Ineens heel veel updates van Samsung Apps?!

15-05-2015 16:54 12 berichten
Laatst heb ik nog al mijn apps op mijn telefoon laten updaten en net keek ik en zag ik ineens een hele lijst staan van Samsung Apps die ineens geupdate waren. Mijn telefoon staat nu weer op automatisch updaten als er wifi is maar ik vond dit wel erg veel.



Vraag mij dus eigenlijk af op ik de enige ben of dat Samsung soms van die vaste dagen heeft waarbij ze ineens een hoop apps updaten. Het waren allemaal apps die standaard al op mijn telefoon stonden bij aankoop.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren ook heel veel apps moeten updaten dus kan wel kloppen
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn vorige telefoon (een Samsung) gebeurde dat ook regelmatig. Voor mij een van de redenen om nooit meer een Samsung te kopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:pamelacourson schreef op 15 mei 2015 @ 17:16:

Bij mijn vorige telefoon (een Samsung) gebeurde dat ook regelmatig. Voor mij een van de redenen om nooit meer een Samsung te kopen.Onzin. De apps draaien op besturingssysteem Android en daar hebben de updates mee te maken. Of ze nou op een Samsung of een HTC of een ander merk telefoon staan, doet er niet veel toe
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Fijn om te horen dat het normaal is. Bij mij vorige Samsung telefoon had ik het niet maar daar stonden ook geen aparte Samsung Apps op volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:GarciaCM schreef op 15 mei 2015 @ 17:21:

[...]





Onzin. De apps draaien op besturingssysteem Android en daar hebben de updates mee te maken. Of ze nou op een Samsung of een HTC of een ander merk telefoon staan, doet er niet veel toeIk ergerde me er anders wel dood aan. Nu met mijn iPhone nergens last van.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een samsung en kreeg ook weer een melding dat er updates waren.

Ik kan alleen niet meer updaten omdat mijn telefoon te vol zit.

En waarvan zitten ze zo vol.....van de standaard samsung apps die ik dus nooit gebruik!!!!

Ik gebrujk bijvoorbeeld nooit flipboard, goolge+ of chaton. Maar ik kan deze apps niet verwijderen en deze en vele andere apps die ik niet gebruik nemen wel geheugen in en vragen steeds om een update.

Ik twijfel er dus erg aan om straks over te stappen op iphone.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg wel regelmatig melding dat er updates zijn, maar heb automatisch updaten uitstaan en update ze dus eigenlijk nooit.

Wat me wel vaak opvalt op mijn telefoon, is dat er ineens allemaal nieuwe Samsungdingen opstaan, die ik dus niet via een update heb gekregen en die er ook niet vanaf het begin op stonden. En die ik eigenlijk helemaal niet wil. Irritant Samsung-dingetje vind ik, geen idee of dat bij andere merken ook zo gaat?



@Valisa, die apps eraf halen gaat inderdaad niet, maar meestal kun je wel alle updates weghalen en dus terug naar een basis-app en dat scheelt dan al veel ruimte.
Ja ik gebruik de meeste apps ook niet eens of vind daarvoor een andere app fijner. Zag ook dat een update van iets al 23MB was ofzo. Echt balen maar goed als het echt te erg wordt kan ik er altijd nog een SD kaartje in doen, heb ik nu nog niet.
Het is vast nationale update dag ofzo want nu zijn de google apps automatisch aan het updaten. Maar goed dat er alleen geupdate wordt met wifi anders was ik nu misschien wel door mijn data heen
Alle reacties Link kopieren
quote:valisa schreef op 15 mei 2015 @ 18:30:

Ik heb ook een samsung en kreeg ook weer een melding dat er updates waren.

Ik kan alleen niet meer updaten omdat mijn telefoon te vol zit.

En waarvan zitten ze zo vol.....van de standaard samsung apps die ik dus nooit gebruik!!!!

Ik gebrujk bijvoorbeeld nooit flipboard, goolge+ of chaton. Maar ik kan deze apps niet verwijderen en deze en vele andere apps die ik niet gebruik nemen wel geheugen in en vragen steeds om een update.

Ik twijfel er dus erg aan om straks over te stappen op iphone.Dit inderdaad. Je telefoon zit er snel vol door. Ik raad je zeker een iPhone aan. Ben normaal helemaal niet van de merken en het kan me niet schelen wat cool of hip is of zo, maar ik vind mijn iPhone gewoon erg fijn! Zeker vergeleken met Samsung.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een samsung, en had gisteren ook een hele rij updates.

Maar ik installeer alles via Google Play Store en niet via Samsung apps, dus al die updates hadden niks met Samsung te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven