Ingelogd blijven

20-11-2016 18:11 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vroeger was het zo makkelijk.

Ik klikte m'n iPad aan, ging naar safari, typte de V van viva en zat op het forum.

En als ik dan een plaatje zocht op het www dat copieerde ik die en plakte er lustig op los.



Maar nu blijf ik niet ingelogd. Dat moet steeds opnieuw.



Bij mijn instellingen van safari staat feow met wachtwoord opgeslagen.



Bij de FAQ staat dat je iets aan kunt vinken waardoor je ingelogd blijft in het inlogvenster, maar bij mij is dat niet zo.



Wie weet wat ik kan doen?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren




Sorry geen tips, want ik heb geen Apple.



Je had trouwens helluup als titel moeten kiezen.
Geschiedenis wissen en alles opnieuw opstarten misschien?

Of via een andere browser proberen?



Ik heb er echt geen verstand van, maar het bleef hier zo lang stil...
Alle reacties Link kopieren
De app (die niks anders is dan de viva op internet overigens) downloaden?

Vind ik zelf ook handiger persoonlijk
Alle reacties Link kopieren
quote:LostWandress schreef op 20 november 2016 @ 18:38:

De app (die niks anders is dan de viva op internet overigens) downloaden?

Vind ik zelf ook handiger persoonlijk Dank, dat ga ik proberen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
oh ja dat heb ik ook sinds het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
Oke, er lijkt iets te werken.



Dankdankdankdank!



Maar.... Ik heb nu wel een soort grijze schaduw bovenin mijn scherm, waardoor ik bijvoorbeeld niet op het groene 'accepteer cookies' balkje kan klikken.



En m'n taakbalk is zoek...
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 20 november 2016 @ 19:01:

Oke, er lijkt iets te werken.



Dankdankdankdank!



Maar.... Ik heb nu wel een soort grijze schaduw bovenin mijn scherm, waardoor ik bijvoorbeeld niet op het groene 'accepteer cookies' balkje kan klikken.



En m'n taakbalk is zoek...Ooo, ik haat taakbalken die zoek zijn.
Alle reacties Link kopieren
Instellingen-->Safari--->Toon favorietenbalk -->aan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
en anders kan je nog altijd Control alt delete doen heb ik me laten vertellen
quote:S-Meds schreef op 20 november 2016 @ 20:59:

en anders kan je nog altijd Control alt delete doen heb ik me laten vertellen

Daar heb ik niet zulke goede ervaringen mee.

Werkt ook alleen bij een pc volgens mij.



De aan en uitknop heel lang ingedrukt houden om geforceerd af te sluiten is volgens mij meer de manier voor mobiele telefoons en laptops.
Alle reacties Link kopieren
Een iPad/Phone reset je door de home-button en de aan/uitklnop ingedrukt te houden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Zit je niet in "Privemodus"? Dan slaat hij nl geen cookies op.

Tik rechtsboven in je scherm op de 2 vierkantjes (vensters). Als Prive (rechtsboven) wit opgelicht is, dan daar op klikken en kijken of dat het opgelost heeft ;)
Ja, vroeger...toen legde je nog gewoon de hoorn op de haak.

Toen had nog niemand van een sidebar gehoord...misschien bij het balletten...

en een mail...meel was toen gewoon iets wat je bij de bakker kon kopen.



Toen je nog echt thuis zat te wachten bij de telefoon en je ging naar de bibliotheek om informatie op te zoeken want google was nog niet uitgevonden, maar je had encyclopedieen.



En een fluitketel...het geluid van een fluitketel mis ik misschien nog wel het meest.

Maar het moet toch niet al te moeilijk zijn om het geluid van een fluitketel in te stellen als mijn ringtone!?

Heb ik eigenlijk meteen twee vliegen in 1 klap.
quote:Enn schreef op 20 november 2016 @ 21:04:

Een iPad/Phone reset je door de home-button en de aan/uitklnop ingedrukt te houden.Ja heb ik gedaan en nu heb ik allemaal selfies, dat klopt dan toch ook niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 20 november 2016 @ 21:47:

[...]



Ja heb ik gedaan en nu heb ik allemaal selfies, dat klopt dan toch ook niet?Je hebt een nokia.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 20 november 2016 @ 20:55:

Instellingen-->Safari--->Toon favorietenbalk -->aan.Gedaan. Stond idd uit. Maar maakt geen verschil, de grijze mist is er nog.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 20 november 2016 @ 21:04:

Een iPad/Phone reset je door de home-button en de aan/uitklnop ingedrukt te houden.



Heb ik, ook al heb ik geen idee waar het goed voor zou zijn, ook gedaan.



Waar is dit goed voor?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:feow schreef op 20 november 2016 @ 22:03:

[...]





Heb ik, ook al heb ik geen idee waar het goed voor zou zijn, ook gedaan.



Waar is dit goed voor?https://www.iphoned.nl/tips/iphone-resetten/
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:slagroom-met-dip schreef op 20 november 2016 @ 21:08:

Zit je niet in "Privemodus"? Dan slaat hij nl geen cookies op.

Tik rechtsboven in je scherm op de 2 vierkantjes (vensters). Als Prive (rechtsboven) wit opgelicht is, dan daar op klikken en kijken of dat het opgelost heeft ;)



Deze was een uitdaging.

Mijn hart sloeg sneller van de Jip & Janneke omschrijving van de vierkantjes.

Op de viva-app heb ik die niet.

Terug naar 'gewoon' internet gegaan en daar waren ze wel.

Privé lichtte idd wit op

(Toen moest ik weer even terug naar de app om van jou opnieuw te lezen wat ik dan moest doen )

Daarna op het witte privé geklikt en dat werd zowaar grijs.



Maar ik heb nog steeds grijze mist bovenin mijn scherm.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:feow schreef op 20 november 2016 @ 22:08:

[...]





Deze was een uitdaging.

Mijn hart sloeg sneller van de Jip & Janneke omschrijving van de vierkantjes.

Op de viva-app heb ik die niet.

Terug naar 'gewoon' internet gegaan en daar waren ze wel.

Privé lichtte idd wit op

(Toen moest ik weer even terug naar de app om van jou opnieuw te lezen wat ik dan moest doen )

Daarna op het witte privé geklikt en dat werd zowaar grijs.



Maar ik heb nog steeds grijze mist bovenin mijn scherm.Ook met privé uit? huh? Ik snap het echt niet
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 20 november 2016 @ 22:06:

[...]



https://www.iphoned.nl/tips/iphone-resetten/



Nou ja, ik heb het gedaan en het was ergens goed voor. Dat is fijn. Denk ik.

(Ik moet bekennen dat ik van dat sleutelgat ook echt helemaal niks begreep.)



Maar niet denken dat ik ondankbaar ben hoor. Ik ben je oneindig dankbaar want dankzij jou heb ik vandaag een plekje op m'n iPad leren kennen waar al mijn reeds vergeten wachtwoorden staan.

En ik heb nu de app, en hoef niet steeds opnieuw in te loggen, dus mijn oorspronkelijke probleem is al opgelost.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:S-Meds schreef op 20 november 2016 @ 21:47:

[...]



Ja heb ik gedaan en nu heb ik allemaal selfies, dat klopt dan toch ook niet?Selfies...terwijl je er nog steeds bovenop zat?
Alle reacties Link kopieren
quote:feow schreef op 20 november 2016 @ 22:15:

[...]

(Ik moet bekennen dat ik van dat sleutelgat ook echt helemaal niks begreep.) +
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:shisha schreef op 20 november 2016 @ 22:19:

[...]



Selfies...terwijl je er nog steeds bovenop zat? ja beter laat ik ze niet zien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven