Iemand ervaring met Lenovo smartphone?

23-03-2017 14:35 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik overweeg de aanschaf van een Lenovo P2 smartphone, vooral vanwege de (volgens de reviews) goede batterijduur.

Ik hecht niet heel erg aan allerlei snufjes of de laatste mode op toestelgebied, maar wil wel een betrouwbare, stabiele telefoon die een paar jaar meegaat, niet continu leeg is, waar ik mee kan bellen, whatsappen en af en toe iets op internet kan opzoeken, en een foto kan maken nu en dan.

De reviews op internet die ik heb opgezocht zijn over het algemeen vrij positief voor een telefoon in deze prijsklasse, behalve over de camera, maar dat vind ik niet zo heel erg belangrijk. Voor de rest zijn de reviews vooral enorm technisch, en ik snap er de helft niet van.



Vandaar dat ik me afvroeg of iemand hier ervaring heeft met dit merk en type telefoon
Alle reacties Link kopieren
Ik lees even mee.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft een Lenovo, ik weet even niet welk type maar hij heeft hem sinds januari.



Hij is er blij mee, en ja de batterij gaat langer mee dan zijn vorige toestel (Nokia Windows Phone). Toestel ziet er mooi uit scherm mooi scherp. Camera is best oké, maar niet top maar ook dat weet je al geloof ik.

Alleen was het lastig om er een hoesje bij te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een lenovo.

Hoesje was lastig te vinden inderdaad.

Verder ben ik er erg tevreden over.

Baterij gaat lange tijd mee.

Camera is prima.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Geen ervaring mee, maar hoesjes zijn op Ebay volop te krijgen:



http://www.ebay.com/sch/i ... =lenovo+p2+cover&_sacat=0



Haal ik ook altijd mijn hoesjes voor mijn (ander type) telefoon vandaan. Vaak met 2, 3 tegelijk, heb ik keuze en voorraad.
Mijn zoon heeft er 1. Al bijna 2 jaar. Is fijn en snel. Stabiel. Loopt zelden vast. Redelijke foto's
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg mij af waarom de camera niet zo goed is aangezien lenovo rond 13 megapixel heeft.. Mijn Samsung Galaxy S3 heeft 8 megapixel en maakt hele mooie foto's! Dus ik denk dat lenovo dan nóg betere foto's maakt??
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook even mee lezen. Heb altijd HTC gehad. Ook tevreden over maar ik vind het prijzig worden en jammer dat de accu (die net al te best is) niet te vervangen is.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Lenovo P2 5 en halve dag in gebruik en accu nog 18 procent. Ik vind top toestel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lamis schreef op 23 maart 2017 @ 15:06:

Geen ervaring mee, maar hoesjes zijn op Ebay volop te krijgen:



http://www.ebay.com/sch/i ... =lenovo+p2+cover&_sacat=0



Haal ik ook altijd mijn hoesjes voor mijn (ander type) telefoon vandaan. Vaak met 2, 3 tegelijk, heb ik keuze en voorraad.Goh dan heeft mijn man zo lang lopen zoeken.... Best stom eigenlijk :-D
Alle reacties Link kopieren
quote:Gelukspopje schreef op 23 maart 2017 @ 17:13:

[...]





Goh dan heeft mijn man zo lang lopen zoeken.... Best stom eigenlijk :-DWorden steeds meer maar 6 maanden geleden nog erg zeldzaam?. Maar hoesje kwaliteit otterbox zijn er nog niet en dat is jammer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven