Ik wil het mobiele forum terug...

29-10-2014 16:36 135 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat de titel zegt dus. Dit is geen porem en kost me een vermogen aan data. Om nog niets te zeggen over alle reclame



Wie is met mij?
Alle reacties Link kopieren
Eens.

Mobiel forum terug!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Ik ook!
Ik ga maar weer wat meer naar fok...
Alle reacties Link kopieren
dit is 3x niks
Eensch. Ik ben weg hier want niet te doen. Lekker dan
Ik vind er niks meer aan zo. Stom forum!!
Ja! Ik wil ook de oude versie terug.



Zo onduidelijk...
Eens, dit is niet te doen. :(
Alle reacties Link kopieren
Jammer ja. Op mijn telefoon is het niet meer te doen. De layout vind ik trouwens verder wel mooi al moet ik erg wennen aan de ads tussendoor.
En zelfs met WiFi is het kut, want je batterij is zo leeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in het modtopic al aangegeven dat ik niet meer kan inloggen mobiel en dat alle menukopjes verdwenen zijn. Dus én geen forum én niet in kunnen loggen én zo'n kutlayout = exit.
Ik weet het goede woord hiervoor: kak.
Helemaal mee eens!

Vond het oude forum "rustiger", al die reclame nu... pfff! Jammer hoor
Alle reacties Link kopieren
Ooit was het mobiele forum al eerder offline... Na geklaag kwam het terug.



Ik forum vrijwel uitsluitend mobiel. Juist in de trein en in mijn lunchpauze even tussendoor. Dat is nu niet gezellig meer maar uiterst frustrerend.



De vormgeving is ok, dat oranje was wel erg nationalistisch. Maar zo groot en die reclame waaronder 'lees verder' staat? Daarop ga je klikken omdat je denkt dat je daarmee naar de volgende pagina gaat.



Wat een bagger dit...
Alle reacties Link kopieren
En ik wil een fatsoenlijk lijstje met topics waarin ik heb gereageerd terug!
Alle reacties Link kopieren
En het forum is vreselijk traag!!
Wat een draaaaama. En het is al zo'n kut dag.

Dit werkt voor geen meter. Het fijne van het mobiel forum was dat je niet zoveel moest scrollen en dat je tenminste normaal reacties kon lezen. I

Dit gaat nergens over.
Alle reacties Link kopieren
Komt het mobiele forum niet terug??? Wtf...! Dit is geen doen:-((
Alle reacties Link kopieren
Ik was ook erg gehecht aan het mobiele forum als meelezer... als het niet terugkomt zoals het was stop ook ik met het forum want dit is geen doen zo..
\'k ben als een zonnebloem, ik draai altijd naar het licht\' - Guus Meeuwis
Die reclame grrrr
Alle reacties Link kopieren
Ik wil het mobiele forum terug! Veel fijner en dat geklooi om het nieuwe forum op poten te krijgen duurt sowieso te lang. En dan krijg je dit er voor terug. 😢



[img]https://img0.etsystatic.com/010/0/52344 ... 6_ag4e.jpg[/img]
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Alle reacties Link kopieren
Ik wil het mobiele forum terug! Veel fijner en dat geklooi om het nieuwe forum op poten te krijgen duurt sowieso te lang. En dan krijg je dit er voor terug. 😢



[img]https://img0.etsystatic.com/010/0/52344 ... 6_ag4e.jpg[/img]
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Alle reacties Link kopieren
Ik wil het mobiele forum terug! Veel fijner en dat geklooi om het nieuwe forum op poten te krijgen duurt sowieso te lang. En dan krijg je dit er voor terug. 😢



[img]https://img0.etsystatic.com/010/0/52344 ... 6_ag4e.jpg[/img]
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Testing one two trio!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil weer pagina s kunnen kiezen.. bij lange topics wist ik precies op welke pagina ik was gebleven zeg maar.



Ik wil de reclame weg



Maar ik heb vast niet veel te willen waarom zou je luisteren naar de gebruikers *zucht*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven