Log nu in om te reageren
  1. “I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou
  2. “I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou
  3. zo en nou wacht ik af... ;-)

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou
  4. quote:
    Enn schreef op 20 maart 2017 @ 23:04:
    [img]https://s21.postimg.org/j3ugn3ryf/blauweava.jpg[/img]
    Ben ik weer. Deze is prachtig! Thanks Enn!!
  5. Enn, ik ben mijn ava zat ondanks dat ie wel bij mij past X-D
    Heb jij iets anders pittigs voor mij?
    Ik ben niet zo creatief :-$

Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
  6. Hoi Mali! Leuk om te gaan zoeken en denk bij jou aan dit type afbeelding maar wil eerst weten of je die kant (nog) op wilt.

Zit ik goed of denk je een geheel andere richting in?
    Enn wijzigde dit bericht op 22-03-2017 21:05 met 24%

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou

7. Enn wijzigde dit bericht op 22-03-2017 21:23 met 30%

8. Dubbel genieten: 20x VIVA + Rituals-set

En twintig keer VIVA op je deurmat en een uitgebreid Rituals-pakket om jezelf lekker mee te verwennen: klinkt goed, toch? Met deze VIVA-deal kost het je EUR 89,95 i.p.v. EUR 164!

Lees verder

9. Jaaa zeker, het moet wel een beetje mij blijven Enn. Zoiets had ik zeker in gedachten ;-)

10. “I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou
  11. “I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou
  12. “I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou
  13. Die van an attitude, kan je dat haar donker maken Enn?

14. “I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou
  15. quote:
    mali30 schreef op 23 maart 2017 @ 20:34:
    Die van an attitude, kan je dat haar donker maken Enn?

Ik kan het proberen, het is een tekening dus geen idee hoe het staat.
    Ik ga even kijken.

16. Hoe vind je deze?

17. Het inkleuren werd niet mooi.

18. Of zoiets:

19. quote:

Ik ga voor deze, die kijkt net wat psychotisch'er X-D
    Thanks Enn! :rose:
    Nu nog even kijken hoe ik dat moet fixen die ava op mijn profiel

20. Deze is net even kleiner

21. quote:

Super, die andere valt net buiten beeld haha.
    Merci!

22. Hoi Enn,

Zou je voor mij een ava willen knutselen van een zwangere tomatensoep? :kisskiss:
  23. Of iemand anders? :jump:
  24. “I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou
  25. Ik kan niets met jouw eigen ava. Volgens mij zelf gemaakt of niet?

26. ???? en mijn eigen ava is ooit voor mij geknutseld inderdaad.