieuwe velletje.

Het paardje is lief, dat wil ik wel zo houden (biedt ook opties voor toevoeging van Valentijn, Pasen & Pinksteren, zomervakantie, kerst en oud en nieuw accessoires )

Maar de achtergrond is wat rommelig en het paard staat iets teveel links.

Kunnen jullie hier iets mee?







Van Knollie
ik ga je roze maken

niemand die jou ooit nog zal willen stoven

ja ok de onaardse mens misschien...







my little cloney
nomnomnom




Nee Fluumkelief er is inderdaad echt geen enkele kans dat iemand zo nog paardenstoofvleesjes van me wil maken!



Alle reacties Link kopieren




Is dit te 'wolkerig'? Geef anders even aan wat je wel wilt als achtergrond kleur/structuur.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Want alles is mogelijk.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Voor Valentijn.



“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Mooi Enn, ik wil ze alle 4!

Die witte is echt super, die blauwe is mooi en de hartjes zijn lief. En dan het weitje voor de zomer.
Tada! Bedankt Enn
Alle reacties Link kopieren
quote:Aniuk schreef op 20 januari 2015 @ 23:45:

Mooi Enn, ik wil ze alle 4!

Die witte is echt super, die blauwe is mooi en de hartjes zijn lief. En dan het weitje voor de zomer.Ze zijn echt leuk alle 4. En je kan rond de kerst het kerstig maken. Ja hij is goed gelukt. Hartjes op 15 februari.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 januari 2015 @ 00:24:

[...]





Ze zijn echt leuk alle 4. En je kan rond de kerst het kerstig maken. Ja hij is goed gelukt. Hartjes op 15 februari.
Alle reacties Link kopieren






Hiermee is ook de kerst gecoverd.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 21 januari 2015 @ 17:44:







Hiermee is ook de kerst gecoverd.

[img]http://oi57.tinypic.com/9s9g07.jpg[/img]Mooi!
Alle reacties Link kopieren
Die paardjes!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weer een nieuwe. Alleen is het plaatje eigenlijk groter, daarop staat wel het hele hoofd. Maar als ik die invoer, hakt ie een stukje er vanaf. Het is al een klein plaatje dus kan het niet nog meer verkleinen. Of is het zo wel goed? Ik heb zelf altijd een vlecht in mijn haar dus vond deze wel leuk. De andere plaatjes werden zo onherkenbaar op klein formaat. Ik vind eigenlijk alleen de avatars met gezichten of hoofden goed herkenbaar. Bij veel avatars denk ik, wat is dat nou?
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Alle reacties Link kopieren
O en hoe weet je eigenlijk of niemand anders dezelfde avatar heeft? Er zitten hier zoveel mensen.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Alle reacties Link kopieren
quote:gladoortje74 schreef op 26 januari 2015 @ 06:20:

O en hoe weet je eigenlijk of niemand anders dezelfde avatar heeft? Er zitten hier zoveel mensen.



Die je hiervoor had met het bordeau vond ik mooier eigenlijk. Maar als je deze wilt, misschien kunnen andere het voor je aanpassen.



Ja veel naar avatars kijken, als je een ava voor vast wilt nemen, wil ik wel met je meekijken of die er nog niet is. Ik lees best wel veel hier op het forum.



En als je zelf een foto als ava gebruikt weet je zeker dat niemand die heeft hahahahah.



Hoewel, er is een keer een forumster geweest die mijn kat ergens op internet had gezien en als ava genomen
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Wat grappig van je kat zeg. Is het zo'n fotomodel? Een van mijn vier katten is heel knap. Ik heb wel eens gedacht, jij zou mooi staan op zo'n etiket van kattenvoer. Doen ze ook eens iets voor hun brokjes, haha. Zou ik haar niet aandoen hoor.



Ik vond het Corneille plaatje ook veel mooier maar als ie klein is, moet je drie keer kijken om te zien wat het is. Ik heb liever dat het meteen te zien is. Dit plaatje straalt wel iets vriendelijks uit, vind ik. Ik heb hem nog niet bij iemand anders gezien. Maar ik weet niet of ik hem wel voor vast wil. Meestal ben ik wel van de vaste gewoontes en plaatjes maar nu blijkbaar niet.



Ik vind herkenbaarheid op een forum aan de ene kant een beetje eng want iemand uit real live kan je herkennen, al zou ik dat erg knap vinden van mensen die me oppervlakkig kennen. En aan de andere kant heb je die juist nodig omdat je wil dat andere forummers je wel gaan herkennen. Ik wil er ook een beetje bij gaan horen hier.



Maar goed, ik ben wispelturiger dan ik dacht met mijn avatars. Wie weet komt het omdat ik hier veel leer en ook weer wat scherper naar mezelf ga kijken. Ik heb al wat dingen veranderd in mijn leven sinds ik hier kom. Ik vind het hier een warm bad, echt waar. Dus ik blijf nog wel even van avatar wisselen, denk ik. Ik ben in veranderende modus.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven