huh? herinneringen in telefoon maar niet die van mij

14-09-2015 20:11 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo iedereen,



Ik heb een nieuwe iphone 5c maar nu komen er steeds herinneringen in mijn telefoon te staan die niet van mij zijn. Bijvoorbeeld:

bel ....... (telefoonnummer) terug

bel ..... (naam) terug



Dit zijn namen en telefoonnummers die ik niet ken. Heeft iemand dit ook wel eens mee gemaakt? ik vind het allemaal erg vaag en heb dan ook niet terug gebeld.
Alle reacties Link kopieren
Herinneringen als in agenda meldingen? Lijkt mij dat je telefoon toch niet helemaal nieuw is..
Alle reacties Link kopieren
Je zou bijna denken dat je een 'refurbished' toestel (2e hands) hebt gekocht en geen nieuwe.



Waar heb je 'm gekocht en wat heb je ervoor betaald?
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
telefoon is via een website gekocht. Heb mijn apple id al gecheckt maar daar is toch echt maar 1 telefoon op te vinden. Op het begin had ik er ook fotos van een ander op toen dacht de winkel dat dat kwam omdat ik mijn oude telefoon kwijt geraakt ben. Dat het misschien de dader/vinder was. Maar aangezien er maar 1 telefoon gekoppeld is kan dat niet ofzo
Heeft iemand per ongeluk zijn of haar gmail agenda aan die van jou gekoppeld?
Alle reacties Link kopieren
quote:soccer schreef op 14 september 2015 @ 20:16:

telefoon is via een website gekocht. Heb mijn apple id al gecheckt maar daar is toch echt maar 1 telefoon op te vinden. Op het begin had ik er ook fotos van een ander op toen dacht de winkel dat dat kwam omdat ik mijn oude telefoon kwijt geraakt ben. Dat het misschien de dader/vinder was. Maar aangezien er maar 1 telefoon gekoppeld is kan dat niet ofzoKennelijk geen nieuw toestel...... Die foto's en nu die meldingen....
Alle reacties Link kopieren
Backup van je eigen spullen maken via iTunes en dan terugzetten naar fabrieksinstellingen, daarna de backup weer terugzetten en kijken of het dan wel goed gaat?,
Alle reacties Link kopieren
Geen nieuw toestel, heb je het wel gekocht met dat idee?
Je bent zelf een theepot
Hij gaat vreemd. Ik weet het zeker.
Dat lijkt mij ook gen nieuw toestel. Als die wel als nieuw is verkocht zou ik ook echt een nieuwe eisen.

Heb bij de mediamarkt wel eens een 2de hands telefoon gekocht want er bleken nog dingen van de vorige eigenaar op te staan. Ben er toen mee terug gegaan en gezegd dat ik ook echt een nieuwe wilde en geen 2de hands. Kreeg meteen een andere mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 14 september 2015 @ 21:03:

Hij gaat vreemd. Ik weet het zeker.Die iPhone?
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 14 september 2015 @ 21:18:

[...]





Die iPhone?Siri. Ja.
Alle reacties Link kopieren
Tssss, die Siri toch
Je bent zelf een theepot
Een manwhore is het. Een sloerie.
Alle reacties Link kopieren
En laat zijn sporen na, nog een domme sloerie ook
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook eens gehad. Bleek via mijn e-mail te gaan. Een of andere d**s denkt steeds dat mijn mailadres de hare is en dit was er ook zo'n dingetje van. In mijn geval waren het uitnodigingen die per mail verstuurd waren en die klakkeloos in mijn agenda gezet werden. Ik snapte er ook niets van in eerste instantie, maar uiteindelijk na een beetje puzzelen bleek dit het dus te zijn.
Alle reacties Link kopieren
En hij gaat vreemd natuurlijk. Duhuh.
quote:Amand schreef op 14 september 2015 @ 21:38:

Een manwhore is het. Een sloerie.Ik heb het 'm op de man af gevraagd, hij zei 'Geen commentaar'
Is gewoon geen nieuw toestel. Je bent genaaid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven