Ik wil zijn foto op Whatsapp niet zien.

16-03-2015 16:49 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kleine vraag! Ik heb iemand op Whatsapp met een (voor mij) nogal onaangename foto. De persoon is aardig en ik wil er graag mee blijven appen, maar ik wil die foto niet zien.



Is er een digitaal/technisch foefje om te zorgen dat we wel kunnen appen, zonder dat ik steeds die stomme foto zie?
Alle reacties Link kopieren
Zijn nr verwijderen? Niet blokken.. Weet niet of je het dan nog ziet maar je kunt het een keer proberen..
Alle reacties Link kopieren
quote:bam1984 schreef op 16 maart 2015 @ 16:51:

Zijn nr verwijderen? Niet blokken.. Weet niet of je het dan nog ziet maar je kunt het een keer proberen..Was een goed idee! Helpt helaas niet...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb pas sinds kort Whatsapp en ik kwam per ongeluk ergens en toen kreeg ik de vraag of ik die foto wilde verwijderen, nee dus in mijn geval.



Maar wat had ik gedaan om daar te komen? Geen idee.



Ik zou op de foto klikken, volgens mij was het zo iets.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Niet opslaan als contactpersoon?
Alle reacties Link kopieren
Krijg nu het idee dat het gaat om een man / jongen die al een relatie heeft, met haar op de foto staat maar dat TO leuk met hem blijft praten in de hoop dat.... Of dat het een neukertje is voor hem of...of....

Vind het nogal apart dus
Alle reacties Link kopieren
Ja klik op de foto en dan zie je rechtsboven staan Wijzig.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
En uitleggen waarom je de foto storend vind en vragen om een andere foto is geen optie?
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 16 maart 2015 @ 16:57:

Ja klik op de foto en dan zie je rechtsboven staan Wijzig.Net getest en dat moet het zijn.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 16 maart 2015 @ 16:57:

Ja klik op de foto en dan zie je rechtsboven staan Wijzig.Dat gaat om je eigen foto Myleen.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 16 maart 2015 @ 16:58:

[...]





Dat gaat om je eigen foto Myleen.Nee bij iemand anders gekeken
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 16 maart 2015 @ 16:56:

Krijg nu het idee dat het gaat om een man / jongen die al een relatie heeft, met haar op de foto staat maar dat TO leuk met hem blijft praten in de hoop dat.... Of dat het een neukertje is voor hem of...of....

Vind het nogal apart dus Ik dacht precies hetzelfde
.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het probleem niet zo. Dat plaatje is zo klein tenzij je erop klikt om te vergroten. Maar dan doe je dat toch niet? Dan zie je t amper
.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon niet meer met deze persoon whatsappen.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Die fotootjes bij whatsapp zijn zo klein, dat je 3 keer moet kijken wat er op staat!

Een stickertje op je beeldscherm plakken op de plaats van de foto ?
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 16 maart 2015 @ 16:59:

[...]





Nee bij iemand anders gekekenIk heb de wijzig-optie alleen bij groepen.
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 16 maart 2015 @ 16:56:

Krijg nu het idee dat het gaat om een man / jongen die al een relatie heeft, met haar op de foto staat maar dat TO leuk met hem blijft praten in de hoop dat.... Of dat het een neukertje is voor hem of...of....

Vind het nogal apart dus



Het is mijn broertje. Hij heeft een foto van hemzelf met mijn moeder en mijn zusje. Ik heb sinds september geen contact meer met mijn moeder en na recente ontwikkelingen waar ze vreselijk uit de bocht is gevlogen wil ik haar iets aandoen. Echt. Dus het laatste wat ik wil is die rotkop zien de hele tijd.



Maar broertje is nogal onder mijn moeders invloedssfeer en neigt het voor haar op te nemen omdat ze nogal in de slachtofferrol zit en erg op hem is gaan leunen (aangezien ik ben weggevallen om op te leunen). Hij vindt dus dat ik maar moet bijdraaien uit mijn tijdelijke toestand van verstandsverbijstering en denkt oprecht dat het helpt als ik er maar heel vaak aan herinnerd wordt dat die takketeef bestaat.



Nu vind ik daar een heleboel van, maar het blijft wel mijn broertje en behalve iets te beïnvloedbaar zijn, heeft hij nog niets misdaan. Ik wil dus wel met hem blijven chatten.
Alle reacties Link kopieren
Als de betreffende persoon weet dat je de foto niet fijn vind, kun je misschien een groep maken met alleen deze persoon er in. Dan zie je de foto ook niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:AnAppleADay schreef op 16 maart 2015 @ 17:06:

Als de betreffende persoon weet dat je de foto niet fijn vind, kun je misschien een groep maken met alleen deze persoon er in. Dan zie je de foto ook niet.Dat ga ik eens proberen! Maar aangezien hij die foto expres heeft omdat hij wil dat ik hem zie, betwijfel ik of dat werkt.
Alle reacties Link kopieren
quote:AnAppleADay schreef op 16 maart 2015 @ 17:06:

[...]





Ik heb de wijzig-optie alleen bij groepen.Oh ja, ik had het getest bij een groep. Neem mij niet kwalijk, had een groep gekozen waar het bij kon zonder rare vragen te krijgen hahaahah.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 16 maart 2015 @ 17:11:

[...]





Oh ja, ik had het getest bij een groep. Neem mij niet kwalijk, had een groep gekozen waar het bij kon zonder rare vragen te krijgen hahaahah.Ik heb het ook geprobeerd, maar als ik zijn foto open kan ik die alleen opslaan. En dat was nou net níet de bedoeling
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 16 maart 2015 @ 17:03:

Die fotootjes bij whatsapp zijn zo klein, dat je 3 keer moet kijken wat er op staat!

Een stickertje op je beeldscherm plakken op de plaats van de foto ?Tipp-ex?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 16 maart 2015 @ 17:25:

[...]





Tipp-ex?Haha, maar hij staat ook in mijn whatsapp-lijst en niet steeds op dezelfde plek Dus dan moet ik mn halve scherm onderplakken.
Alle reacties Link kopieren
Hoe groot is jouw scherm dan wel niet?

Als ik mijn WA open zie ik alleen maar kleine fotootjes

Als ik wil zien wat er nu echt precies opstaat moet ik hem openklikken.



Wat je kan doen?

Hem verwijderen uit je contactlijst (dus van je telefoon zelf)

Dan je WA refreshen, dan is hij daar ook uit

Dan je broer weer toevoegen in je contacten in je telefoon

En als je broer dan een WA stuurt staat er 0615571578, en dan het bericht

Vervolgens kan je kiezen om hem op te slaan als contact

Doet je dat niet, dan blijft volgens mij de foto weg
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 16 maart 2015 @ 16:57:

Ja klik op de foto en dan zie je rechtsboven staan Wijzig.Op mijn iphone werkt dat niet. Ik kan niets aan de foto wijzigen
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven