Iemand bekend met upgrade van wordpress?

20-05-2015 19:12 8 berichten
Ik heb meer dan één blog van Wordpress. Nog niet heel serieus, maar één daarvan gaat dat wel worden waarschijnlijk. Daarom wil ik voor die blog een upgrade hebben.

Maar als ik zoiets aanklik gaat de site automatisch naar de eerste blog die ik gemaakt heb. De site geeft aan dat dat mijn "hoofdblog" is zeg maar.



Als ik nu een upgrade koop, geldt die dan voor al mijn blogs, of alleen voor de eerste? Ik kan die info niet direct vinden.
Ik heb al best lang wordpress en in het begin deed ik de upgrades handmatig door de nieuwe versie te downloaden van de officiële site en die op mij site te zetten maar de laatste paar jaar gebruik ik daar Installatron voor via mijn webhost.



Wordpress hoef je toch nooit te kopen trouwens?



Als je 2 blogs hebt op 1 domein lijkt het mij logisch dat je voor beide apart moet upgraden want het zijn 2 aparte blogs.
Hoi closednote,



Ik bedoel dat je een versie kunt kopen met meer mogelijkheden m.b.t. de opmaak, GB, geen reclame e.d., de Premium versie.
TO; je bedoeld een temptate aanschaffen? En nu heb je nog een gratis temptate?
Ik heb nu de gratis versie en ik bedoel de premium versie. Daar betaal je per jaar een bedrag mee en kun je veel meer o.a. opmaak.
De meeste templates kun je maar voor 1 website gebruiken, of het moet erbij staan dat je deze unlimited kunt gebruiken waar je deze koopt.
Ok, dank je viiiiie
Ik wist niet eens dat je van wordpress een premium versie hebt. De mijne heeft ook geen reclame trouwens.

Ohh wacht je bedoeld vast een wordpress gehost via wordpress zelf gezien de reclame en GB. Dat heb ik niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven