Hulp nodig bij vinden van een soort "datum prikker"

10-10-2016 11:15 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor werk ben ik aangewezen om een etentje te organiseren. De datum staat vast, echter wil ik deelnemers de mogelijkheid geven om aan te geven of zij wel of geen vlees eten. Het gaat dus niet zo zeer om het aangeven van een voorkeur maar eerder of bijvoorbeeld vis voorschotelen uitgesloten is, dan kunnen we een alternatief bedenken.



Wie weet of en hoe ik online een formulier kan aanmaken waar men dit kan aanvinken?

Datumprikker geeft alleen maar een opmerkingen veld aan, maar ik wil het zo simpel mogelijk houden ivm de grootte van de groep.
Stuur iedereen een e-mail met deze vraag en maak daarbij gebruik van een stemknoppen in Outlook; mailtjes met dezelfde antwoorden (wel vlees en vis, wel vis geen vlees, wel vlees geen vis, geen vis en vlees) laat je dan automatisch in aparte mapjes terechtkomen, zodat je snel overzicht hebt.
Alle reacties Link kopieren
https://doodle.com/poll-maker
Alle reacties Link kopieren
quote:Tr0tter schreef op 10 oktober 2016 @ 11:18:

Stuur iedereen een e-mail met deze vraag en maak daarbij gebruik van een stemknoppen in Outlook; mailtjes met dezelfde antwoorden (wel vlees en vis, wel vis geen vlees, wel vlees geen vis, geen vis en vlees) laat je dan automatisch in aparte mapjes terechtkomen, zodat je snel overzicht hebt.Oh, goeie tip. Zijn de antwoorden dan wel op persoonsniveau inzichtelijk? Dus als Henk aangeeft geen vis te willen, kan ik dat dan zien?
Niet goed gelezen, sorry
Alle reacties Link kopieren
Gewoon via Doodle.
quote:edamame schreef op 10 oktober 2016 @ 11:22:

Oh, goeie tip. Zijn de antwoorden dan wel op persoonsniveau inzichtelijk? Dus als Henk aangeeft geen vis te willen, kan ik dat dan zien?Ja, je krijgt dan gewoon een mailtje van Henk in het mapje 'geen vis'. Om die mailtjes naar die mapjes te laten gaan moet je vooraf even regels instellen, dan gebeurt dat helemaal automatisch en dan slaan die mailtjes je inbox ook over (scheelt een hoop afleiding tijdens je werk).
Alle reacties Link kopieren
quote:Tr0tter schreef op 10 oktober 2016 @ 11:29:

[...]



Ja, je krijgt dan gewoon een mailtje van Henk in het mapje 'geen vis'. Om die mailtjes naar die mapjes te laten gaan moet je vooraf even regels instellen, dan gebeurt dat helemaal automatisch en dan slaan die mailtjes je inbox ook over (scheelt een hoop afleiding tijdens je werk).Top, deze outlook tool ga ik gebruiken! Bedankt voor de nuttige tip.
Je kunt ook een Google Form maken. Heel simpel en overzichtelijk!
Bij het opstellen van een mail kies je bij 'opties' voor 'stemknoppen gebruiken'. Het maken van de regels vind je onder 'start'.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tr0tter schreef op 10 oktober 2016 @ 11:29:

[...]



Ja, je krijgt dan gewoon een mailtje van Henk in het mapje 'geen vis'. Om die mailtjes naar die mapjes te laten gaan moet je vooraf even regels instellen, dan gebeurt dat helemaal automatisch en dan slaan die mailtjes je inbox ook over (scheelt een hoop afleiding tijdens je werk).Dit is toch allemaal veel meer werk dan een simpele doodle poll? Dan zit je met allemaal mailtjes, terwijl je met een doodle poll gewoon een lijst krijgt hoeveel vis/vlees en met wie wat wil.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik vaak Doodle voor dat soort dingen. kan je verschillende kolommen maken "geen vlees", "geen vis", "wel vlees", "wel vis" enz. en dan kunnen alle deelnermers aankruisen wat ze willen. (je ziet dus direct de resultaten van alle deelnemers die de Doodle ingevult hebben)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven