Ik ben ingelogd als een ander

05-02-2015 16:17 293 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben Minnimouse en ineens ingelogd s iemand anders! Ik heb niks gelezen of gedaan, behalve dit topic! Viva????
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor! Nu ben ik weer als mezelf ingelogd. Ik was net ingelogd als MadameQuetesh (??) en nee, dubbelnick niet.
Heb ik ook, ik was Carmen en chocolol..
Alle reacties Link kopieren
Steinbeck heeft daar ook last van las ik op het bugtopic. Ze maken er wel een zooitje van bij Viva.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Maar ik kan ook andermans priveberichten lezen nu. Dat doe ik niet maar ik kwam in een inbox van een andere.
Alle reacties Link kopieren
Wat is dit nu weer? Ik kan niet als mezelf inloggen, maar ben steeds iemand anders. Kan even in iedereen zijn inbox zien als ik wil
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Ik had het net ook, ik was ineens Noa87 of zo... Vind dat wel héél kwalijk, dat iedereen ineens andermans privéberichten kan lezen. Ik heb niks gelezen, heb gelijk weer uitgelogd. Maar dit is echt... dit kan gewoon niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook niet, maar is iedereen zo eerlijk?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pip200 schreef op 05 februari 2015 @ 16:19:

Heb ik ook, ik was Carmen en chocolol..



Dat moet wel heel gaaf zijn geweest denk



Ik was net ineens uitgelogd en nu weer niet...

Ik neem aan dat dit dus was omdat iemand anders mij ineens was.

Lekkere praaijvassie hier.
Ik had het ook!
Ik ben meteen uitgelogd en wilde opnieuw inloggen maar dat lukte ook niet.

Nu dus wel.
Mennnnnn Viva ga je SCHAMEN!!!!
En het prettige is, je privéberichten kun je niet wissen... dus als iemand kwaad wil, kan er een hoop gebeuren.
Sour fish grooves.
Alle reacties Link kopieren
Ah, vandaar dat er allemaal voor mij onbekende topics stonden bij de topics waarin ik gereageerd zou hebben. Ik dacht al dat ik een vlaag van verstandsverbijstering had gehad vanmorgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik was chocolol ook steeds en nog 6 andere gebruikersnamen
Hier verder niets te verbergen, maar dat geldt niet voor iedereen natuurlijk.

Man man man wat een pokkezooi..
quote:theemok schreef op 05 februari 2015 @ 16:26:

Ik had het net ook, ik was ineens Noa87 of zo... Vind dat wel héél kwalijk, dat iedereen ineens andermans privéberichten kan lezen. Ik heb niks gelezen, heb gelijk weer uitgelogd. Maar dit is echt... dit kan gewoon niet.Ik was ook noah87
Alle reacties Link kopieren
Ik net ook.



Vind dit wel akelig.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Ik was ingelogd als carmen5 en jo-elise. Slecht hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben Bordie, Chocolol, Noa, Minnimouse en nog 2 anderen geweest. Krankzinnig dit, Viva!
Alle reacties Link kopieren
Ook ja, ook Jo-Elise, inderdaad!
Het stomme is dat ik dus mijn eigen priveberichten al een paar dagen nergens meer kan vinden!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik was Lien69 en Missbrice en Minnimouse en de rest heb ik zelfs niet meer naar de naam gekeken, uitloggen en opnieuw proberen in te loggen.



Iemand die mij was?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Ik was ook allerlei andere forummers.

En kon ook in de inboxen van anderen kijken!!

Dit vind ik echt niet kunnen!!



Het lijkt wel alsof de problemen alleen maar groter worden hier, maar dat onze privacy op deze manier te grabbel wordt gegooid vind ik echt not done!!



Sorry voor alle uitroeptekens, maar dit gaat me gewoon te ver.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven