Ik wil het mobiele forum terug...

29-10-2014 16:36 135 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat de titel zegt dus. Dit is geen porem en kost me een vermogen aan data. Om nog niets te zeggen over alle reclame



Wie is met mij?
Alle reacties Link kopieren
Eens Hima. Er moet vast een mooie tussenweg bestaan.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Test
Ik snap er niks van. Doet de Viva-app het gewoon niet meer? Moet ik die opnieuw erop zetten ofzo?
Hè getsie, je kunt ook jezelf al niet meer loepen. Dat vond ik nou juist zo handig om posts terug te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Wat een klote mobiele app van Viva! Kan er niet op inloggen, cookiemeldingen die maar blijven komen, onoverzichtelijke lay-out. Kan wel janken, mijn dagelijkse tijdverdrijf is dus nu weg, want dit is gewoon niet leuk meer. Internetforummen vind ik niks en heb ik Viva ook niet voor nodig (zat andere fora). Wie hier is zo slim en technisch om wel een goede alternatieve forum app voor mobiel en tablet te maken? Dan ga ik daar wel verder. Let me know! P.m. me desnoods
Alle reacties Link kopieren
Pfff ik word ook gek van de vernieuwde viva forum!! Geen 'mijn laatste' om gemakkelijk weer naar mijn eigen reactie te gaan om vervolgens te antwoorden. Moet 1000 keer volgende drukken wil ik bij de goede pagina komen.. Pff reclame storen mij niet eens zo erg..
Alle reacties Link kopieren
Bij elke verandering van het forum regende het van dit soort topics. Meestal,is het gewoon wennen
Later is nu
Hebben jullie die app dan opnieuw erop gezet?



Ik baal ook, mobiel viva-forummen was een dagelijkse bezigheid op loze momentjes.
Dit is geen doen op een smartphone.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk is het gewoon wennen en ik ben blij van al dat roze af te zijn maar ik heb het op mijn telefoon nog steeds niet voor elkaar gekregen om in te loggen. Op de iPad en laptop wel. Maar zat juist het meeste via mijn telefoon op het forum.
Ik zie ook maar 3 reacties plus een heleboel advertenties en plaatjes. Volgens mij was er veel meer gepost in dut topic.
Ik ook en de ap!! Dit kost zoveel mb's!!!
Voor de mensen die goed willen forummen, en waar iedereen nu uithangt:

Google op "vivaviola forum"
Alle reacties Link kopieren
Dit kon wel eens m'n afscheid van het viva-forum worden, wat een baggerforum kwa bediening en indeling. Ik zwijg maar liever over de overlast aan advertenties, firefox met plugins als Adblock Edge zijn meer dan noodzakelijk geworden....



En dan de data-hoeveelheid, tjeemig, SANOMA, dit wordt 'm niet!
Alle reacties Link kopieren
Nee toch! Waardeloos! Juist het mobiel forummen was zo prettig omdat er geen opsmuk was, dit kost me hartstikke veel data. En ik had favoriete topics openstaan.. Allemaal weg!



Viev, terug met het oude forum!
Alle reacties Link kopieren
Mwah.



-/-

Veel ruis tussen de posts door.

Typen van een zin kost veel tijd vanwege vertragingen.

Steeds scrollen in een topic om reacties te kunnen lezen.



+/+

Strak uiterlijk.

Niet meer in/uitzoomen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een ellende, speciaal naar mijn computer gegaan om dit te melden!
Alle reacties Link kopieren
Ik baal echt verschikkelijk!!! ik heb sinds vandaag verlof en ik vind het heerlijk om via mijn mobiel lekker even het viva forum te lezen.

Ook nu ik in de nachten niet meer zo goed slaap.



Dit is toch echt geen doen zo? ik vind het vreemd dat ze je toch een soort van dwingen om via de site in te loggen ipv de eerdere app die ze hadden.

Het is toch eigenlijk belachelijk dat zij dit allemaal bepalen en het totaal niet gebruiksvriendelijk is en geen app meer maken.



Ik vind het echt geen doorkomen zo en ben het eens met alle anderen hier over de overige klachten.

Ik snap heus wel dat wennen zal zijn maar nogmaals dit is geen doen...
Alle reacties Link kopieren
Is ooit met de site babybrabbel ook gebeurd! Was ooit een super forum, na verandering van lay-out was iedereen weg, én bleef weg! Einde succesvol forum!
l'amour de soi...belle la vie...
Alle reacties Link kopieren
Ja, Loetje. Ik schreef het net ook al in het andere topic: ik vond het heerlijk en ontspannend om even in bed te forummen, als ik net wakker werd of juist voordat ik ging slapen. Even verstand op 0. Of juist tijdens een lange treinreis of een busreis. Of als ik ergens stond te wachten: even wat leuke, recente topics lezen. Er viel altijd wel wat leuks te lezen. Nu doet die app het niet meer. En ik vind het een onbegrijpelijk besluit aangezien we in een tijd leven dat bijna iedereen een smartphone heeft en heel veel forummers mobiel forummen. Ik denk dat ze dit veel leden gaat kosten maar of Viva daar écht iets omgeeft???
Alle reacties Link kopieren
Eens. Responsive design is ruk op mobiel, te veel scrollen, geen overzicht, te veel reclame.



Reactie van Mods gewenst! Ben benieuwd wat jullie er mee gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk. Alles wat hierboven staat. Mag ajb de oude versie terug?
Via mobiel is het waardeloos..
Alle reacties Link kopieren
Verschrikkelijk onoverzichtelijk is het nu. Ondanks dat ik vooral meelees al jaren, is het nu echt niet gebruiksvriendelijk om alleen al te lezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik verdwaal al op de normale site. Vind het er allemaal heel shit uitzien.

Ik mis het duidelijke van mn mobiele forum zo !

Misschien toch maar over op een ander forum. Dit is echt geen doen zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven