Instagram foto's google

21-11-2015 23:37 6 berichten
Ik dacht net, laat ik weer eens mn naam googelen...komt er bij de foto's een sletterige foto van een meisje dat ik niet ken als een van de eersten naar boven. Als je snel kijkt/me niet persoonlijk kent, zou ik t best kunnen zijn, en dit staat dus tussen m'n professionele foto's Leuk voor toekomstige werkgevers.



Het komt zo te zien doordat een kennis zowel mij als haar volgt op Instagram. Ik heb kennis nu dus maar geblokkeerd en mijn achternaam weggehaald van instagram in de hoop dat de foto dan weggaat...



Iets vergelijkbaars is overigens het geval met een foto van Twitter via een oud-studiegenoot, gelukkig wel een representatieve foto :-D



Zo te zien wordt het veroorzaakt doordat deze mensen profielen hebben op klear.com en lakako.com.



Wellicht iets dat voor anderen ook relevant is!
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit gehoord van klear of lakako. Nu je die kennis geblokkeerd hebt, popt die foto dan nog naar boven of is die dan weg?
Alle reacties Link kopieren
Ook ik heb nog nooit gehoord van dat soort websites, maar het klinkt een beetje als overmacht. En wat als iemand een instagram account aanmaakt onder jouw naam om je te pesten, en alleen maar slechte foto's plaatst? Is zo gedaan, maar een heel gedoe (bijna onmogelijk) om zoiets tegen te gaan..
Alle reacties Link kopieren
Google heeft een cache, waardoor dingen niet zo snel verdwijnen.

Je zou een vergeetverzoek kunnen indienen, maar dat schijnt niet zo simpel te zijn...
Als er tussen alle foto's van jou een sletterige foto van een ander meisje zou staan dan denk je dat die werkgever het verschil tussen de 2 personen niet kan zien?
Ik ken de sites ook niet, maar daar staan de foto's. De foto verschijnt nog wel, maar hopelijk loopt hij er na verloop van tijd uit.



Goede-Fee, ik hoop het. We hebben hetzelfde kapsel/haarkleur. Zal wel loslopen, maar goed, het is wel vervelend dat je geen controle hebt over je eigen zoekresultaten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven