Ik háát voice-response.....

03-07-2007 14:49 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
U bent in het hoofmenu. Toets een 1 als u al klant bent van....

Bent u nog geen klant, toets dan een hekje....

Toets een 2 voor vragen over uw faktuur.....

Toets een 3 voor instellingswijzigingen...

U heeft geen juiste keuze ingetoets. U keert terug naar het hoofdmenu......

U bent in het hoofdmenu....



AAAAAARGH!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik haat dat mens van de Neckermann die mij net belde.



Ik neem keurig op zegt ze er dwars doorheen: ja, spreek ik met de heer of mevrouw xxxxxxx?

Dus ik zeg lachend: nou, ik hoop toch dat u kunt horen dat u niet met de heer xxxxxxx spreekt.



Zegt ze: Daar vroeg ik niet om, ik wil gewoon de heer of mevrouw xxxxxxx spreken. Dus ik zeg: die ken ik niet. Snauwt ze: nou dan niet! En gooit de hoorn erop.



Nouja zeg. Als ik er al ooit bestelde zou ik dat nu niet meer doen!
Alle reacties Link kopieren
10 minuten later ben je dan eindelijk waar je wezen moet, hoor je: 'Al onze medewerkers zijn in gesprek, probeert u het later nog eens'......



Verschrikkelijk!
Alle reacties Link kopieren
Die hoofdmenu's vind ik persoonlijk niet zo erg, eerder wel handig.

Waar ik me aan erg is die telefonische verkoop.



Hallo mevrouw, heeft u kinderen?

Ja.

En onder de10?

Ja.

Nou, dan hebben we een fantastisch aanbod voor u!!! Elke maand een nieuw kinderboek voor de prijs van maar 10 euro!

Nee hoor, dank u.

En dan; Mag ik u vragen waarom niet????

Dat vind ik dus het meest irritante. Dat ik me nog moet verantwoorden waarom niet. :@ En sommige gaan maar door...



Waarom wilt u geen automatische incasso?

Waarom wilt u geen stroom afnemen bij ons?

Waarom wilt u geen filmabonnement?

Waarom wilt u geen lid worden van de ECI?



:@  :P
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is echt erg, dat de verbinding verbroken wordt.

Ik bepaald toch verdomme zelf wel of ik wil wachten of niet?!??!
'It could be lupus'
en als u een tuin heeft, sluit u af met een #
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend nog belde ik naar @Home vanwege een storing. Die stem is zó irritant! :@

En inderdaad, na het hele menu te hebben doorlopen, en alle keuzes en postcodes te hebben ingevoerd: de wachttijd is extreem lang, de verbinding wordt verbroken. Wisten ze dat aan het begin van het menu nog niet dan?



meteen weer gebeld (ja, ik ben ook niet gek): na het hele menu weer te hebben gehad, 'de wachttijd is 15 minuten'. Binnen 5 minuten had ik iemand aan de lijn:?
Alle reacties Link kopieren
en als u een tuin heeft, sluit u af met een #
;) ik moest echt ff nadenken... het wordt echt weer tijd om naar huis te gaan geloof ik...
Alle reacties Link kopieren


quote: fleurtje reageerde



en als u een tuin heeft, sluit u af met een #

;) ik moest echt ff nadenken... het wordt echt weer tijd om naar huis te gaan geloof ik...





Hij is leuk!:P
Alle reacties Link kopieren
Heb net een kleine en zit nog thuis, ik wordt gek van al dat gebel door bedrijven waar ik van alles besteld en aangevraagd heb! Hahaha, eigen schuld dus.



Irritant als je opneemt en je naam noemt en daarna gevraagd wordt naar Mevr. XXX, luister dan ook MUTS!!!!!!



Oja, ik eindig altijd met: 'Bedankt voor het bellen', zijn ze helemaal in de war!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik haat het. Druk ik netjes alle nummertjes in waar ik moet zijn. Krijg ik iemand aan de telefoon. Oh nee ik verbind u door. Gaat het mis, tuut tuut tuut. Ja ik hoor jullie denken, dat kan toch een keer gebeuren. Ja maar kan ook heulllll vaak achter elkaar. Verhaal aanhoren, doorverbinden en niet zeggen waar het het overgaat (coldcase doorverbinden heb ik zo'n hekel aan) kan je weer overnieuw beginnen met je verhaal.



Vandaag werd ik gebeld voor een donatie. Al stotterent vroeg ze of ik wilde doneren. Ik zeg ik doneer al voor dat doel. Ze snapte het niet want ze bleef vragen maar wij zouden graag willen dat het automatisch gaat. En hoe doet u het en ................... nog 10 vragen. Ik bleef antwoorden dat het overbodig was want ik doneerde al. En dat ik niet 2x ga doneren aan hetzelfde doel. Zo goed zijn ze voorbereid dat ze naar een mevrouw of meneer X vragen die al doneren en dan nog een kwartier loopt te zeuren. Ik werd op een gegeven moment erg pissig omdat ze al stotterend doorging. Ik heb zo vriendelijk mogelijk gezegd dat ze geen nieuwe klant kon scoren want ik ben al een bestaande klant. Nog wilde ze niet ophangen. Niet vanuit het punt om door te drammen maar ze snapte het niet, want zij had een lijstje dat ze mij of mijn man moest bellen. Heel vermoeiend.



Trouwens, ik heb mij wel aangemeld bij zo'n punt dat je opzich niet meer ongewild gebeld wordt. Helpt wel. Ik had alleen laatst een enquete ingevuld en ja hoor, al die doelen waar je aan kan schenken die er vermeld staan bellen mij nu. Ondanks dat er staat dat ze niet je gegevens doorgeven. Ook ondanks dat ik heb aangekruist niet gebeld wilt worden. Weer een les geleerd.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren


Wij hebben nummer melder en meestal is het een nummer zonder I.D.

Wij bellen via UPC en kunnen personen die hun I.D. niet bekend maken blokeren.

Heel erg handig.


Alle reacties Link kopieren
Ik bel ook via UPC, maar wist niet dat ik bellers kan blokkeren. Hoe doe je dat dan Coral?



Thanks!
Alle reacties Link kopieren


Gewoon  *141 ... toetsen.

Je hoord dan van een dame dat je niet meer bereikbaar bent voor personen die hun nummer hebben geblokeerd!

En als je het ongedaan wilt maken toets je:

#141 ... En dan ben je weer bereikbaar voor iedereen!

Alle reacties Link kopieren
Onze huisarts heeft nu ook zo'n apparaat met toets 1 voor herhaalrecepten e.d. Vind het ontzettend irritant, want meestal (als ik al eens bel) wil ik gewoon de assistente spreken die dus meestal in gesprek is. Vroeger (jawel) kreeg je de in-gesprek toon, drukte je de 5 of je hing weer op om het later weer te proberen en kostte het je niks, nu wordt er dus opgenomen en hang je daarna 15 minuten te wachten (als je pech hebt). Tuurlijk kan ik ophangen en weer terugbellen, maar dan krijg ik weer dat apparaat. Krijg een beetje een "kassa" gevoel.
Als ik een vraag/klacht heb, of iets anders en ik krijg het menu van bijv. Nuon, dat ik heel lang moet wachten als ik 'juiste' optie kies.

Nu kies ik altijd, de optie; wilt u klant worden?

Dan heb je altijd binnen een hele korte tijd iemand aan de telefoon (ze willen ws een goede indruk maken op potentiele klanten) en dan stel ik mijn vraag; dan zeggen ze vaak; dan moet u niet bij ons zijn..  O **zet haar zielige meisjesstemmetje op** Sorry dat wist ik niet, oeps vast een verkeerd knopje ingetoetst, hihi "Ach mevrouwtje, geeft niets, ik verbind u even door naar de juiste afdeling"

;)
Alle reacties Link kopieren


Wat ben jij een slim mevrouwtje :P!

Alle reacties Link kopieren


Ik haat dat mens van de Neckermann die mij net belde.



Ik neem keurig op zegt ze er dwars doorheen: ja, spreek ik met de heer of mevrouw xxxxxxx?

Dus ik zeg lachend: nou, ik hoop toch dat u kunt horen dat u niet met de heer xxxxxxx spreekt.



Zegt ze: Daar vroeg ik niet om, ik wil gewoon de heer of mevrouw xxxxxxx spreken. Dus ik zeg: die ken ik niet. Snauwt ze: nou dan niet! En gooit de hoorn erop.



Nouja zeg. Als ik er al ooit bestelde zou ik dat nu niet meer doen!



Ik had er gisteren ook weer zo eentje. Spreek ik met de heer of mevrouw .... Als dat representatief is voor de intelligentie van de beller, dat je niet eens de standaard zin kunt aanpassen aan degene die de telefoon opneemt. Brrrr.. Volgende keer zeg ik gewoon nee, en hang weer op. Stelletje ....
Alle reacties Link kopieren
De vorige keer dat zo'n miep belde, vroeg ze naar Dhr xxx (mijn achternaam). Ik heb toen gezegd dat ze een verkeerd telefoonnummer had, en het nummer van m'n vader gegeven. Die heeft me daar overigens wel voor verrot gescholden, want hij kon ze maar niet wijsmaken dat Dhr XXX niet bestond. ;)
Alle reacties Link kopieren
Bij het UWV is het ook lachen



Telkesn als ik de boodschap: "het is nu te druk probeer het later nog eens"  krijg ik prompt daarop meteen iemand aan de lijn

Echt ZO raar



maar idd: telemarketing is zo ongeveer 1 van mnijn grootste irritaties

vooral het moeten verantwoorden waarom je iets niet wilt.....nou GEWOON NIET.  T gekke is dat al die bedrijven het maar blijven toepassen....zou het dfan toch iets opleveren ofzo?? Want om me heen hoor ik alleen maar mensen erover klagen dus ik kan me niet voorstellen dat er daadwerkelijk nieuwe klanten geworven worden op deze manier.
Alle reacties Link kopieren
School Answering Machine



This is the message the Pacific Palisades High School (California) staff voted unanimously to record on their school telephone answering machine. This came about because they implemented a policy requiring students and parents to be responsible for their children's absences and missing homework. The school and teachers are being sued by parents who want their children's failing grades changed to passing grades though those children were absent 15-30 times during the semester and did not complete enough school work to pass their classes.

This is the actual answering machine message for the school:

"Hello! You have reached the automatic answering service of your school. In order to assist you in connecting the right staff person, please listen to all your options before making a selection.

To lie about why your child is absent - Press 1

To make excuses for why your child did not do his work - Press 2

To complain about what we do - Press 3

To swear at staff members - Press 4

To ask why you didn't get information that was already enclosed in your

 newsletter and several flyers mailed to you - Press 5

If you want us to raise your child - Press 6

If you want to reach out and touch, slap or hit someone - Press 7

To request another teacher for the third time this year - Press 8

To complain about bus transportation - Press 9

To complain about school lunches - Press 0

If you realize this is the real world and your child must be accountable and responsible for his/her own behavior, class work, homework, and that it's not the teacher's fault for your child's lack of effort ... hang up and have a nice day!"

:D
Alle reacties Link kopieren
AAARRRGGHHHH inderdaad deze staat bij mij met stip op nummer 1 in de top van ergernissen ALTIJD bellen die gasten tijdens het eten?

En ik weet niet maar het gros van die lui kennen het woordje NEE maar moeilijk begrijpen! Zo agressief en opdringerig dat zou verboden moeten worden.

Jarenlang hebben we er geen last van gehad omdat we een geheim nummer hebben, maar sinds wij van KPN naar @home bellen zijn overgestapt hebben we geen geheim nummer meer.



Een keertje ben ik heel boos geworden op zo'n jufrouw die bleeeef maar aandringen en vragen waarom dan? echt niet? Toen zei ik geloof ik zoiets van mevrouw U heeft toch zeker niets aan u OREN ik zei NEE    ik hoef nu niets van u en nooit niet dus bel mij a.u.b. nooit meer!! Die hebben ook nooit meer gebeld hahahaa



Laatst wel weer zoiets achterlijks dat je 6 keer gebeld wordt door hetzelfde bedrijf of je e-mail adres nog klopt ik zeg nee en geef het juiste adres door en ja hoor tot 6 keer toe hebben ze mij daar voor gebeld????? Ik zei al bij de vierde keer mijnheer foei u belt mij voor de vierde keer in 2 dagen ik heb mijn e-mail doorgegeven OWW SORRY MEVROUW IK GEEF HET DOOR ZAL NOOOOOOOIT MEER GEBEUREN    mmm yeh right ik werd dus nog een vijfde en een zesde keer gebeld pfffffffffffffffffffffffffff :@
Alle reacties Link kopieren
Maar goed het ging eigenlijk over voice responce........ook de nodige nare ervaringen mee bel bijv. maar eens naar de IB groep ;(

heb je een vraag die buiten het menu valt ( jaaaa dat kan ) wordt ineens de verbinding verbroken nieteen bijv. heeft u een vraag voor een van onze medewerkers blijf aan de lijn NEEN gewoon verbinding weg aaaaaaarggghhhhh
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben nummer melder en meestal is het een nummer zonder I.D.

Wij bellen via UPC en kunnen personen die hun I.D. niet bekend maken blokeren.

Heel erg handig.




Ik heb net geprobeerd om het in te stellen,maar voor ons abonnement is het niet beschikbaar.Jammer!!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Waar ik me echt vreselijk aan erger is dat ik bel omdat mijn internet er voor de tiende keer uitligt,je een bandje krijgt met het verzoek om je klachten of storingen via internet te melden:?.Waarom denk je dat ik bel..........:@

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven