Iemand hier HBO

03-01-2015 08:25 25 berichten
we kijken op dit moment het eerste seizoen van game of thrones, gratis via popcorn. Maar het is niet prettig kijken, het stopt steeds, en dan zit je net lekker te kijken.



Nu is er een actie dat je voor 5¤ per mnd HBO kan kijken. Daar is de serie van, maar kan je daar ook alle seizoenen achter elkaar bekijken? Dus eerst seizoen 1 in een dag en dag erna seizoen 2 en ga maar door? Niet dat je bijv elke maandag een aflevering kan kijken, alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij krijg je dan de zender en niet onbeperkt kijken...

Netflix? Is de betaalde versie van popcorn time.
Alle reacties Link kopieren
Welke provider hebben jullie? Ik heb Kpn en vorig jaar ook n tijd HBO gehad. In het menu zit dan on demand. Kon kijken wanneer ik wilde en ook achter elkaar dacht ik.
Wij hebben HBO on demand en dan kun je alles achter elkaar bekijken. Bij de gewone HBO kan dat niet, alleen het lopende seizoen en dan ook niet wanneer je zelf wilt. On demand kregen we er echter gratis bij toen we HBO namen, maar ik weet niet of dat ook geldt voor die actie, zul je na moeten vragen.
We zitten bij upc. Ik ga ze even bellen om te vragen of ondemand erbij zit.





Netflix heeft geen game of thrones.



Sws is het aanbod van Netflix teleurstellend, daarom hebben we die niet meer. Oude films en geen interessante series.
Alle reacties Link kopieren
Ja, wij hebben hbo.

De seizoenen van Gme of Thrones kun je achter elkaar kijken.

Alleen als "straks" de nieuwe serie begint, dan wordt er wekelijks 1 aflevering uitgezonden.

Dat was ook zo met de serie Outlander, maar die kun je nu gewoon achter elkaar kijken
Gewoon zelf downloaden?



Mutorrent installeren, VLC, hdmi kabeltje van computer naar tv en een pirateproxy opzoeken?



Of je Netflix veranderen naar de Amerikaanse dns. Die is veel leuker.



Of denk ik nu te simpel (en te illegaal? )
Ik heb HBO genomen en binnen een paar dagen weer opgezegd, er is bijna niks online te kijken. Echt 5 series en paar but films. Op de tv voegt het ook niks toe vind ik. maar ik heb Netflix en de rest loaden wel wel.

Ik was verbaasd dat ze nu 5 euro (ook al teveel) maar normaal 15 euro pm durven te vragen voor wat ze aanbieden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Netflix echt ideaal.

Dat heeft die serie niet natuurlijk maar voor ons maakt dat niet uit.
quote:lux. schreef op 03 januari 2015 @ 11:05:

Gewoon zelf downloaden?



Mutorrent installeren, VLC, hdmi kabeltje van computer naar tv en een pirateproxy opzoeken?



Of je Netflix veranderen naar de Amerikaanse dns. Die is veel leuker.



Of denk ik nu te simpel (en te illegaal? )





We doen nu via de laptop naar tv via popcorntime maar het blijft aldoor hangen. Downloaden deden we voorheen ook altijd, maar vanwege de troep die we er ook mee binnen kregen mee gestopt.



Netflix vinden we gewoon niks aan, oude films en geen interessante series.



We gaan voor een aantal mnd hbo nemen en dan weer opzeggen, 5¤ is nog leuk, 15¤ veel te veel. Belachelijk dat er zulke bedragen worden gevraagt.

Had trouwens op mp een adv gezien voor 4 seizoenen voor 12¤ is ook nog een optie ;)
Heb je bij popcorntime wel de uitzending lang genoeg laten bufferen?



Je kunt dat zien als je met je muisaanwijzer op het scherm staat als je het programma geopend hebt. Je ziet onderaan een balk en die wordt langzaam blauw. Ik kijk altijd pas als hij (bijna) helemaal gebufferd heeft, dan heb ik dat probleem met vast lopen niet.
quote:momodoe schreef op 03 januari 2015 @ 11:26:

[...]





We doen nu via de laptop naar tv via popcorntime maar het blijft aldoor hangen. Downloaden deden we voorheen ook altijd, maar vanwege de troep die we er ook mee binnen kregen mee gestopt.



Netflix vinden we gewoon niks aan, oude films en geen interessante series.



We gaan voor een aantal mnd hbo nemen en dan weer opzeggen, 5¤ is nog leuk, 15¤ veel te veel. Belachelijk dat er zulke bedragen worden gevraagt.

Had trouwens op mp een adv gezien voor 4 seizoenen voor 12¤ is ook nog een optie ;)



Ik krijg nooit troep binnen met downloaden hoor! Gewoon zorgvuldig een download kiezen



Mijn ervaring is dat dat toch het beste werkt. Bufferen duurt mij ook te lang.
quote:lux. schreef op 03 januari 2015 @ 13:05:

[...]





Ik krijg nooit troep binnen met downloaden hoor! Gewoon zorgvuldig een download kiezen



Mijn ervaring is dat dat toch het beste werkt. Bufferen duurt mij ook te lang.



Lux, welke download sites zijn goed en betrouwbaar?

Ik het verleden heb ik ilivid wel eens geinstalleerd, maar meteen weer verwijderd omdat het een hele agressieve site is.

Nu stream ik vaak, maar dan is de kwaliteit soms niet zo goed.
quote:Steinbeck2 schreef op 03 januari 2015 @ 13:10:

[...]





Lux, welke download sites zijn goed en betrouwbaar?

Ik het verleden heb ik ilivid wel eens geinstalleerd, maar meteen weer verwijderd omdat het een hele agressieve site is.

Nu stream ik vaak, maar dan is de kwaliteit soms niet zo goed.



Ik gebruik mutorrent als programma en dan haal ik m'n downloads op van een pirate proxy (gewoon intikken op google, pirateproxy) of van sceneaccess.org

Daar haal je de torrent op en die download je dan via mutorrent.

Ik ken ilivid niet maar ik wil altijd een downloadprogramma waarbij ik m'n eigen torrent kan uitzoeken.



Op the pirate bay klik je dan rechtsboven op de S (er staat S van seeders en L van leeches) en dan komt die die het meest geseed en geleecht wordt bovenaan. Dan kijk ik welke de groene en roze doodshoofdjes hebben want dat zijn de VIPgebruikers, dus meestal de beste torrents. Als er weinig is lees ik de beoordeling van andere downloaders en kies ik obv daarvan.



Je downloadt dan de torrent, zet die in mutorrent, die downloadt het bestandje voor je en die kan je dan het beste kijken met VLC (opent alles). Soms moet je hem nog wel even unarchiven. Daar heb je ook een programmaatje voor. Op microsoft heet dat unwrappen geloof ik.



Sceneaccess gebruik ik eigenlijk alleen bij dingen die ik niet kan vinden, dan gebruik ik man's account want hij heeft punten ofzo daar die je voor sommige dingen nodig hebt, op sceneaccess. Maar bijna alles staat op the pirate bay. Heb sceneaccess 2x gebruikt
Het klinkt heel ingewikkeld maar als je het eenmaal 3x gedaan hebt is het eigenlijk heel logisch. En streamen is gewoon zo onhandig. Zeker als je in een studentenhuis woont waar online gegamed wordt zie dan nog maar iets te streamen
Waarom kijk je niet gewoon via http://www.couchtuner.eu/. Doe ik al jaren, geen download nodig, alleen beheersing van de Engelse taal (no subtitles). Die site heeft echt alles wat je maar wil zien, en meest up to date van al dit soort sites die ik ken.



Mocht ik iets willen downloaden (films of een heel seizoen van een serie) doe ik dat meestal via http://kickass.so/browse/
Bedankt voor de tips, ik ga het allebei eens uitproberen.
Alle reacties Link kopieren
@momodoe:



"we kijken op dit moment het eerste seizoen van game of thrones, gratis via popcorn. Maar het is niet prettig kijken, het stopt steeds, en dan zit je net lekker te kijken. "



Heb je je computer al eens met draad (=ethernetkabel) aangesloten op je router/modem? Dat is het eerste dat ik zou uitproberen als ik via Wifi problemen had.
quote:Steinbeck2 schreef op 04 januari 2015 @ 06:45:

Bedankt voor de tips, ik ga het allebei eens uitproberen.Kickass is net zoiets als the pirate bay, dus let ook daar op seeders & leechers en je hebt nog steeds iets als mutorrent nodig.
quote:evaq schreef op 04 januari 2015 @ 08:22:

@momodoe:



"we kijken op dit moment het eerste seizoen van game of thrones, gratis via popcorn. Maar het is niet prettig kijken, het stopt steeds, en dan zit je net lekker te kijken. "



Heb je je computer al eens met draad (=ethernetkabel) aangesloten op je router/modem? Dat is het eerste dat ik zou uitproberen als ik via Wifi problemen had.Ja dat kan dus niet hier, wonen in een splitlevel woning, alles gaat via wifi hier.
Hebben intussen HBO voor 5¤ per maand. Voor de 1e 4 mnd en tot nu toe is het een aanrader. Na die 4 mnd kijken we verder of we het aanhouden.
quote:momodoe schreef op 04 januari 2015 @ 09:43:

Hebben intussen HBO voor 5¤ per maand. Voor de 1e 4 mnd en tot nu toe is het een aanrader. Na die 4 mnd kijken we verder of we het aanhouden.Heb je een HBO app op je smart tv?
Alle reacties Link kopieren
Ik helemaal blij toen ik de topictitel las ('Yessss, ik heb de pabo gedaan!').



Maar helaas
You don't have to fit into the format
quote:AnnaP1977 schreef op 04 januari 2015 @ 09:58:

[...]





Heb je een HBO app op je smart tv?Ha nee we hebben een oude tv, de eerste platte zeg maar. Zit maar 1 hdmi ingang op, en je kan er niet eens een USB in steken. Dus geen app. Maar wel een app op mijn iPhone. Maar zal het niet gaan gebruiken.
Hee even! Ik ging net voor het eerst in een paar weken weer iets proberen te downloaden, dus vandaar dat ik het nu pas zie, maar the pirate bay is er niet meer. Ze zijn opgepakt. Dan zou ik kickass gebruiken zoals die andere forummer zei.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven