Ingelogd blijven

20-11-2016 18:11 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vroeger was het zo makkelijk.

Ik klikte m'n iPad aan, ging naar safari, typte de V van viva en zat op het forum.

En als ik dan een plaatje zocht op het www dat copieerde ik die en plakte er lustig op los.



Maar nu blijf ik niet ingelogd. Dat moet steeds opnieuw.



Bij mijn instellingen van safari staat feow met wachtwoord opgeslagen.



Bij de FAQ staat dat je iets aan kunt vinken waardoor je ingelogd blijft in het inlogvenster, maar bij mij is dat niet zo.



Wie weet wat ik kan doen?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren




Sorry geen tips, want ik heb geen Apple.



Je had trouwens helluup als titel moeten kiezen.
Geschiedenis wissen en alles opnieuw opstarten misschien?

Of via een andere browser proberen?



Ik heb er echt geen verstand van, maar het bleef hier zo lang stil...
Alle reacties Link kopieren
De app (die niks anders is dan de viva op internet overigens) downloaden?

Vind ik zelf ook handiger persoonlijk
Alle reacties Link kopieren
quote:LostWandress schreef op 20 november 2016 @ 18:38:

De app (die niks anders is dan de viva op internet overigens) downloaden?

Vind ik zelf ook handiger persoonlijk Dank, dat ga ik proberen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
oh ja dat heb ik ook sinds het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
Oke, er lijkt iets te werken.



Dankdankdankdank!



Maar.... Ik heb nu wel een soort grijze schaduw bovenin mijn scherm, waardoor ik bijvoorbeeld niet op het groene 'accepteer cookies' balkje kan klikken.



En m'n taakbalk is zoek...
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 20 november 2016 @ 19:01:

Oke, er lijkt iets te werken.