Ik wil het mobiele forum terug...

29-10-2014 16:36 135 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat de titel zegt dus. Dit is geen porem en kost me een vermogen aan data. Om nog niets te zeggen over alle reclame



Wie is met mij?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil weer pagina s kunnen kiezen.. bij lange topics wist ik precies op welke pagina ik was gebleven zeg maar.



Ik wil de reclame weg



Maar ik heb vast niet veel te willen waarom zou je luisteren naar de gebruikers *zucht*



Ennn traaaggggg ppffff

Niet dat een reactie plaatsen überhaupt lukt hoor error error
Alle reacties Link kopieren
Oh grappig inneens lukt t wel
Joehoe.... doet ie het of doet ie het niet!?
Ik wil gewoon dat de app het weer doet, die was best fijn :,-(

Ik vind het forum op de desktop best okee zo, maar via mobiel ga ik dus nu echt niet meer forummen..
Alle reacties Link kopieren
Ik kan nu voor de eerste keer pas inloggen. WAAROM komt het mobiele forum niet terug? Die app is dus onbruikbaar geworden? Daar gaat mijn pleziertje in de trein en 's avonds in bed.
Misschien mosterd, maar ik snap echt echt echt niet dat er geadverteerd is dat de site op iedere tablet en telefoon goed zou gaan werken en ze dan én de app én het mobiele forum weg doen.
Ik ook. Die reclames tijdens het scrollen zijn echt irritant. Als dat zo blijft zal ik vast andere tijdsbesteding zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het onhandig zo. En ik wil ook het mobiele forum terug voor op mijn telefoon.
Alle reacties Link kopieren
Mooi balen.. Ik keek altijd via de app en die doet het nu dus echt helemaal niet meer. Mijn laptop staat namelijk 2/3 van de tijd uit en ik ga echt niet midden in de nacht als ik wakker lig dat ding erbij slepen omdat ik niet op de app kan kijken...



Dat wordt op zoek gaan naar een ander forum. :'(
Wat een onwijs domme en trieste beslissing, om juist in deze tijd van smartphones en tablets, de mobiele app eruit te gooien. Hoe komen ze erbij!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rary schreef op 30 oktober 2014 @ 16:02:

Wat een onwijs domme en trieste beslissing, om juist in deze tijd van smartphones en tablets, de mobiele app eruit te gooien. Hoe komen ze erbij!Nou ja...ALS ze nou een site hadden die echt goed geschikt was voor de smartphone en tablet dan begrijp ik het wel. Maar nee, denk dat de oude site zelfs nog beter geschikt was dan dit onding. Daar gaan mijn viva-uurtjes in de trein
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Alle reacties Link kopieren
Bijna ieder ereen die nu zegt weg te gaan, blijft uiteindelijk meestal toch wel. Is eerder gebeurd en zal nu ook wel weer gebeuren. En zal Sanoma ook wel op anticiperen, dus waarom luisteren naar je gebruikers.
Alle reacties Link kopieren
Echt niet te doen dit. Heb er zo geen zin meer in.
Alle reacties Link kopieren
Waardeloos! Zit alleen maar met mijn mobiel op dit forum, en daar heb ik op deze manier geen zin meer in!
l'amour de soi...belle la vie...
Alle reacties Link kopieren
Ook fijn, 1 reactie 3 keer achter elkaar zien staan.. 😡
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Op mijn Windows phone werkte de mobiele app niet dus had ik gewoon een tegeltje aangemaakt met de link naar het gewone forum. Ging prima. Ik kreeg wel een soort mobiele pagina dan, wat perfect werkte. Zag er dus anders uit als de desktop versie. Wat ik nu in beeld krijg op mijn telefoon daar is met de beste wil van de wereld niet meer mee te forummen. Dus dat betekent in vele gevallen dag forumtijd voor mij. Wat super super jammer. Inderdaad leuke bezigheid in de trein of nog ff in bed wat topics doorlezen.
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk zeg wat een bagger
Hmm kan er niet erg aan wennen. Ik vindt het layout echt heel niet grappig.

Moet knetter lang scrollen.
Alle reacties Link kopieren
Nee, dit is mobiel niet te doen. Ik mis nu al twee dagen mijn mobiele Viva rondes en baal er echt van!

Steeds helemaal de pc aanzetten om even te kijken en dan ook nog 100 meter scrollen om 5 reacties te lezen.



Het zou handiger geweest zijn als ze de forumgebruikers om suggesties hadden gevraagd, ik denk dat iedereen hier gauw tabak van heeft...



En waar moeten we dan heen?
Ik wil ook het oude terug.

Die reclame er tussen is waardeloos.

En dat je niet direct na de laatste pagina kan ook.

En vind het nieuwe ook helemaal niet mooi
Bagger dit nieuwe forum. Kan er niet meer van maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op mijn iphone nog een VIVA app staan, met de roze kleurstelling van vorige forum layout.

Die doet het nu niet meer, maar je krijgt alleen eeen pop-up met een OK knop
Dat je niet door pagina's kan navigeren, wie heeft dat bedacht serieus?! Echt slecht.



En alle andere opmerkingen, ook mee eens. Ik vind het echt niet meer leuk zo mobiel.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil het ook terug!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Wat een onwijs domme en trieste beslissing, om juist in deze tijd van smartphones en tablets, de mobiele app eruit te gooien. Hoe komen ze erbij!Ik snap best wel dat ze geen ruk verdienden aan die basic-oranje-met-vrijwel-geen-reclame-mobiele site (hoewel ik een paar keer per ongeluk op een clear blue banner bovenin had geklikt, de horror... ). Maar een site 'geschikt' (*kuch*) maken voor een smartphone en dan dezelfde hoeveelheid aan (bewegende!) reclame er op plempen, dat is natuurlijk vragen om problemen qua dataverbruik en ontzettend veel moeten scrollen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven