Hulp gezocht instellingen telefoon

18-07-2015 11:22 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



De ruimte op mijn interne geheugen was vol... hierdoor kon ik geen apps ed meer installeren. Het een en ander van mijn interne geheugen geknipt en geplakt op mijn sd-kaart.

Nu zit ik in whatts app te kijken en kan bij de gesprekken de foto's niet meer zien die voor de verplaatsingsdatum zijn gedeeld. Ze zijn erg vaag en als ik er op klik krijg ik een foutmelding. Foto's van na de verplaatsingsdatum kan ik wel gewoon zien.

Bij mijn bestanden zie ik nu dat er twee mappen zijn 1 op het interne geheugen en 1 op de sd-kaart.



Graag zou ik willen dat foto's en filmpjes sowieso altijd naar de sd-kaart gaan...

Eigenlijk zoek ik iemand die eens met mij wil kijken naar mijn opslag van de telefoon.... Want het is een zooitje.....



liefs Kaatje31
Alle reacties Link kopieren
De foto's op je SD Kaart zijn niet meer gesynchroniseerd met je Whatsapp omdat die op je interne geheugen staat, daardoor kan je nu de foto's niet meer openen. Het is altijd beter om deze op je computer op te slaan.



Tips op je geheugen op te frissen:

Overbodige apps wissen, welke je bijna niet tot niet gebruikt.

Je spotify opnieuw installeren, dit scheelt je een bak aan geheugen.

Foto's en video's verwijderen welke niet meer worden gebruikt of opslaan op je computer.

Internet geschiedenis wissen & cookies verwijderen.

Whatsapp gesprekken welke je niet vaak opent mailen naar je email en verwijderen van je telefoon. (Gesprekken wissen)

De apps die het meeste MB gebruiken opnieuw installeren. Het "cache" geheugen blijft vaak op je telefoon zitten en elke keer als jij een app opent komt daar geheugen bij, hierdoor wordt deze traag en vol.



Ik hoop dat ik je een beetje op weg heb geholpen. Succes ermee.
Cherish your past, live for today, and dream your future.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven