Ik wil het mobiele forum terug...

29-10-2014 16:36 135 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat de titel zegt dus. Dit is geen porem en kost me een vermogen aan data. Om nog niets te zeggen over alle reclame



Wie is met mij?
+10000000
Ik ook!
Alle reacties Link kopieren
Ik ook!
Ik ook! Kan ook niet zien wanneer de laatste reactie geplaatst is.
Aaah hij is bagger traag ik krijg steeds foutmeldingen en als ik er al op kom kan ik niet meer pagina bladeren. Heb Windows Phone Nokia Lumia. Drama dit.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu al lost in deze site
In een lang topic moet ik dus alles lezen kan niet meteen naar pagina 10 ofzo.
Die reclames...erg storend zo smack bang midden in een draadje
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het op zich wel fijn, maar er zijn twee, excuus drie dingen die me storen mobiel.



- de reclames tussendoor!

- omslachtig terug naar het hoofdmenu.

- geen pagina kunnen kiezen, alleen 'volgende.'



Verder ben ik tevreden.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
en ik ben nu al klaar met de ugandese meisjes. Werkt niet dus eindeloze herhaling, krijg eerder irritatie dan interesse
Alle reacties Link kopieren
Tering zeg, zo ga ik echt niet meer mobiel forummen hoor.

Vooralsnog is dat heel makkelijk, ik kan niet inloggen.
Hoe kom ik op pagina 10 van een topic zonder alles door te bladeren? Ik onthou altijd waar ik ben gebleven en wil dan vanaf daar verder lezen. Die navigatie is weg dus geen 1 2 3 4 5 6 ... 10 11 12 meer.
Ik wil ook de oude versie terug :(

- Ik kan niet zien in welke topics er gepost is sinds ik ze gelezen heb

- Ik kan niet bladeren in een topic

- Terug naar de active topics is heel omslachtig

- Als je iemand loopt zie je wel de berichten die diegene geschreven heeft, maar er staat niet in welk topic die berichten staan

- Laat ik over de reclame maar niet eens beginnen...
Alle reacties Link kopieren
Ik zie ook niet hoe je naar de laatste pagina gaat en wanneer de laatste reactie was. En waarom zo veel reclame. Mobiel forummen wordt em niet meer
Zie ook geen laatste pagina of paginanummer meer (enorm mosterd waarschijnlijk dus). Vind het forum echt zwaar ruk op deze manier. Paar reacties en shitload aan reclame-balken op m'n gsm. Pijlers kwijt. Navigatie klote. Niks positiefs gevonden nog.
Ik had een lijstje gemaakt met allemaal topics die ik volgde... (hyperlinks in een notitieapp gezet op mijn telefoon, zodat ik met één klik daar kwam waar ik zijn moest en nergens tvp hoefde te zetten)... werkt niet meer.



Achter meer moet een sip kijkende smiley, maar helaas blijft het smileyvak leeg.
Alle reacties Link kopieren
ik ook.. wat een onhandig gedoe zo..
werkt beter dan ooit....proest



Lieve Sanoma responsive is heel kek en.leuk enzo...mits WIFI. Anders wordt t veel te pittig voor de afgeknepen data abo's van tegenwoordig.



Ik voorzie een afscheid van het VF.
Alsof ik nog niet depressief genoeg was. Takkeforum.

Alles is al gezegd erover, ik sluit me er volledig bij aan.

Als dit zo blijft voorspel ik dat ik zeer binnenkort weg ben - om voor de verandering eens niet meer terug te komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:_blabla_ schreef op 29 oktober 2014 @ 17:14:

Ik wil ook de oude versie terug :(

- Ik kan niet zien in welke topics er gepist is sinds ik ze gelezen heb

- Ik kan niet bladeren in een topic

- Terug naar de active topics is heel omslachtig

- Als je iemand loopt zie je wel de berichten die diegene geschreven heeft, maar er staat niet in welk topic die berichten staan

- Laat ik over de reclame maar niet eens beginnen...
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Positief: ik vind de vormgeving mobiel echt mooi!

Negatief: data en advertenties!!!
Wel handig die grote letters. Als ik nu in de trein over aambeien typ, dan hoef ik niet te wachten op een antwoord op het forum (ook hier had ik een smiley willen zetten, maar helaas).
Alle reacties Link kopieren
Helemaal mee eens. Voor de desktopversie vind ik deze vernieuwing geloof ik wel aardig. Maar voor de mobiele versie zou ik ook graag het oranje terugzien.



Maar weet je, dit topic en onze reacties. Je denkt toch niet dat ze daar echt wat mee zullen doen. Wat dat betreft zijn we gewoon een roepende in de woestijn.

Echt niet dat een paar ontevreden forummers tegemoet wordt gekomen. Die illusie heb ik in ieder geval niet.
Haha ik zag het te laat, en mobiel iets aanpassen gaat niet zo heel snel, maar ik heb het toch maar even veranderd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven